Rozhovor. Bohužel omezení 10000 znaků mi nedovoluje vložit sem rozhovor celý. Odkaz na něj proto naleznete v textu, jelikož z něj nemohu udělat výtah.
přidáno 14.10.2022
hodnoceno 4
čteno 279(7)
posláno 0
Když vás rodí covidoví zm**i


K sepsání tohoto rozhovoru mě přiměl příběh, který mi vyprávěla kamarádka a jenž mě poměrně šokoval. Proto jsem se rozhodl podělit se o něj s vámi. Je to příběh porodu a následných událostí, který započal dvacátého osmého ledna loňského roku na porodním oddělení nemocnice Kadaň, jež leží na severu Čech v okrese Chomutov.

Tento rozhovor jsme neuskutečnili za účelem kritiky dané nemocnice nebo tamního personálu. Ani nemá sloužit jako bezmocný výkřik do divné koronavirové doby, v níž již tři roky všichni žijeme. Já sám jsem se v Kadani narodil a co se porodního oddělení týká, je v okrese, nebál bych se říct, že i v kraji, vyhledávaným oddělením. Znám několik maminek ze sousedních měst, které zde rodili i vícekrát. Nutno říct, že v drtivé většině případů ještě před covidovým obdobím. Právě proto mě vyprávění kamarádky, která si přeje zůstat v anonymitě, což respektuji, tak překvapilo. A ptám se, jak je toto vůbec možné? A odpověď stále nepřichází a řekl bych, že ani nepřijde.

Udělejte si konečný obrázek z rozhovoru sami. Jde o autentický příběh a popis neuvěřitelných zážitků, které by se, dle mého názoru, zkrátka dít neměly.

***

Celý rozhovor k nalezení na:
https://mirosparkus.webnode.cz/porod-v-covidovem-obdobi/

ikonka sbírka Ze sbírky: Moudra hlupáka
přidáno 17.10.2022 - 15:17
Martin42: To mě mrzí a děsí zároveň. To je přesně koment, co jsem doufal, že nepřijde. Ty typu: "to se nám stalo taky". Rád bych věřil, že je to jen ojedinělé, ale to bych musel být hodně naivní...
přidáno 17.10.2022 - 15:15
Lenča: Přesně to je ta věc, co mě na tom fascinuje nejvíce. Ten nelidský přístup. Když jsem to slyšel poprvé byl jsem z toho dost vedle...
přidáno 16.10.2022 - 09:38
jo tak to je znám podobné a bohužel i horší příběhy...
přidáno 14.10.2022 - 18:25
Rozhovor jsem přečetla celý, nemám slov. Mně teda stačilo, jak se ke mně chovali na urgentu jako k neočkované. Tohle je fakt nelidský přístup, mrzí mě, že si to slečna musela zažít.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Porod v covidovém období : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Svobody, prosím, važme si!
Předchozí dílo autora : O levhartu a vlčeti

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku