přidáno 06.05.2009
hodnoceno 4
čteno 944(21)
posláno 0
v nasich tvarich se odrazej chyby lidi, kteryma sme se stali. nemusime bejt tim, kym podle vsech mame bejt, nemusime mit jmeno, ktery nam bylo dano, nemusime jit po ceste, kterou nam ostatni ukazali. muzem bejt tim, kym chceme. muzem bejt spolu a klidne naporad.
a nemyslim si, ze spatny veci, co se nam stavaj, sou dusledkem toho, ze sme driv lhali. slysim ty nase ohrany pisnicky a hazu do kose vsechny fotky. v pocitaci mam 78 nasich alb, z toho jich je tak tri ctvrte cernobilejch. doplnuju tu nasi slepou mapu a urcuju, kterym smerem pudu. a kterym smerem chci, abys sel ty. jenze ty pudes asi jinam. ty mas cile a plany, ja neplanuju a du si svou cestou. jen ty smery hledam. a urcuju. sem svym ukazatelem. ty poslouchas the beatles, ja jen beatles. hrajes na piano, ja na klavir.
nejvic se mi libilo, ze sme byl kazdej uplne jinej. ale oba sme asi vedeli, ze se rozpadame. uz zmizely doby, kdy sme se drzeli za ruce. ted se drzime za papir, kterej se trha. a to tech trhlin se uz vsaklo skoro vsechno, co nas spojovalo.

mam te porad v srdci a citim, ze jen tak nezmizis. asi to ani nechci. jen bych chtela nejakej posledni okamzik. nejaky posledni gesto. na ktery bych pak mohla vzpominat.


chci gesto. gesto. gesto. ciny.
ale slova taky dobry. tak proc mlcis?
uz nejsi muj. mozna si ani nebyl.
přidáno 07.05.2009 - 20:06
uz nejsi muj. mozna jsi ani nebyl.

tak dobrou noc, ma prolhana lasko
přidáno 07.05.2009 - 09:13
teress, na tom zacatku sis to pekne dala..hodne dobry a se vsim tim souhlasim...dobre receny, dobre napsany...dobre...
přidáno 06.05.2009 - 21:48
rozhodně netradiční pojetí povídky :)
přidáno 06.05.2009 - 20:40
Je to hodně osobní...nemůžu hodnotit a myslím, že by nikdo neměl...





Chápu to.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
mozna si ani nebyl. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : s e s y p a l o
Předchozí dílo autora : tvojemojenase

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
samiVdavu řekl o Cecidit angelus :
Pokud má někdo vůli na sobě pracovat a brát si něco z kritiky, má šanci se v psaní výrazně zlepšovat. Této autorce nemusíte mít strach říct, že se vám něco nelíbí, pokud je to racionální, na chybě zapracuje a odvděčí se vám dobrým dílem!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku