Příběh propojených duší - román
přidáno 25.08.2022
hodnoceno 2
čteno 270(7)
posláno 0
Byl horký srpnový podvečer. Po boku paní Vagnerové jsem se vracela domů z pravidelného cvičení pilates. Jako obvykle jsme se zastavily v půli cesty a probíraly zajímavé události v našich životech.
Jak moc jsem byla za tuto spřízněnou duši vděčná. Tolik jsme si rozuměly, věřily stejným věcem, měly toho společného. A přitom trvalo ´zbytečně´ dlouho, než jsme se spřátelily. Kolik měsíců jsme se jen tak potkávaly, míjely. Ale stálo to zato. A nic není náhoda. Na ty ani jedna z nás nevěří. Měly jsme k sobě najít cestu.
„Gábi, přepošlu ti pár zajímavých odkazů, co mi poslali mí známí. Třeba tě něco z toho osloví,“ upozornila mě ten večer svým milým způsobem. A zapáleným. Taky jedna z našich společných vlastností – vášeň pro ony ´věci mezi nebem a zemí´. Ano, obě jsme už zažily příliš mnoho zvláštních událostí, těch mystických momentů, bolestných i povznášejících okamžiků. A nedokážeme k nim být netečné.
„Jasně, děkuju! Už se těším!“ odpověděla jsem nadšeně. „Příště spolu můžeme něco z toho probrat. Uvidíme, co mě nejvíc zaujme.“
V tu chvíli jsem ještě netušila, jak osudový okamžik v mém životě to bude znamenat. Až otevřu ten jeden internetový odkaz...

Druhý den odpoledne jsem procházela maily od paní Vagnerové. Pár jsem jich pročetla, ale na nic, co by mě obzvlášť oslovilo, jsem nenarazila. Až pak padl můj zrak na článek o dvojplamenech...
Přečetla jsem ho jedním dechem a zastavila se až na konci onoho ´návodu´, jak požádat o setkání se svým dvojplamenem na duchovní úrovni. Ještě dnes si naprosto jasně uvědomuji, jak bezmyšlenkovitě, jakoby automaticky, bez pochybností a zaváhání jsem to udělala. Požádala jsem o setkání se svým dvojplamenem na duchovní úrovni. Bylo to tak silné, vědomé... Cítila jsem, jakou sílu do té žádosti dávám...

Asi dva dny nato se mi zdál zvláštní sen. Byla jsem na nějaké hrázi nebo mostě, za mnou řada domů nalepených jeden na druhém. Vedle mě stál muž. Nemám ani potuchy, jak vypadal. Jen tak jsme si povídali. S takovou samozřejmostí a lehkostí. A tolik jsme si rozuměli. Ve všem jsme souzněli. A přitom nás to vůbec nepřekvapovalo. Na závěr našeho rozhovoru jsme se se stejnou samozřejmostí shodli na tom, že patříme k sobě, že jsme duchovní partneři…
„Jenomže já mám rodinu, děti...“ hlesla jsem najednou. „Promiň, ale já s tebou nemůžu být, oni jsou pro mě na prvním místě.“
Přijal to s klidem.
Odešla jsem a posadila se k nějakému stolku pod slunečníkem. Najednou se tam objevila moje švagrová. Začala klidně, ale jasně o tom, že mi nikdo nebude nikdy nic vyčítat, protože všichni ví, jak těžký máme s mým manželem vztah. Přišlo mi to velmi zvláštní, že zrovna ona, jeho sestra, mi něco takového říká. Kdo jiný by mě měl o něčem takovém dostatečně přesvědčit…?
Odešla a já se vydala zpátky na ten most. Nikde jsem ho nemohla najít. Rozhodla jsem se čekat tam, dokud se neobjeví. V srdci i mysli naprosto jasno.
Probudila jsem se s jistotou, že jsem se ho dočkala…
přidáno 26.08.2022 - 06:47
Miňko: Děkuju za přečtení :-)
přidáno 25.08.2022 - 23:46
Napínavé...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
1. Osudová žádost : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : 2. Magický příběh
Předchozí dílo autora : 108. A znovu: Konec nebo začátek?

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku