....Jak mohou být skutečně mrtvi,když dosud kráčí v srdci mém....Z bájí národa velkých plání Za posledních několik týdnů jsem zde četl spoustu krásných dílek,ale i taková které mě chytli za srdce a boleli mě možná více nežli autora.Vkládám Vám všem zde k přečtení a možná i zamyšlení opět povídečku z krabičky příběhů Psáno perem života.Dnes tu kratší a zítra delšejší,opět to bude jing-jang.Vy sami si vyberte který příběh bude bližší Vašim srdcím...
přidáno 12.12.2011
hodnoceno 4
čteno 1188(11)
posláno 0
PROČ ??



Bylo pozdní léto a déšť zkrápěl zemi tak vytrvale,jako kdyby už nikdy nemělo přestat pršet.Seděl promočen na lavičce v parku a nevnímal chlad ani vodu,která vytrvale již několik hodin dopadala na jeho tělo.Byl v myšlenkách s tou kterou miloval více nežli svůj život a znovu prožíval do nekonečna tu bolest,kterou cítil když mu oznámila že s ním již nechce být a dala srdce někomu jinému.Vzpomínal na chvíle,kdy byl šťastný a společně prožívali chvíle jako vystřižené z romantického filmu.Vzpomínal také na den kdy se vše pokazilo a kdy ztratil smysl života.Vše čím byl a proč žil bylo rázem pryč a nemělo smysl nic co bylo krásné uchovat,ani ve svých a ni v jejích myšlenkách.Začal ničit vše co společně vybudovali a dělal vše pro to aby každý kdo je znal jako pár,si jeho pamatoval jako hajzla a člověka který má chorý mozek.Nenáviděl sám sebe a chtěl aby ona nenáviděla jeho.Byl schopen a ochoten zabíjet,jen aby se zhnusil jí,ale i sám sobě a tím pádem neměl důvod dále žít.Odešel daleko kde ho nikdo neznal a pokoušel se najít nový smysl svého bytí…nenacházel ho však.
Teď tu seděl sám uprostřed ničeho,bez jakéhokoli důvodu cokoli měnit.Pouze přežíval pronásledován smůlou a okolnostmi,které ho stále více zašlapávali do bahna beznaděje.Každý den když vstával patřili jeho první myšlenky jí, a každou noc nežli usnul jí v duchu popřál krásné sny.Byla sním stále a všude,stále ji miloval,pojilo je jakési magické pouto,které mohla rozetnout jedině smrt.Seděl dlouho pohroužen sám do sebe a zlomen svou vlastní existencí,konečně našel odvahu odejít,nebyl důvod zůstávat a nebyl nikdo kdo by mu v tom mohl zabránit.Věděl že ho nikdo nebude hledat ani oplakávat a ta již miloval se nikdy nedoví že je mrtev,ani jak skončila jeho pouť.


Našli ho po pěti dnech kdy konečně opadla voda po prudkých lijácích.U sebe měl pouze lístek na kterém bylo sotva čitelné nějaké ženské jméno a telefonní číslo na nejbližší osobu,které důvěřoval.V denníku který nalezli v jeho pokoji měl napsáno jak naložit s jeho věcmi a také přání,aby bylo jeho tělo spáleno a popel vhozen do řeky kde nalezl konec své cesty.Pohřbu se zůčastnilo pár přátel kteří ho měli rádi a nádherná dívka kterou nikdo neznal ani nevěděl odkud se vzala,položila na rakev rudou růži a s nešťastným výrazem ve tváři plné slz,opustila kremaci……………..
přidáno 13.12.2011 - 17:21
Velmi smutné.......to se potom opravdu člověk ptá PROČ ?
přidáno 13.12.2011 - 16:50
taron: na vysvětlenou to číslo bylo na mě a já vyřizoval vše kolem těch nepříjemných věcí týkajících se pohřbu(onen mladík Petr se jmenoval ,totiž nemá žadné příbuzné vyrůstal v Dětském domově) také jsem byl poslední s kým vlastně mluvil o tom co by chtěl ještě v životě dosáhnout,ale bohužel jsem nevypozoroval že se se mnou v podstatě loučí.Co se oné dívky týče teprve nedávno jsem se dozvěděl že ona dívčina byla do mladíka který byl přesvědčen že nemá důvodu žít,velice zamilovaná a bála se mu to říci(nebyla to ta která mu zlomila srdce)...a PROČ to bylo první co mě napadlo když jsem položil telefon potom když mě volala Policie.... podruhé mě ono PROČ napadlo když jsme s několika přáteli seděli,každý pohroužen sám do sebe a přemýšleli jestli jsme tomu byli schopni zabránit....třetí PROČ mě napadlo když jsem se dozvěděl že je tu někdo kdo miloval Petra tak moc že měl sám obavu ze zlomení vlastního srdce....poslední PROČ mě napadlo teď 8.12. když jsem si uvědomil že Petr by oslavil tento den 26té narozeniny...
přidáno 13.12.2011 - 12:12
Věděla jsem že mi sedne jako "Jediná sekunda".Opět osudový příběh, při kterém zamrazí.Ten závěr mě dorazil,ona také nebude už nikdy šťastná a nenajde smysl života!Protože to by musela být bezcitná a to ona není.A příběh pokračuje dál.
přidáno 12.12.2011 - 21:22
No, zamyslela jsem se nad ní, vlastně ani nevím,co bych tady měla komentovat....příběh je dosti silný, bohužel někteří lidé skončí i takto, kvůli neopětované, nebo ukončené lásce... proč měl ,ale v kapse to číslo telefonu ,když se to neměla ta dívka dovědět? Přece tam byla , rudé růže miluji..... a asi se mi už budete smát,ale proč se to dílko jmenuje Proč?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
PROČ ?? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Spněný sen...
Předchozí dílo autora : HOUMLESÁK...

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
kmotrov
» nováčci
el26
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
veronika řekla o Delivery :
teress..osobnost..vis, ze laska je ten smysl..vis, co si mas myslet a vis toho hodne..ses silna..vidim te s cigaretou, hustejma vlasama..andel..stojis sama za sebou..toho si cenim..!!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku