Tak takhle to tu bude vypadat,jestli čím dál víc lidí bude věřit plastikám.
přidáno 06.10.2008
hodnoceno 3
čteno 1598(13)
posláno 0
Byla jednou jedna fronta,která se táhla široko daleko.Stály v ní různé ženy.Vysoké,malé,tlusté,hubené.Nervózně do sebe strkaly a stoupaly si na špičky, aby dohlédly k vytouženému přístroji.Pokaždé,když si do něj žena stoupla, ať už vypadala jakkoliv, vyšla naprosto nádherná,úžasná,neodolatelná.Postupně přístrojem prošly všechny ženy.Všechny byly svůdné,kouzelné.Neměly už nadváhu,nepěkné vlasy,velké zuby,nebo co se jim to na sobě nelíbilo.A přeci jednu chybu měly.Byly stejné.Postupně tato krása zevšedněla a muži hledali ženy odlišné,jiné.Protože krása,znamená vyjímečnost.A každému se líbí něco jiného a každý je vyjímečný něčím jiným.Nakonec se z původně krásných dam staly ženy obyčejné.Ty,které vidíte všude okolo a krása jedinečnosti se absolutně vytratila.
přidáno 18.06.2011 - 15:50
Moc hezké :)
přidáno 03.12.2010 - 20:26
Páči si ma tvoj postoj. Na sexuálne hrátky stačí když je žena pekná. No pre dlhotrvajúci vážny vzťah je to len akási "prémia" k celkom iným hodnotám potrebným pre šťastný život...
přidáno 07.10.2008 - 13:28
Ano souhlas, kdybychom neexistovali my škaredí,
tak by hezcí nevynikli.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Bylo nebylo : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Je tak těžké být chvíli sama?
Předchozí dílo autora : Jaká jsi povaha?

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
mannaz řekla o BorůvkaB :
Básnířka i prozaička, které umí chytit za srdce, ale nezůstává bez rozumu. S dílky propracovanými, s duší i humorem. Nosí v sobě velký talent a kupu přátelské laskavosti.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku