Pokračování satirického odlehčení současné české situace. Dorazili bezhlaví zběsilci a domácí vězení pro napadené je najednou nějaké pohodlné.
přidáno 29.01.2022
hodnoceno 0
čteno 326(0)
posláno 0
Toho krásného týdne po Novém roce se předseda vlády dobře vyspal, a tak nechal v restauraci u stolu povoleno šest lidí.

V zahraničí zatím řádili noví zběsilí útočníci mikrostátu s výcvikem typu O. Ukázalo se, že proti nim ani slibovaná čtvrtá dávka bojového repelentu nezabírá, a velmoci se tedy dohodly, že bude potřeba vyvinout superrepelent, který konečně zabere proti útočníkům s jakýmkoliv výcvikem.

Předseda absurdistánské vlády tedy vsadil na šťourání v nose a nařídil ho povinně pro všechny — ve školách i firmách, pro repelentem ošetřené i neošetřené. Hlavním pozitivní dopadem tohoto opatření bylo, že ubylo podvodů, kdy byly namísto zaměstnanců repelentem ošetřovány plastové figuríny. Když museli stejně na šťourání v nose, zaměstnanci už o repelent nejevili zájem.

Netrvalo ani dva týdny, než začaly počty napadených v Absurdistánu prudce narůstat. Šílení zběsilci dorazili! Protože však počty umírajících nevzrostly, mělo v tom obyvatelstvo jasno a vzhlíželo k zběsilcům jako ke spasení. Oni prý vytlačí chladnokrevné zabijáky s výcvikem typu D, konečně se nechají všichni nakopnout, tím to skončí a budeme se šílenými útočníky, kteří nás zběsile nakopávají, žít šťastně až do smrti. Vláda dokonce zadala vypracovat plán takového soužití a vyhlásit, že už za několik měsíců se prý obyvatelstvo dočká.

Jenže skutečnost nebyla tak skvělá, jak si ji lidé představovali. Vzhledem k bezhlavému chování zběsilců totiž s počtem napadených začal prudce růst také počet opakovaně napadených a na mírové soužití to moc nevypadalo.

Vzhledem k nastalé situaci předseda vlády zkrátil domácí vězení pro napadené ze čtrnácti dní na pět a pro osoby některých povolání zavedl „pracovní domácí vězení“, při němž zaměstnanec dojížděl do zaměstnání a v domácím vězení byl, teprve až se po pracovní době vrátil domů. Takové domácí vězení bylo pro napadené nečekaně pohodlné.

A po dlouhém dumání vymyslel předseda vlády ještě lepší řešení — vyhlásil, že do domácího vězení půjdou jen osoby po závažném napadení. A tak, zatímco byl Absurdistán pod zběsilým a bezhlavým útokem, začal se připravovat, jak vyhraje tím, že si útočících nebude všímat. A nikdo nevěděl, jak tato strategie dopadne.

pokračování příště


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Prokop z Absurdistánu (46) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Prokop z Absurdistánu (47)
Předchozí dílo autora : Prokop z Absurdistánu (45)

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
bludička, Dominik hrušat
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
kajica řekla o Leluš :
supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer: -spisovatelka -žiačka -HLAVNE KAMOŠKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAA (S LELUŠOU A LUCY SME BFF
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku