Práce, sex, bdsm, erotika, flirt
přidáno 11.11.2023
hodnoceno 0
čteno 525(7)
posláno 0
Martin tušil, že je v práci už poslední, ale nikam nespěchal. Právě si dával sprchu a zbavil se celodenního potu z těla. Smyl ze sebe šampon, ještě na pár sekund nastavil proudu vody obličej a užíval si to uvolnění. Tohle měl rád. Vypnul přívod vody a začal se utírat.
Otočil se ke dveřím a leknutím nadskočil.
“Ježíši!” vykřikl a instinktivně si zakryl ručníkem klín. Ve dveřích stála Klára, kolegyně z ekonomického oddělení. Na sobě měla přiléhavé triko a krátkou sukni, sotva do poloviny stehen.
Na tenhle okamžik se Klára připravovala celý den. Nedokázala myslet na nic jiného a teď je to tady. Hlavně nedat na sobě znát nervozitu.
“Fuj to jsem se lekl,” řekl už trochu klidněji. Na Kláru si občas pomyslel, měla nádherné velké hnědé oči a na svůj věk slušnou postavu a výstavní zadeček. Ale měla děti a navíc měla vážný vztah.
“Nespletla sis dveře? Je už po práci, myslel jsem, že jsem tu poslední,” řekl a ruku s ručníkem spustil, takže odhalil svoje přirození. Vrátil se mu klid, usmál se a prohlížel si ji v očekávání co ona na to. Kláře sklouzl pohled na jeho penis.
“Takže ty fotky jsou vážně jeho,” proběhlo jí hlavou a nevědomky si špičkou jazyka olízla rty.
“Jsme už jen mi dva a já si dveře nespletla, potřebuji s tebou něco probrat!” podívala se mu zpět do očí způsobem, jaký u ní moc často neviděl. Jako by jí v očích probleskly dva čertíci. Martin začal cítit, že jestli na něj bude takto dívat tak mu začne tvrdnout péro.
“Našla jsem na jednom specializovaném webu tvůj profil, sice ti tam není vidět do obličeje, ale jsi to ty.”
Tvrdnutí péra ho v mžiku přešlo. Přišla ho vydírat?
“I kdyby, tak co? Není to nic nelegálního.”
“To není, ale chceš, aby se to o tobě dozvěděli kolegové a podřízení?”
“Co ode mne chceš?” chtěl se jí zeptat, ale pak ho něco napadlo.
“Jak ty ses na tyhle stránky dostala? Bez zřízeného profilu si nemohla vidět nic.”
Kláře došlo, že ztratila výhodu, ale to nevadí, stejně dostane to co chce. Konec hry.
“Ty jsi, ale chytrá čubka!” křikla na Martina a vykročila k němu.
Martin upustil ručník a hlavou mu blesklo, že tohle bude ten zatím nejlepší přesčas v jeho životě. Měl, ale pocit, že by se jí neměl poddat tak lacino.
“Tak by sis měla dát pozor, abych nezačal kousat. Zvládneš to?”
To Kláru trochu zaskočilo, čekala že Martin skočí do své role hned.
“Když už tak “Zvládnete to paní?!” opravila ho, “a taky to bude záležet na tom jestli si na tom svém profilu nelhal,” snažila udržet si autoritativní hlas.
“A v čem?” rozhodl se ještě chvilku odolat a nepřistoupit na její hru.
Jak to, že pořád ještě odolává, blesklo jí hlavou, ale pak si všimla jak mu začíná tvrdnout ocas. Nasadila vítězný výraz, napřáhla nohu ke kopu a poručila mu: “Roztáhni nohy.”
Ještě chvíli se vzájemně dívali do očí. Jiskření mezi nimi jako by naplnilo vzduch elektřinou. Martinovi už stálo péro. A Klára cítila jak začíná vlhnout.
“Ano má paní,” podlehl jí, dal dal nohy od sebe, zhluboka se nadechl a zadržel dech. Nevěděl jestli s tím má Klára nějaké zkušenosti a nepřežene to, ale v tu chvíli už mu to bylo stejně jedno. Klára věděla, že nesmí kopnout ani málo ani moc, ale zároveň chtěla zkusit jak moc na netu machroval. Takže do toho dala slušnou sílu a kopla ho do varlat.
Martinovi se na chvíli zatmělo před očima, ale udržel se. Jen krátce vydechnul a zaťal zuby. Pak se jí podíval do očí a poslušně zahlásil: “Děkuji má paní.”
Klára se usmála, takže ani v tomhle nelhal. Jeho koule něco vydrží. Každej jinej už by se skácel na zem v bolestech. Postoupila až k němu, a chtivě ho chytla za tu jeho tyčící kládu.
“Vidím, že tě to rajcuje ty dobytku.”
Martin se jen usmál: “Ano má paní, být Vám k dispozici a vydržet pro Vás cokoliv je mi potěšením.”
Klára měla hroznou chuť svalit ho na zem a na nabodnout se na něj, ale ještě ne. Stáhla mu předkožku a zaťala nehty do žaludu. Sykl bolestí, ale stále se jí díval do očí. Začala ho líbat a stále silněji mu zarývala nehty do té jeho nalité palice. Nedal na sobě znát bolest a vášnivě opětoval její polibek. Rukama začala jezdit po jeho těle. Pak mu začala nehty přejíždět přes bradavky.
Vidím, že můj profil má nastudovaný dobře, napadlo Martina a slastně vzdychl. V příštím okamžiku mu špičku bradavky promnula mezi dvěma nehty a Martin sykl bolestí a odtáhl se.
“Ale ale neříkal si, že vydržíš cokoliv?” Začala ho hned Klára poťouchle provokovat.
“Ano má paní, omlouvám se.”
“Dám ti možnost to napravit, lehni si na záda,” poručila mu.
Pak si klekla nad jeho obličej a on uviděl že pod sukní nemá kalhotky: “Koukej mě lízat tak abych si to užila.”
Martin to zbožňoval, chytil ji rukama za stehna a přitáhl ji k sobě tak silně jak to jen šlo a jak mu ještě umožnilo dýchat.
Klára se mezitím začala věnovat jeho ke stropu tyčícímu klacku. Věděla, že jako drsná domina by to dělat neměla, ale dostala hroznou chuť ho kouřit. Nasála ho mezi rty, kroužila po něm jazykem a čas od času stiskla zuby.
Martin zatím sevřel mezi rty její poštěváček, jemně pusou pumpoval a zároveň ho dráždil jazykem.
Klára si po pár minutách přestala hrát s jeho pérem a soustředila se jen sama na sebe. Bože ten to tou pusou umí. Dlaněmi se mu opírala o hrudník. Ještě, ještě, slastí mu zaryla nehty do bradavek.
Martin bolestí přivřel oči, ale ani na okamžik nepřestal sát její klitoris. Cítil, že už bude. A pak to přišlo, kundička se jí sevřela, ona se prohnula jako luk. Zhluboka oddechovala.
“Dobrá práce ty čubko,” pochválila ho. Škoda že nemá víc času. Ale jeho kládu si ještě jistě užije mnohokrát. Zvedla se.
“Takže v pondělí ahoj čubko,” mávla mu na rozloučenou.
“Cože ty už jdeš?” reagoval šokovaně Martin.
Klára se zastavila, stejně bych musela, takže to mě nezdrží, napadlo ji. Otočila se a poručila Martinovi, aby zůstal ležet. Pak si nad ním přidřepla a začala chcát na jeho stále tvrdé péro. Martin nezaváhal, nastavil svou kládu tak, aby její moč dopadla na jeho žalud a začal si ho zběsile honit. Udělal se prakticky s poslední kapkou co na něj dopadla.
“Na profilu si psal, že týrání po orgasmu rád nemáš, je to pravda?” zeptala se ho s úsměvem.
“To je pravda,” přiznal Martin a bylo mu jasné o co jí jde.
“Tak to byla chyba, že ses už vystříkal. Klekni si na všechny 4,” poručila mu. Martin poslechl a odměnou mu byl kopanec do koulí a její smích.
“Pá,pá,” zamávala mu na rozloučenou a zavřela za sebou dveře. Klára byla spokojená, omotala si ho kolem prstu a mít v práci spojence se jí bude hodit. A byla na sebe pyšná, jak nad ním měla na konci absolutně navrch.
Martin se ještě chvíli svíjel bolestí na podlaze, ale nelitoval, byl spokojený. Věděl, že jí propadl a už se těšil na pondělí až ji znovu uvidí.
Ta myšlenka ho pobavila.
“Těším se na pondělí,” zakřičel na prázdnou umývárnu a spokojeně se rozchechtal.

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Překvapení v práci : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Jak vychovat čubičku - 1.část

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku