Né každý životní příběh je plný bolesti,slyšel jsem příběhy plné lásky a i když to vyzní jako klišé,přesto jso mezi námi tací kdož opravdu prožívají romantický film se vším co k tomu patří.Předkládám Vám další povídku Psanou perem života........
přidáno 13.12.2011
hodnoceno 1
čteno 999(10)
posláno 0
Slněný sen…




Slunce protrhlo hradbu temných mraků a déšť ustal.Vzduch voněl čerstvě pokosenou trávou,vše bylo svěží a smích zněl jako luční zvonky.Rádi seděli na terase ve chvílích kdy zem se snoubila s nebem a letní bouře svým neskutečným divadlem uváděla vše živé v němý úžas.Smála se,spíše škodolibě chichotala,opět se nechal svést k sázce,kterou jako vždy prohrál.Právě se jako správný chlap rozhodl čelit následkům své prohry a udělat opět něco šíleného.V trenýrkách měl proběhnout všechny louže a pak se teprve vrátit,prý si vše zkontroluje,vyhrožovala Míša.Miloval jí,ale jeho usedlejší povaha trpěla,když Michalka dostala občas nějaký šílený nápad,stejný jako byl tento,,,tady budu pobíhat jak malej kluk,strašný,,,zamumlal a ošklivě se na ní podíval.Přistoupila k němu,políbila ho a s úsměvem na jeho bručení s lehkostí jí vlastní řekla,,,tak běž můj velkej kluku a neumaž se,,,Míša mívala ztřeštěné nápady,ale to byl jeden z mnoha důvodů proč ji miloval a nikdy se nepřistihl že by se nudil.Bylo nádherně a sluneční paprsky pomalu ale intenzivně vysušovaly zemi.Míša se k němu přitulila,,,co máš dnes vymyšleno za program?,,,v očích jí zapláli ohníčky a šelmovsky se usmála.Políbil ji a významně nakrčil čelo,,,mnoo…zajdeme se vykoupat na naše místečko a pak tě odvedu na slavnostní večeři,,,Usmála se a s výrazem mlsné kočky se protáhla,,,tak jdeme,šupky dupky,,,Měla tu svou neovladatelnou hravou náladu,věděl že je čeká nádherně prožitý den který bude jistě plný smíchu,jeho úžasné a nádherné ženy.

U jezera byli sami,leželi na obrovském plochém kameni ,který z vody vystupoval jako krunýř nějaké obří želvy.Ležela na zádech se zavřenýma očima a usmívala se.nahnul se nad ní a políbil jí.,,,Nezlob darebo,,,usmála se a její smaragdové oči zářili jako hvězdy.Slastně se protáhla a její nahé tělo v zapadajícím slunci vypadalo,jako věrné spodobnění bohyně Afrodity.Věděl že ji miluje a bude milovat dokud slunce nevyhasne a svět bude světem.
Večeře byla skvostná a neuvěřitelně chutná,zkratka jako vždy.Chodili do této hospůdky rádi a vždy se tu cítili jako doma.Pokud měli možnost zvali sem i své přátele,kteří nikdy nebyli zklamáni.Dnes však seděli u stolku pro dva pouze sami,dnešní večer byl mimořádný a Míša cítila že Míra něco chystá.Je to dnes přesně tři roky co se seznámili.Mirek dobře věděl že ho pozorují dvě nejkrásnější a zároveň nejpozornější oči na světě,teď zrovna se ty oči usmívali a povzbuzovali ho.,,,Mám pro tebe dnes lásko překvapení,,,sáhl do kapsy a krabičku kterou vyndal podal Míše.Její oči se jakoby zvětšili a se slzami v očích se zajíkla.Poklekl před ní na koleno a jasným a silným hlasem pravil,,,budu ti oporou v dobrém i zlém,jsi mým štěstím a největším pokladem,požehnáním a sílou.Tímto tě lásko žádám o tvou ruku a prosím tě aby sis mě vzala za svého muže,,,Usmála se a se slzami v očích pohladila jeho tvář a špitla,,právě teď jsi mi splnil můj největší sen,který mám od první chvíle kdy jsme se potkali,,,Objal jí a políbil,v tu chvíli začal někdo vedle nich tleskat a přát jim vše dobré.Majitelka hospůdky stála kousek o nich a po tvářích se jí koulely slzy,,,gratuluji vám oběma a doufám že mi dovolíte pro vás připravit tu neúžasnější svatební hostinu jakou kdy kdo zažil,,,několik hostů k nim přistoupilo a přáli jim vše nejlepší.Vypadalo to jak v nějakém americkém filmu,ale oni věděli že radost lidí kolem nich je upřímná,protože většinu z nich znali a byli téměř součástí jejich rodiny.

Byl nádherný letní večer,hvězdy jako by věděli že je to pro ty dva dole na zemi nekrásnější chvíle,zářili jako diamanty.Šli zavěšeni do sebe známou cestou k chatě.Před dveřmi ho objala a políbila,v očích měla něžný svit,,,mám pro tebe také překvapení můj muži,už třetí měsíc jsme tři,,,usmála se když viděla jeho překvapení,políbil jí vzal do náruče a přenesl přes práh chaty.Vlahá noc utichla a hvězdy ti strážci milenců svítili na cestu všech těch kdož se milují a jsou si souzeni….
přidáno 13.12.2011 - 22:03
Jé, to je pěkné,pohádkové....:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Spněný sen... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Kam nás donese řeka....
Předchozí dílo autora : PROČ ??

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
Le Jerrr řekl o Delivery :
Teress...bezva holka...sem rád, že sem přežil zu změnu...po cca třech letech se člověk změní....a musím dodat, že Teress už je velká ženská a moc jí to sluší...takže chlapy, kluci, hoši či junáci-DEJTE SI NA NÍ BACHA!!!!: )
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku