Příběh propojených duší - román
přidáno 26.09.2022
hodnoceno 0
čteno 195(4)
posláno 0
To, co jsem zažila během následujících třinácti let, je už samostatný příběh. Román o lásce, zoufalství, trpělivosti, síle, odvaze, euforii, šílenství, pokoře, pochopení, odpuštění… Prostě takových těch „klasických" peripetiích dláždících cestu hledání a poznávání sama sebe…
Svět se za ty roky hodně změnil. Jak jinak taky. Každou vteřinu se dějí změny, ač je ani nevnímáme… A ona tajemná, různě, až fantasticky a fanaticky představovaná, očekávaná pátá dimenze? Ano, byla tu. Tedy pro některé z nás. Ať už stále, většinou nebo jen občas… To jen lidské bytosti si ji v sobě mohly nastavit, pokud v ni uvěřily, rezonovaly s ní, vibrovaly na její frekvenci. Svět sám nepotřeboval a nebyl povinen nám oznamovat: „Ták, teď šup přeskočit z hutné 3D přes vrtošivou 4D do ráje 5D!“ Ne, on sám už tam dávno byl. Dveře nechal otevřené dokořán a dál se nestaral. Každý sám za sebe, každý svým tempem…
Já tam tedy většinou byla. A jelikož se v páté dimenzi naše touhy, myšlenky, ale i strachy nepoměrně rychleji zhmotňují a uskutečňují, můj sen stát se spisovatelkou, se splnil. Záměrně zmiňuji i ty strachy, poněvadž s tím jsem si taky zažila docela krutou zkušenost. Nicméně strach už do páté dimenze nepatří, proto „stačilo“ dostatečně se v ní ukotvit a nepadat moc často o dvě „patra" níž.
Takže právě v té době jsem byla mámou dvou jedinečných dospělých synů, jednou šťastně rozvedená, ve vztahu s úžasným, vědomým mužem, autorka úspěšných románů, které se začínaly překládat do cizích jazyků a z nichž jeden se měl brzy stát podkladem pro scénář k filmu.
Občas jsem se pozastavila a zeptala se svého vyššího Já: „Kam ještě dál smím zajít?“ Pokaždé přišla nová, dechberoucí inspirace. A já vibrovala v lásce, pokoře, vděčnosti.
Mé příběhy oslovovaly lidi svou upřímností a autentičností. Ano, všechny jsem je sama prožila až na dřeň. V různých časech, dimenzích, prostorech… Jen ten jeden zůstával stále nedopsaný, nedožitý, s otevřeným koncem…
Až jednoho dne, zrovna když jsem dokončila jedno své dílo, přišel jemný pokyn: „Je čas dopsat ten tvůj tak dlouho rozepsaný příběh…“
Netušila jsem, jakým směrem mě to „hodí“. Nesnažila jsem se vědět. Naučila jsem se důvěřovat svému vyššímu vedení.

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
33. Čas dopsat náš román : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : 34. Cestou synchronicity
Předchozí dílo autora : 32. Umět milovat „normálně“

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku