Jako hororovy fajn šmekr -rikam rozhodne ne - promin - je traba bavidit atnosku -ve filmovem hororu take hnedle ze zacatku na tebe nevystartuje upir
Láska, bože, láska. Vidlemi ji přehazovat!
Špičaté, ó, mé vidle ubohé, reziví vaše násada při kontaktu s tou leptavou žíravinou.
Ovšem stranou žánru jsi to napsal velmi dospěle, bez obvyklých kýčovitých láskoslov.
Špičaté, ó, mé vidle ubohé, reziví vaše násada při kontaktu s tou leptavou žíravinou.
Ovšem stranou žánru jsi to napsal velmi dospěle, bez obvyklých kýčovitých láskoslov.
To co to má v sobě je Faktum realis, že jednou z civilizačních chorob je předčasné mentální stárnutí. Mám to taky, jen tolik nehudruju na veřejnosti.
Má to něco do sebe :-) Jen by to chtělo ještě trochu uhladit ... :-)
Moc pěkná poezie :-) O podobný styl se tady snaží řada poetů, ale tohle má něhu, originalitu a myšlenku ... Krásně napsané :-) Ta atmosféra je z toho zkrátka cítit.
I obdobné téma by se dalo napsat s grácií, ale tohle není ani zdaleka poezie, to je spíš tragédie ;-)
Učitel češtiny neodvedl dobrou práci, doporučuji ho svázat do kozelce, namazat od hlavy až k patě....ne, jen v rozkroku marmeládou a namáčet do mraveniště.
Ale nechtěl jsem hořekovat (otřesné slovo) nad gramatickým talentem, jímž oplýváš, nýbrž se zaměřit na obsah. Tak je to přece správně, no ne? Když je forma na houby, potěšit začínajícího umělce alespoň pár pozitivními slovy k obsahu, aby byla zachována neutralita a autor byl dokonale zmaten a nevěděl, jestli teda napsal dobré, nebo špatné dílo. Po obsahové stránce jako bych si navlékl gumovou rukavici a vnořil svoji ruku hluboko až po rameno do národního obrození a hmatal tam Erbena a Němcovou, což jak jsem se doslechl jsou nejhroší démoni současné literatury, neboť svádějí mladé autory k nápodobě. Je tam všechno. Hradní cimbuří, dokonce i bílá paní a vlkodlaci. No a samozřejmě smrt a tma a temno a černá a všechna ta negativní rádoby hrůzu nahánějící slova, kterými tehdejší čeština oplývala. Máš ovšem jednu polehčující okolnost. Napsat hororovou báseň, báseň ze které by šel aspoň trochu strach, umí jen opravdový mistr a já bohužel neznám jeho jméno. Tedy, pravda jednou jsem četl pár opravdu děsivých básní. Ale to je už dávno. Dneska to chce opravdu vzácně silnou invektivu , múzický atak, aby byl básní člověk zděšen. Obvykle platí, že čím je báseň kratší, tím silnější má účinek a proto i strašidelné básně jsou krátké, asi jako říznutí se do prstu. Kdo to absolutně nepochopil byl maestro E.A. Poe blahé paměti, jehož Havran je pravda děsivý, ale hróózněé dlóúúhý. Pravda občas se objeví i na psancích smělec, který napíše tak otřesné dílo, že mi vlasy stojí na hlavě hrůzou, ovšem obvykle to nebyl jeho záměr.
Hlavu vzhůru. Třeba ti půjde erotická poezie. Ta se dá číst, i když je úplně zvrhlá a úchylná.
Ale nechtěl jsem hořekovat (otřesné slovo) nad gramatickým talentem, jímž oplýváš, nýbrž se zaměřit na obsah. Tak je to přece správně, no ne? Když je forma na houby, potěšit začínajícího umělce alespoň pár pozitivními slovy k obsahu, aby byla zachována neutralita a autor byl dokonale zmaten a nevěděl, jestli teda napsal dobré, nebo špatné dílo. Po obsahové stránce jako bych si navlékl gumovou rukavici a vnořil svoji ruku hluboko až po rameno do národního obrození a hmatal tam Erbena a Němcovou, což jak jsem se doslechl jsou nejhroší démoni současné literatury, neboť svádějí mladé autory k nápodobě. Je tam všechno. Hradní cimbuří, dokonce i bílá paní a vlkodlaci. No a samozřejmě smrt a tma a temno a černá a všechna ta negativní rádoby hrůzu nahánějící slova, kterými tehdejší čeština oplývala. Máš ovšem jednu polehčující okolnost. Napsat hororovou báseň, báseň ze které by šel aspoň trochu strach, umí jen opravdový mistr a já bohužel neznám jeho jméno. Tedy, pravda jednou jsem četl pár opravdu děsivých básní. Ale to je už dávno. Dneska to chce opravdu vzácně silnou invektivu , múzický atak, aby byl básní člověk zděšen. Obvykle platí, že čím je báseň kratší, tím silnější má účinek a proto i strašidelné básně jsou krátké, asi jako říznutí se do prstu. Kdo to absolutně nepochopil byl maestro E.A. Poe blahé paměti, jehož Havran je pravda děsivý, ale hróózněé dlóúúhý. Pravda občas se objeví i na psancích smělec, který napíše tak otřesné dílo, že mi vlasy stojí na hlavě hrůzou, ovšem obvykle to nebyl jeho záměr.
Hlavu vzhůru. Třeba ti půjde erotická poezie. Ta se dá číst, i když je úplně zvrhlá a úchylná.
puero:
... je to jednodušší, zatím žiji, a dokud žiji, mohu i v sobě číst. ;o)))))
... je to jednodušší, zatím žiji, a dokud žiji, mohu i v sobě číst. ;o)))))
Říkat ti to pořád
že přátelství vládne
jsem přece zlořád
mysl má už chladne ..
že přátelství vládne
jsem přece zlořád
mysl má už chladne ..
Máš sympatickou obsesi: vypisovat svou perverzi do veršů. A řekl bych, že je za ní jedna mnohem větší a úžasnější, totiž sledovat reakce na své dílo. Jak podivně do sebe zvrácená choutka, hmmm třeba bude postupem čau eskalovat. A třeba na vrcholu tvorby sám uvěříš reakcím na své vpravdě genitální dílo a dojde k nečekané změně! Zatím ovšem platí, že čím větší počet lidí se u podobných básní naštve (a dá Alláh a naštve se kvůli obsahu a ne kvůli těm gramatickým chybám, které tam máš), tím sveřepější krusta uzavře tvou formu do zcela jasně vymezených měřítek a z tebe se stane individualita, osobnost s vlastní determinovanou pozicí uvnitř básnické obce. Pravda poněkud izolovanou, ale s vlastním , stejně obsedantním publikem a tedy samostatně funkční. Tak jen tak dál!
Mimochodem rým urvu-kurvu jsem četl poprvé v životě a jsem navzdory její explicitě nadšen jeho jednoduchostí a bravurou. Stačilo jedno písmeno umazat a jak to sedlo.
Mimochodem rým urvu-kurvu jsem četl poprvé v životě a jsem navzdory její explicitě nadšen jeho jednoduchostí a bravurou. Stačilo jedno písmeno umazat a jak to sedlo.
Vítězství banality nad hlubokým metafyzickým požitkem spojeným s orgistickým osvícením vnitřní rovnováhy, nebo naopak? V náznacích starosvětské formy hledám jasné a neoddiskutovatelné náznaky čehosi subfyzického, čehosi nadčasového, čehosi v co se proměňuješ ve své básni a pak literárně transformován vynikáš na papíře v podobě mnohem ryzejší, než jsi sám. Jsi tam? Tak se ptám.
Evidentně mívám u tvých děl obsedantní potřebu vylít si svou frustraci v podobě sáhodlouhých komentářů, které jsou natolik vysilujícími koncentráty vlastních myšlenek, že jim skoro nikdo nerozumí. Ale ty jsi přece génius! Ty zajisté prohlédneš pod šlupku pervérzní nabubřelosti odměřených frazeologií, kterými si kompenzuji svou mentální nerovnováhu! Ty to dokážeš, buď silný a nevzdávej to.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» řekli o sobě
Severak řekl o Death.on.line :místní Bukowski

