Hororová, strašidelná, s nečekaným koncem
přidáno 13.04.2015
hodnoceno 8
čteno 1372(14)
posláno 0


:-)
přidáno 15.04.2015 - 19:45
Amelie M.: Popravdě řikam že to je takhle: Dívku vyděsí doktor Mráček a chce jí zabít. Ale ve skutečnosti to je jenom sen toho kluka. Jestli sní že je dívka to už tam neni řečeno. Každý to klidně může pochopitn i jinak.
přidáno 15.04.2015 - 19:34
poll: promiň, ale trošku mě taháš za fusekli, viď? :)) kdyby to tak bylo, své dílko by jsi si obhájila, když jsem na tuto skutečnost poukázala..
přidáno 15.04.2015 - 19:31
Amelie M.: Měla jsem to tak v úmyslu.
přidáno 14.04.2015 - 20:24
Singularis: myslím, že je jen shoda náhod, že v tom vidíš to, co vidíš.. nevěřím tomu, že to takto měla poll v úmyslu.. :)
přidáno 14.04.2015 - 19:58
Amelie M.: Na jednu stranu souhlasím, že v průběhu čtení není moc tušit, proč je postava tak vyděšená, ale na druhé straně mi to po hlubším zamyšlení všechno dává dobrý smysl - nějaký kluk sní o tom, že je dívka a ohrožuje ji doktor Mráček, a probudí se, uvědomí si, kdo je a že to byl jen sen, ale zjistí, že doktor Mráček je i ve skutečnosti. Takže tentokrát se musím poll zastat, podle mě to má promyšlené dobře. (Nemluvě o tom, že se mi myšlenka kluka, který sní o tom, že je dívka, líbí.)
přidáno 14.04.2015 - 19:43
Amelie M.: Díky za radu
přidáno 14.04.2015 - 00:07
Promin ale PODLE ME je to jak od desetiletyho fakana
přidáno 13.04.2015 - 23:47
začala jsi s postavou dívky a končíš s postavou mužského rodu, která se bojí doktora mráčka..

čtenář či spíše ve tvém případě posluchač, naprosto netuší, kde se právě postava v příběhu nachází a proč je tak vyděšená a tak dál..

dávej si pozor na detaily, nedává ti to pak smysl..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Stín : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zvonek
Předchozí dílo autora : Nemám čas

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku