xxx
přidáno 27.11.2008
hodnoceno 8
čteno 1308(24)
posláno 0
V dálce zahoukal vlak. Pod mostem se líně valila voda. Nespěchala, jenom se převalovala od břehu k břehu a tiše si broukala. Od úst šla pára. Chodníky se matně leskly a nebe? Růžová smíchaná s jemným šedým tónem. Stála jsem na mostě. Kov studil do dlaní a já jej lehce hladila. Čekala jsem, zakláněla hlavu, těšila se. Nedočkavá a vzrušená. Jako dítě, které se nemůže dočkat dárku. Sama, jenom já, řeka, nebe a most. Když už to přijde, kdy už to bude? A bude to ještě dneska? Dočkám se?
„ Dočkáš,“ zašeptá nebe
„ Dočkáš,“ zazpívá řeka.
" Ale kdy? Kdy proboha? Stojím tady už hodiny a nic!"
A pak…. Na tvář mi dopadne první sněhová vločka. Sklouzne na bundu a rozplyne se na chodníku. A za ní hned další a další. Stovky, tisíce. Miliardy. První letošní sníh mě líbá na rty a laská ve vlasech. „ Tak vás tady vítám,“ usměju se. A ony se smějí na mě. Dočkala jsem se.
přidáno 07.01.2012 - 10:32
ARA: No mohla, mohla jsem. Ale nechtělo se mi :D Díky za koment.
přidáno 04.01.2012 - 18:46
Tak to se mi líbí.

Jen ... Derrry, ty by ses nemohla po tom mostě aspoň malinko procházet? Nebo aspoň nehladit to studený železo.
Nebo to zkrátit na hoďku? Bylo by to takové teplejší, radostnější. Pro mně.
přidáno 23.01.2009 - 23:26
prijemne... :)
přidáno 29.12.2008 - 13:09
Hezké počteníčko. Já jsem si dosud moc nevšiml, že je venku sníh. Jen jsem se podíval na teploměr a jak to bylo kolem mínus šestky, tak jsem si řekl, že to ani nestojí za pohled. Sakra rýma a ucpaný nos! Nemáme doma ani dost velkou kapacitu kapesníků! Úplně ze mně teče, nohy ně mrznou a hlas se mi ztrácí v přiškrceném chrapotu, kurňa! Jak vylezu ven a spadne na mě nějaká vločka, tak ji zabiju!
přidáno 29.11.2008 - 17:21
moc krásné :)
přidáno 29.11.2008 - 09:09
dobře ;-)
přidáno 28.11.2008 - 23:00
No, u nás před barákem je taková krásně šedá sněhová koule...až půjdu kolem, tak do ní okovanou botou kopnu svoje přání a tvůj pozdrav :-DDD
přidáno 28.11.2008 - 18:42
:) konec pěkný. pozdravuj vločky.. jestli ti tam ještě nějaké zbývají. :) tady skoro všechny odešly zase pryč

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dojmová : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Le pêcheur/ Rybář
Předchozí dílo autora : Lháři

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku