přidáno 23.01.2024
hodnoceno 9
čteno 102(11)
posláno 0
V honbě o srdíčka
fotíme selfíčka

Postujem storýčka
když pijem kafíčka

Kupujem jablíčka
a novější autíčka

Západy sluníčka
jsou už stará písnička

Zatímco

klopíce víčka
dusíme človíčka

chodíce po špičkách
ve slepých uličkách

umírá dušička...
přidáno 25.01.2024 - 22:12
denisa : nepiš lži, a buď více pozitivní a ne samá utopie. Zkus nepoužívat vulgarity. Neznám pochlebování, ale proč bych nepochválila, že se mi líbí. Zastala jsem dvou nových básnířek, takže žádné lži. Děkuji.
přidáno 25.01.2024 - 21:58
Hanulka: já tě nikde u nikoho nezmiňuji v komentech, takže ten kdo se o mě otírá jsi ty , pak se nediv že reagují. A prosím, nezačni mi zas posílat vzkaz za vzkazem, nestojím o to a blokovat tě nebudu. Píšeš o vulgaritách? ach, paní ctnostná, končím protože vás je nejlépe ignorovat a to samé žádám já od vás už podruhé nebo po třetí? , tak už mě konečně vyškrtněte v seznamu :D jinak si tu dál o mě pište jak chcete,své jsem si už řekla.
přidáno 25.01.2024 - 21:47
denisa : nejdříve si pozorně přečti co jsem napsala, není tam slovo urážky, a přečti si - co si napsala Ty. Hraješ si tu na paní kritičku a opravdu nezvládáš český pravopis a to neuvádím Tvé vulgarity. Utopie bez respektu k českému jazyku se nedají číst. Já jsem v pohodě.
přidáno 25.01.2024 - 21:39
Hanulka: čekala jsem kdy sem vlítneš jak baba do krytu a budeš urážet. Myslím že ty máš problém sama se sebou. Psala jsi abych si tě nevšímala, ale já tě mám na háku, to ty si mě pořád všímáš. Takže se prosím o mě neotírej, komentuj jak chceš , taky tvé pochlebování kdekomu nekritizuji. Tímto se omlouvám nové básnířce a nakonec ať sama si rozhodne jestli chce pravdu nebo hezký slovíčka o ničem. Já kritiku potřebuji a pokud se autorka rozhodne nebudu ji už nic psát neboť to respektuji. Ale můj názor si říct snad mohu velevážená ...a můžete mi zase napsat vaše oblíbené že nemám kinderstube :D jinak Barbarko promiň že jsem byla tak nekulturní , za spam tady se také omlouvám a končím.
přidáno 25.01.2024 - 20:34
Kulturní Barbarka : přivítala Tě Sasanka i já vítej, jinak z toho si nic nedělej, jakmile se tu objeví nová básnířka ihned dostane od Denisy kritiku. Ale sama bojuje s pravopisem, píše hrubky a tak nějak si myslí , že ji udělá dobře, když to znechutí. Takže zkoušej a piš dál. Nehleď na to. Ať se Ti daří.
přidáno 25.01.2024 - 18:58
asi vím na co se snažíš poukázat, ale pod tou hordou zdrobnělin jsi to zabila. Mám ráda úderné texty, syrové ale tohle fakt za mě ne. Text jde napsat daleko lépe , myšlenka dobrá ale takto podaná je až moc přehnaně tlačená do polohy kterou nemám ráda i když ty jsi autor, tedy jen můj názor čtenáře., asi jsi to tak chtěla a vidíš to jinak, respektuji. ..navíc íčka-
šička- tíčka -čkách - mě rozsekalo

není to z mé strany kritika, jen můj úhel pohledu, sama taky často vyplodím text co je nic moc. Hezký večer.
přidáno 24.01.2024 - 16:24
Opravdu moc zdrobnělin.
přidáno 24.01.2024 - 01:22
Ahoj, vítej. Já si radši počkám na další, snad tam nebude už tolik zdrobnělin ;)
přidáno 23.01.2024 - 21:59
zajímavě podáno, na hlubší zamyšlení o obsahu - zvláštní to forma :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku