Mikropovídka o 100 slovech (přesně) Jednoho dne se probudíme a všechny peníze budou pryč...
přidáno 21.10.2007
hodnoceno 5
čteno 1871(23)
posláno 0
Ozvalo se neznatelné cinknutí, když mi Bůh vdechnul život. Ptáci na chvíli ztichli a pak zase zašvitořili ve větru. Žilami začala proudit krev a duší myšlenky. Otevřel jsem svá malá očka a zamrkal vstříc veselému Slunci.
Přede mnou se vznášel On, zavěšený na neviditelných strunkách. Byl krásný a vznešený, popsat slovy jsem ho ani v nejmenším nemohl. Zvědavě jsem se k němu naklonil s nevyslovenou otázkou. Nic neříkal a já tiše vyčkával, až mi dá jméno.
Pojmenoval mne a já si uvědomil, kdo jsem.
Jsem Skřítek Penězožrout a mé jméno je můj úděl.
Svět už nikdy nebude stejný.
Mám hlad.
přidáno 06.03.2012 - 20:56
Jů, drabble! A pěkné...
přidáno 19.12.2011 - 22:15
Tři až čtyři roky před krizí a už jsi viděl zdražování. Tvůj skřítek se činí.
přidáno 22.10.2007 - 17:27
Peníze peníze ... jsou všude... a pořád... a bez nic... dneska už fakt ni krok ;)
přidáno 22.10.2007 - 15:50
:-D Pointa mně fakt dostala :-D
přidáno 22.10.2007 - 06:47
Přijde mi to vtipné a dobrá myšlenka...

PS: To mluvíš o tom, jak budou zdražovat, viď? :D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
...mám hlad : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nov a úplněk
Předchozí dílo autora : Hodina mezi člověkem a vlkem

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
shane řekl o Amelie M. :
Drsná holka s něžnou duší, jejíž dílka čtu si rád, rozpláče, též touhou vzruší, dovede i rozesmát... ♥Prima človíček, který ví, co život obnáší a bere jej tak, jak přichází! Může mne jen těšit, že právě díky kdesi sdílenému odkazu na moji báseň "Když život nedá se už žít" zavítala mezi nás! Již mnohokrát mne inspirovala k zamyšlení nad věcmi, které mne doposud míjely a jindy ve mně probudila touhu k veršohraní! Jsem rád, že jsem ji poznal, je takovým milým oživením nejen tohoto portálku...:-)))
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku