přidáno 31.03.2021
hodnoceno 20
čteno 568(29)
posláno 0
  
  

Je konec března
Hubená rána ještě mrazí

Slova jsou vratká
a pravdivá
a bez příkras

Jak ptáci v mlze
V obloucích mostů
bledí sebevrazi

Jako když za ruku
tě náhle chytí čas
  
  
přidáno 29.12.2022 - 00:39
Chybí tady Tvé básně...
přidáno 11.04.2021 - 15:27
No, koukám, že už tu asi vše bylo řečeno :-D. Já bych jen dodala, jak právě napsal Homér, že tvé básně "žeru". Jo, je to tak. A ani trochu se za to nestydím :-D! Takže díky i za tuto březnovou báseň, je moc krásná!
přidáno 06.04.2021 - 23:14
DDD: Mám Stihlku, kdyby něco. Já vím, Husquarnička je víc. Zle jsem svůj komentář nemyslel, byla to pochvala. A nebuď tak křehký:-)
přidáno 05.04.2021 - 17:25
Mizim Vdálce: Jééé, to jsou moc hezký slova! Řekl bych, že si ani ta básnička, ani to, co je kolem napsáno, takhle krásnej komentář nezaslouží. Ale díky moc, strašně mě to potěšilo :)
přidáno 05.04.2021 - 17:21
Miňko: Díky moc :)
přidáno 05.04.2021 - 10:19
Krásná báseň. Z řádků čiší asi taková křehkost jakou v sobě skrývá provazochodec nad propastí. Chybný krok a vše se rozbije. Ale kdyby nebyl provazochodec oproti propasti křehký, jak by se nám mohla odhalit jeho odvaha? Kdyby ho od smrti nedělil jen jeden chybný krok, proč by se nám tajil dech? A ti, co stojí na zemi, závidí provazochodci dálky, jimiž je obklopen a sílu a svobodu, které každým krokem z propasti dobývá. Proto se zaměří pouze na provazochodcovu křehkost a chvástají se pevností svého kroku na rovné zemi, kde není jejich vlastní křehkost odhalená a proto ale taky ani odvaha, síla a nezměrná svoboda člověka, který kráčí nad propastí. Nechápou, že provazochodec je křehký jen vůči propasti.
přidáno 03.04.2021 - 06:53
Skvělá poetika...a trefný koment!
přidáno 02.04.2021 - 13:13
Homér: Dík za bezva rozbor mojí tvorby i osobnosti. Hubenej jsem a jsem za to rád. Jinak jsi to bohužel netrefil. Mindrák je mizernej společník, viď? Jestli se nudíš, doraz. Práci ti vymyslím. S pilou bys měl umět, jestli jezdíš s traktorem, jsi vítán dvojnásob. Pak si můžem dokazovat kdo víc vydrží. Zcela neskromně bych vsadil na sebe. Nebo se pletu? Ale ty jsi spíš přes silácký kecy, že? Tak zdar, hrdino :)
přidáno 02.04.2021 - 13:05
slavek: none: Amadeo´´: Díky všem za návštěvu. Jsem rád, že vám stála za přečtení a za pár slov :)
přidáno 02.04.2021 - 00:35
none: Mi taky. Tohoto typa tipuji na hubeného MGR s nějakou sekvestorkou, polokorpulentní, možná ani ne. Opravdové štěstí by našel s místní Yasmin. Žerou se a je to tak, VSL. Můžem si rozebrat báseň? Je to světové, či jen ehm?
Dobrý no, první dvě řádky, puklé zrno, když si prdne Brno, každý ví, že je jaro slabé, hlavně po ránu. A ty moderní už jsou rovnou vederní. Honsová hadr.
Vratké jsou stavy, lidé a pocity, né slova, co je psáno, to je dáno. No spíš vyndáno.
Třetí strofa best, čtvrtá taky není k zahození, možná patůsek drobet, ale spíš dobrý.
Každopádně určitě lepší než novinky.cz.
O pána se bojím, že ho zlomí kýchnutí, přitom je beztak silnější než slovo a čas.
přidáno 01.04.2021 - 22:13
Mi ty tvé básně vždycky přijdou hodně křehké, záleží na tom, jakou tvrdost má sklo a jestli bude při rozbití cinkat...pokouším se jen vyjádřit pocit.
přidáno 01.04.2021 - 09:58
Krásná... Někdy nádherné básně vznikají na těch nejdivnějších místech:)
přidáno 01.04.2021 - 05:10
Nikdy bych nevřil, že před berňákem poletují múzy :o)
přidáno 31.03.2021 - 20:20
DDD: Tak v souvislosti s finančákem ta báseň dostává zcela jiný rozměr . :-))
přidáno 31.03.2021 - 16:51
Koala: To snad radši ani ne :) Díky!
přidáno 31.03.2021 - 16:03
Pěkná. Tak to choď před finančák častěji...
přidáno 31.03.2021 - 12:58
vanovaso: Psavec: Mlčeti Zlato: Díky moc, těší mě, že se líbila. Vyskočila na mě včera ráno před zcela nepoetickým finančákem :)
přidáno 31.03.2021 - 12:14
Povedla se.
přidáno 31.03.2021 - 09:32
Pěkná.
přidáno 31.03.2021 - 07:25
Hezká náladovka - pohlazení po duši...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
30.3. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Látání
Předchozí dílo autora : Otisk doby

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku