třeba je to dobře, ještě v tom nemám úplně jasno ...nebojte, nevracím se, jen mám po letech zas nohu v sádře a nemůžu nic dělat :)
přidáno 24.01.2024
hodnoceno 18
čteno 123(14)
posláno 0
  
  
K čemu se vracet

Tou cestou dojdeš
už možná jenom do pohádky

Zteřelé vzpomínky
bavlnkou svážeš


             a pověsíš je zpátky

  
  
přidáno 21.03.2024 - 07:17
Nějakou dobu se teď peru s tím, že čtu jen knihy do práce (prokletí knižní redaktorky) a pořádně nevím, do čeho se ponořit po návratu domů. Dneska mě osvítilo, že možná potřebuju poezii, a hle, kus mé vlastní minulosti na mě čekal na psancích) Děkuju za návrat, byť možná dočasný. Jako obvykle se dokonale trefil.
přidáno 15.02.2024 - 23:27
Po dlouhé době jsem se sem náhodně přihlásila...a nemůžu uvěřit, že vidím pár nových básní od Tebe :)! A právě se bojím toho, že tu jsi jen na chvíli... a báseň nostalgická...a křehká... také mě nutí vracet se do vzpomínek... chyběly mi Tvé básně... děkuju za ně! (...a možná jsi ještě nenarazil na můj nový nick... nicméně... dříve jsem tu působila jako Yasmin :).
A prosím, piš... :)!
přidáno 08.02.2024 - 09:49
oslov radek: Díky, to mě moc těší :)
přidáno 07.02.2024 - 12:34
Líbí
přidáno 26.01.2024 - 09:39
DDD: no to nejsi sám ale jednou na to dojdem .)
přidáno 26.01.2024 - 09:16
denisa: no... výstižné... vlastně sám nevím, jak to mám. Díky za návštěvu :)
přidáno 25.01.2024 - 10:01
krátké a výstižné
přidáno 25.01.2024 - 08:29
DDD : přeji ti brzké uzdravení a piš prosím dál, mně se to moc líbí a včera jsem o tom mluvila s mou vnučkou a bylo to moc hezké, jaká starší slova používala naše babička. Pa
přidáno 25.01.2024 - 07:32
Psavec: Neumím sem nakreslit palec hore, tak jako by se stalo, jo???
přidáno 25.01.2024 - 07:31
Mlčeti Zlato: Sasanka: Díky moc za nakouknutí. No, uvidíme, přiznávám, že je to návykový :)
přidáno 25.01.2024 - 07:29
Hanulka: Ano, je to přesně tak. Ta moje anotace je asi trochu zavádějící, ta říkanka samozřejmě není o mém vracení nebo nevracení, i když by klidně mohla být. Přemýšlel jsem nad starými vzpomínkami. Jak je člověk časem, když se začnou rozpadat, vyspraví tím, co má zrovna po ruce a neuvědomuje si, že už pak nejsou úplně věrné. A jestli je to dobře, nebo není. Díky za návštěvu :)
přidáno 24.01.2024 - 22:51
Radost číst, tak se klidně vracej.
přidáno 24.01.2024 - 22:46
Zašiješ plátno osudu a jede se dál, močálem černým kolem bílých skal. :) Brzké uzdravení, i když ten maličký sobec ve mně, by si rád ještě něco přečetl ;)
přidáno 24.01.2024 - 18:18
DDD : ještě také zpráchnivělé, co si vzpomínám.
přidáno 24.01.2024 - 18:18
DDD : tohle se mi moc líbí ! V jednoduchosti je síla i krása. Zteřelé - to používala moje babička - jakoby ztrouchnivělé nebo jiné ? Děkuji.
přidáno 24.01.2024 - 16:20
Tož vítej zpět.
přidáno 24.01.2024 - 13:50
gajda: No, upřímně, za celou tu dobu jsem si zapsal maximálně pár poznámek a ty jsem, jak jinak, ztratil. Asi to tak má být. Ale možná, že verše rodí další verše, tak uvidíme :) Každopádně tajně doufám, že se mi podaří příští týden ukecat doktora, aby mi dovolil chodit a té sádry se brzo zbavím. Díky za Tvůj povzbudivý komentář! ;)
přidáno 24.01.2024 - 13:25
Naopak, po tříleté přestávce se mi oddechlo, že i dobří holubi se vracejí. Ať žije tvá svatá sádra! Jistě jsi toho za tu dobu do šuplíku napsal velkou hromadu, no a tu je třeba vzpomenout těch ubohých básníků, co tě meli za vzor a tiše se vytratili, protože jsi je opustil, zasedli k volantům svých traktorů a nevida záře na horizontu se pustili do orby, nebo se vrátili za pult, aby se čekající zástupy zákazníků konečně dočkaly odbavení svého zboží... k čemu jsou básně? K čemu básníci? Jako pražce pod kolejnicemi, po kterých se řítí rychlíky civilizace. Ještě tu chvíli pobuď. Já tě rád čtu.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Látání : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Větroplavec
Předchozí dílo autora : 30.3.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku