Pokračování satirického odlehčení současné české situace. Podle slibů vlády se blíží konec vtipné kaše.
přidáno 27.02.2022
hodnoceno 1
čteno 536(4)
posláno 0
Postup zběsilých útočníků s výcvikem typu O byl rychlý a již během dvou týdnů zběsilci zcela vytlačili zabijáky s výcvikem typu D. Počty zabitých skutečně klesly a nevypadalo to, že by to byl nějaký špinavý trik.

V té chvíli se probudil Nejabsurdnější soud Absurdistánu a vynesl rozsudek, že restaurace tu mají být pro všechny a ne jen pro čerstvě napadené či repelentem ošetřené. A tak tedy vláda otevřela restaurace pro všechny. Poctivým restauracím však zákazníků nepřibylo, protože repelentem neošetření si mezitím zvykli chodit do těch, které je v době zákazu pouštěly dovnitř „načerno“.

Šťourání v nose ve školách a v zaměstnání skončilo, ale ochranné masky byly povinné stále.

Statistika napadených vypadala škaredě a zprvu se jí nechtělo klesat. Když se však předsedovi vlády nepovedlo ji úplně zrušit, alespoň postupně měnil pravidla, jaká napadení se započítávala a jaká ne, a díky tomu počty konečně začaly pomalu klesat. Z toho měl předseda vlády radost a slíbil, že v březnu vtipná kaše skončí a Absurdistán konečně zvítězí.

Vypadalo to tedy, že vtipná kaše se blíží ke konci, a vypadalo to tak i v zahraničí, kde jí stále říkali válka. Jenže velmocím se to nelíbilo, protože mír za ty dva roky už vyšel z módy, a tak jedna z nich vyhlásila válku novou. Ta se Absurdistánu ani trochu netýkala, ale měla za následek, že noviny se začaly věnovat nové válce a na tu s mikrostátem se pozapomnělo.

A zběsilcům to vůbec nevadilo, ti si dál bezhlavě útočili.

pokračování příště

přidáno 03.03.2022 - 18:22
Baže. Boj proti mikrostátu vytlačí válka s kalašnikovy a kanóny. Hrůzná je představa, co vytlačí tu kalašnikovou...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Prokop z Absurdistánu (47) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Prokop z Absurdistánu (48)
Předchozí dílo autora : Prokop z Absurdistánu (46)

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
štiler
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Nikytu řekla o Tom Cortés :
Pan Textař, a taky skladatel a zpěvák. Je znát, že je z oboru a umí. Píše velmi dobře a nápaditě. I jeho písně jsou dobré. Rozhodně stojí za pozornost. Doporučuji. ;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku