Podzimní sklizeň lidské (ne)komunikace... :-(
přidáno 03.10.2017
hodnoceno 6
čteno 833(12)
posláno 0
Spadané věty, sežehlé sluncem
Hrábě netknuty, za rohem domu
Prochladlý popel, zmáčené třísky
Protivný vichr, tlející zmatky

Kdo za to může, nehrabe, káže
Nezájem mračen, slunce jen pláče
Sychravý podzim, rozumu zpráva:
Reziví hrábě, dusí se tráva
přidáno 08.10.2017 - 16:59
DDD: Děkuji. Rozumím. Bohužel, psala jsem to v rozpoležení, kdy jsem ty pocity házela na papír a formou se tolik nezabývala, ač si to jindy víc hlídám. Nevylučuju drobnou úpravu do budoucna. Jen na to nebudu tlačit násilím. Každopádně děkuji za návštěvu.
přidáno 08.10.2017 - 16:43
j.f.julián: Děkuji, zvážím to. Pokud se znovu dostanu do toho rozpoložení, dodatečné úpravy nevylučuju. Stále se všichni učíme. :-)
přidáno 08.10.2017 - 16:41
Amadeo´´: Děkuji za návštěvu. Rozumím. Obvykle mám formu jsednocenou. Tohle jsem bohužel psala v rozpoležení, kdy jsem formu moc neřešila a napsala jsem, co mě napadlo. Možná časem poupravím, uvidím... Každopádně děkuji za komentář. Příště si tedy více pohlídám i formu.
přidáno 05.10.2017 - 08:22
Myšlenka sama o sobě se mi líbí moc. Provedení mě úplně neoslovilo. Přijde mi to až moc patetické. Hromada zahnívajícího lupení mi ale vyskočila před očima téměř dokonale.
přidáno 04.10.2017 - 20:47
já musím souhlasit, trochu to přičísni a bude ok, něco tam je a jak se říká-nejlépe je ty první rýmy, co tě napadnou, vyměnit za ty druhé... čímž ovšem chci říci, že to hodnotím pozitivně. Dnes už vím, že ty opravy jsou lehčí, když už je mustr a vedou k novým myšlénkám a sám jsem často překvapen, kam až mne zavedou, tedy, když má člověk poezii rád...
přidáno 04.10.2017 - 13:54
Přečetl jsem si ji už včera a mám z ní i napodruhé rozpačitý pocit, promiň… První sloka je zvláštní, vůbec se nerýmuje. To by samo o sobě vlastně nevadilo, ale ve druhé části už máš schéma jasně dané. Působí to trošku, jakobys jednu část napsala dodatečně a v jiném rozpoložení. Nevím, jestli mi rozumíš, jak to myslím… Možná by daleko lépe vyzněla, kdyby to bylo v obou slokách sjednocené. Obsah se mi ale líbí, škoda té formy...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
* Tlející * : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : * Touha *
Předchozí dílo autora : * Začátky konců *

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku