přidáno 20.10.2015
hodnoceno 2
čteno 738(17)
posláno 0
Toto je Jaromír. Jde po ulici, snaží se nekoukat na kolemjdoucí poprsí. Je mu 34 let a na jeho přednášky skoro nikdo nechodí.
.
Toto je Eva. Jde po ulici, sbírá pohledy mužů do svého výstřihu a poslouchá na mobilu Iggyho Popa. Je jí 21 let a potřetí se nedostala na DAMU.
.
V dětství chtěl být zvěrolékařem, hraje obstojně stolní tenis a sluší mu černé košile. O tom ale neví, protože dosud si nikdy žádnou nezkusil, místo toho nosí košile bílé, ve kterých vypadá dost hloupě. Má výrazný ohryzek.
.
Vždycky snila o tom, že uteče z domova, ale samotnou akci vždycky odložila na další týden. Miluje palačinky se špenátem a pingpongovou pálku nikdy nedržela v ruce. Sluší jí všechno. Má výrazný výstřih.
.
Neumí se smát, neumí objímat, ale obojí by dělal moc rád. Líbat umí, to ho naučila starší sestra ve dvanácti letech. Neumí plakat a má krásný úsměv.
.
Směje se hodně často a hodně nahlas. Málokdy ví čemu. Pláče hodně často. Málokdy ví proč. Umí udělat stojku, provaz a jakéhokoli muže.
.
Snídá rohlík s jahodovou marmeládou a zuby si čistí až po snídani.
.
Snídá rohlík s jahodovou marmeládou a zuby si čistí vždy hned ráno.
.
Toto je Jaromír. Právě se zastavuje, zvedá hlavu a otevírá ústa.
.
Toto je Eva. Právě se zastavuje, zvedá hlavu a křičí.
.
A toto je Arnošt. Je mu 33 let, v dětství chtěl být fotbalistou, sluší mu tmavě modrá a červená, snídá vodku. Už nechce žít.
.
.
Pláče.
Je v šoku, je nervózní, plakat neumí.
Pláče.
Je nervózní, neumí objímat.
Vzlyká.
Pevně ji drží.
.
.
Toto je Jaromír. Sedí za stolem, potí se, něco žvaní a povzbudivě se usmívá. To mu jde.
Toto je Eva. Pije čaj, poslouchá a taje.
.
Arnošt nežil nadarmo.
přidáno 01.11.2015 - 18:27
Konečně někdo, koho mě zase baví číst
přidáno 20.10.2015 - 16:35
zajímavý, celkem dobře čitelný kousek. Příště můžeš vynechat ty tečky mezi odstavci, tady se prázdný řádek zobrazí i bez nich.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Arnošt : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : povětrnostní
Předchozí dílo autora : erotická báseň

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku