přidáno 03.01.2023
hodnoceno 4
čteno 671(11)
posláno 0
Probudíš se, uvědomíš si, že se nemůžeš hnout, ruce máš přivázané ke kotnikům, nohy ohnuté v kolenou a převázané provazem. Zároveň máš ruce i nohy zafixované k posteli. Já stojím u postele a dívám se na tebe.
Kolem postele hoří zapálené svíčky. Jednu z nich beru do ruky. Vidím jak se ti vzrušením rozšířili zorničky. Nakloním ji a první kapka žhavého vosku ti dopadá na hrudník, další na prsa, pak nechám několik kapek dopadnout na tvoje bradavky. Necítíš bolest, ale naopak vzrušení. Těšíš se na každou kapku žhavého vosku co ti dopadne na kůži. Další kapky dopadají na tvoje břicho pak na tvůj podbřišek. Sehnu se a druhou rukou ti roztáhnu kundičku, odhalím tvůj poštěváček. Zatneš svaly, sevřeš rty, zavřeš oči, zadržíš dech a čekáš. Nemůžeš se dočkat až ta kapka horkého vosku dopadne i tam. Pak to přijde, je to jako vysvobození, cítíš to horko a pak jak vosk začíná tuhnout a stahovat ti kůži kolem poštěváčku. Vydechneš vzrušením.
Odkládám svíčku a beru do dlaně kartáč na ruce. Jemně ti s ním přejíždím po kůži a odlupuji kapičky vosku. Nejdřív na hrudníku mezi prsy. Potom vezmu do ruky jeden tvůj prs. Sevřu ho prsty, kůže na něm se napne a já začnu kartáčem strhávat vosk. Cítíš jak ti štětiny přejíždějí po bradavce, zatínáš rty, aby si nevykřikla. To samé udělám s druhým prsem a pak začnu stejně odstraňovat vosk i s tvého bříška. Uvědomíš si, že jedna velká kapka vosku je i na tvém poštěváčku. Cítíš jak ti kartáčem odlupují kapky vosku z podbřišku a že zbývá už jen to poslední místo. Zachvacuje tě panika: to přece neudělá, nemůže mě kartáčem drhnout poštěváček, to bude šílená bolest a já jsem svazaná a nemůžu se hnout … .
Jak se Vám moje miniprvotina líbila?

[3x]
Trapná nuda
[1x]
To není můj šálek kávy
[1x]
Chci 2. část, hodně rychle
[0x]
Na Ukrajině je válka, energie se zdražujou a vy řešíte takové kraviny


hlasovat mohou pouze přihlášení
přidáno 07.01.2023 - 18:21
Sasanka: Děkuji za komentář a praktické poznámky. Něco na tom je ;) . Ono to mělo předchozí děj, ale ten byl jen spontánní formou chatu. Tohle jsem si připravil dopředu, tak jsem chtěl vědět co na to řekne i někdo jiný.
A povídku si rád přečtu. :)
přidáno 03.01.2023 - 20:04
I když téma mi nevadí,je to fakt příliš přímočaré. Přišel jsem, viděl jsem, udělal jsem. Co třeba kdyby se probudila v poloze kde by dávalo smysl, že se nevzbudila dřív?Nebo byla pod vlivem čehosi?Já bych začala obráceně,aby ležela na břiše a vosk na záda. Smysl kartáče postrádám, dá se trápit pozitivně a efektivně i bez něj.Jo a určitě zavázat oči, aspoň než pokročíš do fáze dvě ;) Zrovna teď se pokouším o povídku,kde používám Shibari.
přidáno 03.01.2023 - 19:22
Gora: Není se za co omlouvat, díky za koment :)
přidáno 03.01.2023 - 19:14
Nejvíc se mi /promiň/ líbí tvé hlasování pod dílkem:-)... jinak - je to asi čtení pro mladé a neklidné, což už nejsem.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jak vychovat čubičku - 1.část : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Překvapení v práci

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Severka řekla o black.heart :
Má srdce, ve kterém kvetou černé kopretiny....omamně voní, zůstává svá...moc si vážím našeho přátelství květinko ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku