![]() |
![]() ![]() |
komentáře uživatele :


s těmi pocity je to těžké. Já mám třeba úsek Praha až Poříčany pevně spojen s cestami za babičkou, proto třeba umím v tomto úseku ty zastávky vyjmenovat po sobě. Jenomže tyhle pocity jsou nepřenosný.
Zbytek trati pro mě prakticky nic neznamená, protože nejdál jsem byl v Přelouči. Teda aspoň myslím.
Kromě toho je tam takový háček - ty jmenuješ všechny zastávky celé trati, kdežto na nádražích jmenují buď jen významné (tj. kde staví rychlíky) nebo podúseky (tj. jednotlivé osobáky).
Zbytek trati pro mě prakticky nic neznamená, protože nejdál jsem byl v Přelouči. Teda aspoň myslím.
Kromě toho je tam takový háček - ty jmenuješ všechny zastávky celé trati, kdežto na nádražích jmenují buď jen významné (tj. kde staví rychlíky) nebo podúseky (tj. jednotlivé osobáky).


když nad tím tak přemýšlím, tak jsem vlastně nikdy nejedl trdelník


v So jsem byl natolik unaven, že jsem to nechápal. Teď mi to došlo! Dobré.


zrovna jsem začal psát povídku o nedobrovolném hrdinovi revoluce


ten začátek je jako když hraju já


Lasak: dvakredencedekadence: ano, přesně to.
Pro Lasaka: https://www.theatlantic.com/magazine/archive/2018/10/poland-pola
rization/568324/
Pro Lasaka: https://www.theatlantic.com/magazine/archive/2018/10/poland-pola
rization/568324/


nějak mě nenapadají komentáře k formě, ale jenom k obsahu... četl jsem na tohle téma zajímavý článek o polarizaci polské společnosti...


Jolly: sakra, taky jsem četl modřiny. Jsem nějakej zkaženej.


ale tak on si člověk může do jistý míry vybudovat vlastní bezpečný svět a to z lidí, se kterýma se potkává


opět mě zaujala více anotace než báseň samotná (protože ta začala sklouzávat do terminologie)


Singularis: ano, to je ona. Myslím že jsem projel ten úsek v 0:29 - 1:17, ale už je to fakt dávno.