21 let uplynulo po ,,revoluci", a přesto se nezměnilo vše, v co se doufalo. Lidé ale nechtějí více, oni jsou rádi, za to málo, ale tím jsou vini. Teď remcají, teď nadávají, však za chybu mohou oni. A kdo chybu napraví? Opět, pouze oni.
přidáno 27.02.2010
hodnoceno 7
čteno 1168(13)
posláno 0
Bolestná zkouška, co stála nás, spoustu času a citů,
cíl však máme furt před náma, tak prosím zahoďme kytů.
Sklo, sic drží pevně, je přesto vadné,
prosím Vás, přátelé, zanechme, co je snadné.
přidáno 28.02.2010 - 16:09
no, obávám se, že výsledek není o nic lepší. furt je to kýta.

Z toho tvaru dýchá staročeština, takhle se už přece nemluví.
přidáno 28.02.2010 - 15:57
Ano. Opraveno na množné číslo.
přidáno 28.02.2010 - 15:55
zahoďme koho co kyt ne?
přidáno 28.02.2010 - 15:52
Zlo nepochází od ,,systému", zlo pochází od lidí - z většiny ne vědomě, to je ovšem ale nijak neospravedlňuje.

Ten kyt, bez kytu? V pádu chyba rozhodně není, chyba je v něčem jiném. Děkuji za čárku za sklem.
přidáno 28.02.2010 - 15:20
Nemám zrovna v oblibě politiku a politickou poezii a v důsledku toho taky nesnáším Kryla.

Za to sklo patří čárka, a ten matoucí kyt je taky v blbém pádě. nicméně je to básnička, která splňuje požadavky na takovýhle typ. Totiž že je krátká. Akorát mi tane na mysl, co leží za tím vším. Autor(ka) - vtipné - vidí chybu v čem? V systému nebo v lidech, kteří ten systém tvoří?
přidáno 28.02.2010 - 12:08
Díky za komentář. Kyt je hmota sloužící ke slepení střepů.

,,Báseň" jsem napsal(a) při poslouchání Krylovy Demokracie. Snažil(a) jsem se v ní poukázat na skutečnost, že se takřka nic po 21 letech nezměnilo, že jsme se pouze demokracii přiblížili, a že je potřeba nebát se změn, jedině ty nám pomohou k lepšímu zítřku.
přidáno 28.02.2010 - 00:00
zčásti tomu nerozumím,zčásti mě to utahalo po prvním řádku...rytmus tam nevidím, rýmy taky jako by nebyly...a už vůbec nevím co je kyt(u)...(ale to je asi moje zaostalost, že znám jenom kýtu :-D)...tak třeba příště...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jednadvacet fuč : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Paradox bádání

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
shane řekl o Amelie M. :
Drsná holka s něžnou duší, jejíž dílka čtu si rád, rozpláče, též touhou vzruší, dovede i rozesmát... ♥Prima človíček, který ví, co život obnáší a bere jej tak, jak přichází! Může mne jen těšit, že právě díky kdesi sdílenému odkazu na moji báseň "Když život nedá se už žít" zavítala mezi nás! Již mnohokrát mne inspirovala k zamyšlení nad věcmi, které mne doposud míjely a jindy ve mně probudila touhu k veršohraní! Jsem rád, že jsem ji poznal, je takovým milým oživením nejen tohoto portálku...:-)))
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku