přidáno 13.09.2014
hodnoceno 6
čteno 975(19)
posláno 0
Za prvé)

buďte féroví, snažte se k životu a lidem přistupovat tak, jak jste přesvědčeni, že je to opravdu správné a jak chcete, aby se oni chovali k vám. Nepomlouvejte nikoho za zády. Jestli máte s někým problém, vymáčkněte ze sebe zbytky diplomacie, i když se vám nechce, a řekněte mu co si myslíte slušně a na rovinu, abyste měli čistý stůl.

Udržujte svěřená tajemství a nesnažte se být rádcem, stačí být posluchačem. Každý je zodpovědný za svůj život sám. Vy nejste ti, kdo jeho problémy vyřeší, vy nejste ti, kdo mají právo soudit.. Nechodíte v jeho botách.

Zkuste být víc tolerantní a empatičtí. Každý má důvod být někdy protivný, či smutný. I vy. Nenahlížejte na někoho jednorázově, díky nějaké jeho momentální slabosti, ale vzpomeňte si, že jste ho doteď považovali za fajn člověka. Nelámejte nad nikým hůl. Přemýšlejte o tom, co se děje, jestli byste mu mohli pomoct.

Za druhé)

buďte hrdí. Snažte se být pyšní na to, že nejste podrazáci, že se opravdu poctivě snažíte uspět ve filmu, který se nazývá "Život". Nelezte zbytečně nikomu do zadku, protože jak se jednou dáte na podobnou cestu, je zle. Pokud v sobě máte onu špetku hrdosti a charakteru, začnete s tím mít dříve, či později problém. Snažte se vždy dát víc, než se vám může vrátit.

Za třetí)

buďte opravdovým přítelem. On se vždycky najde někdo, kdo vás podrazí.

Máte za sebou život bez zásadních podrazů na druhých? Buďte v klidu, nikoho to nezajímá.



Závěr

Nesnažte se změnit k horšímu.


(ne)jsem 0
přidáno 14.09.2017 - 22:49
kmotrov: trvalo mi, než jsem (asi) přišla na to, o čem mluvíš.. daly by se o tom vést diskuse, tohle je přesně ta věc, kde záleží na tom, jak ji uchopíš

já moc neumím pronikat do těchto filozofických věcí.. za prvé si skoro nic pořádně nepamatuji a pak jsem schopna překrucovat myšlenky, za druhé se mi přemýšlení rozjíždí tak nehorázně, že to vidím každých pět minut jinak, za třetí vše už bylo někdy řečeno a já mám raději věci bez zbytečné omáčky

díky za myšlenku :)
přidáno 12.09.2017 - 08:59
Jestli jsi nula jsi dokonalá. Protože ten kdo NENÍ je svobodný. Já jsem je marná myšlenka (Siddhartha Gautama, řečený Buddha) i jeho učení mělo obecně morální stránku, ale v podstatě jde o to stát se nulou. Je jedno jako cestu si zvolíš.
přidáno 27.10.2014 - 08:15
Taky mám občas takový pocit, když se jednomu všechno sype pod rukama, každý dobrý skutek budiž náležitě potrestán. Člověku se chce prostě křičet... Ale... když se sejde takových nul víc, je to docela fajn, protože víme, že my nuly se na sebe můžeme spolehnout :-)
přidáno 24.09.2014 - 21:04
No, jo, člověk se stává lepším a lepším člověkem (nebo si to alespoň myslí) a pak nepotká nikoho, s kým by mohl svůj pokrok sdílet - a pak mu nezbývá než ze sebe v přestávkách (s potřebným oddechem) dělat vola, aby mu aspoň někdo rozuměl :-D ;-)
přidáno 13.09.2014 - 17:49
k nule se musí člověk dopracovat? Já myslela, že nulou jsme všichni....:)
Vona teda ta nula je asi největší dřina...koukám.
přidáno 13.09.2014 - 14:44
...nejlepší je totiž pocit, že sami se sebou dokážete žít...a v tu chvíli jste vítězi...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jak se stát nulou ve třech krocích : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pohádka o deb*lovi aneb.. Jak mě zaslepila vidina rychlého zisku
Předchozí dílo autora : Jak jsme rodili poprvé

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku