přidáno 15.09.2014
hodnoceno 19
čteno 1336(17)
posláno 0
Dnes v noci, posilněna vydatně driákem na bolest v kombinaci se dvěmi skleničkami vína na vánočním večírku, jsem se rozhodla zbohatnout. Jaká náhoda, že v TV běžel takový ten pořad, kde stačí zavolat JEN za 70 Kč za minutu, vyluštit jednu stupidní hádanku a být bohatší o 4 tisíce. Tož vzala jsem to jako jasné znamení.. to nemůže být přeci náhoda!!

V mém jednání mě značně utvrzovalo to, že již 5 (!!!!!) minut NIKDO nezavolal a přitom stačilo jen trošku přemýšlet a na odpověď musel přijít každý. S hlavou nalepenou na obrazovce, jsem sledovala písmenka, kontrolovala, zda má odpověď bude správná, abych nepřišla o 70 Kč zbytečně a výhru si tak pojistila.. Nu což.. VÍM, JÁ TO SLOVO VÍM.. VOLÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁM!!!!

Dobrý den, dovolali jste se do Blaablaa.TV, než budete moci být přepojeni do studia, rádi vám povíme pár mouder, taky můžete využít pomoci našich věštců.. říkal mi mile, poooooomaaaaaluuuuuuuu hlas z automatu. Tož zvedl se ve mně na poslední chvíli pud sebezáchovy, v oblouzněném mozečku mi došlo, že je to BOUDA jako řemen a v 59 sekundě jsem stihla prásknout telefonem..

Nad ránem.. asi ve 4 hodiny, když přišla ze svého vánočního večírku moje drahá polovička, jsem se raději hned přiznala k počínající demenci, která napadá můj mozek a oznámila, že nechci slyšet ani slovo, až přijde můj účet za telefon. Pro jistotu jsem drahouška seřvala ještě za to, že nechal na večírku o pár stovek víc, než jsme předpokládali a řekla mu, že vzhledem k jeho rozhazovačnosti se nebude již NIKDY probírat má blbost.. Jeho oblouzněný mozeček mi na vše přikývl, flákl s ním do postýlky.. a teď mi nezbývá, než se modlit, věřit, že na svůj slib, zaplacení účtu v absolutním klidu nezapomene a rozvod se konat nebude..

Deb*lům zdar!! NAZDAR!!!!

Dovětek: SMS, dnes, v 8:23, Blaablaa.TV : Mrzi nas, (MĚ TAKY!!!!!!!!) ze jste se nedovolali do studia, stale vsak pro vas mame uzasnou nabidku, volejte vestce na tel. cislo 123 123 123, JEN ZA 70 KC ZA MINUTU! S laskou vase Blaablaa.TV

přidáno 09.03.2018 - 21:40
Amelie M.: Jsme jedné krve Ty i Já! Nalítnul jsem úplně stejně loni! Hledalo se v tabulce stejných písmenek, tuším M. měly tam být tři odlišná, kterým něco chybělo. Odměna za alespoň dvě se vyšplhala na 12 000, cena těch asi 90Kč za minutu a taky pořád nikdo nevolal! Zkusil jsem to, když tam začali kecat o nějaké audioknize, stopnul jsem to, pak šla odměna ta všechny tři až na 20 000, tak jsem to risknul znovu, ale to povídání o nové audioknize, se kterou nás chtěli seznámit, se natahovalo a nešlo to shodit, tak jsem vyndal baterku z mobilu a když jsem ji vrátil, přišla mi zpráva, že si mám dobít! A to jsem měl předtím kredit asi devět stovek! A samozřejmě, přihlášení redakce se člověk nedočkal...Takže jsem si nechal blokovat všechna ta devítková čísla, kde i prémiová sms přijde pěkně draho! :-)
Jo a ještě jedna věc se mi povedla, to když mi přišla hláška, že si mám okamžitě stáhnout antivirák, protože můj mobil je napaden virem, který mi smaže spoustu věcí a zničí SIM. Tak jsem na to kliknul a když jsem o krok dál zjistil, že se za to platí stovka, nedokončil jsem to a zrušil to. Přesto mi to sebralo stovku a pak jsem zjistil, že mi přišla další zpráva APS či tak nějak, úplně nepotřebná a další kilo pryč. Že jsem se nějak přihlásil někam, kde mi to posílá ty drahé zprávy a zrušit to mohu sms Stop APS, zřejmě opět za kilo! Takže jsem dal číslo na černou listinu, aby byl klid a zkoušel i psát na nějakou jejich stránku, že jsem si nic neobjednal, samozřejmě bez odezvy! Takže pozor na to!
Podobně i taková vyskakovací okénka na PC, kdy se trefuješ třeba do branky a napíšeš své mobilní číslo kvůli ověřovací sms! Taky mi to schlamstlo bez upozornění 75 Kč a když jsem tam volal, stálo mne to další prachy samozřejmě nic jsem nedostal zpět ani nevyhrál!
:-(
přidáno 13.10.2017 - 10:56
kmotrov: noooo........ :)))
přidáno 13.10.2017 - 01:13
Já si připadal chytrej. Ta číselná kombinace dala trochu přemýšlení. Nikdo to neví a já jo! Vytřu všem zrak...
Stálo mě to cca 230 kč.
přidáno 30.08.2015 - 20:52
Amelie M.: Tak to blahopřeju! No, já v novější době taky vyhrál, např. dvě dvd v country radiu, obě s Vinnetoue a Old Shatterhandem, a pak ještě knihu Vaříme bez soli, pro změnu v českém rozhlase...:-)
A když ještě KIRA vydávala Luští celá rodina, tak taky dvakrát: knihy, mgf. kazetu a šroubováky...A kluci taky vyhráli, trika a knihy, posílal jsem jim to v jedné obálce s mými řešeními. :-)
přidáno 30.08.2015 - 20:27
shane: sem tam se mi povedlo taky něco vyhrát.. třeba v soutěžích v rádiu.. cd karla gotta atp. :)) ale mám kamaráda, který dvakrát po sobě vyhrál auto u jedné firmy s bédou trávníčkem :D s odstupem tří let - tomu říkám štěstí :D
přidáno 30.08.2015 - 18:59
Amelie M.: Taky jsem to okdysi zkusil, když to začínalo a volání z pevné nebylo ještě tak drahé. Jako spojař jsem měl 120 impulsů zdarma, ovšem taky jsem se nakonec nedovolal, jen mne to vláčelo po všech možných hláskách...Ale vím, že někdy to počítalo už při přihlášení té hlásky, vyřizovali jsme takhle spoustu reklamací. :-)
Ale taky jsem i vyhrál, když jsem třeba volal vyluštění křížovek z nějakého časopisu. Celou tisícovku, za kterou se tehdy ještě dalo i lecos koupit...Jenže třeba na Bingo jsem měl skoro všechna čísla a nikdo mi nezavola! Zato jsem mohl mít 2 lístky na Spartu, když jsem správně tipoval její utkání, jenže mi nikdo nevyměnil službu a tak jsem to ukecal na prachy. Poštou přišlo 220 kaček a tak kluci dostali něco dobrého...:-p
přidáno 18.04.2015 - 10:09
Singularis: jééé, dobrý postřeh, děkuju! jasně, že je to fejeton :)) povídky mi moc nejdou..

no, já si myslím, že na lidské blbosti se bude vydělávat pořád.. i když si to spousta lidí přečte, stejně to mnohé neodradí.. nakonec, taky mám povědomí, že to není tak snadné, vyhrát v takové soutěži a vidíš.. ten telefon jsem zvedla! :D (no, asi v tom hrál svou roli i ten alkohol, pravda :)) ) díky
přidáno 18.04.2015 - 07:09
Zajímavá zkušenost. Myslím, že jsi spoustě lidí, kteří si to přečtou, ušetřila 70 Kč. Přemýšlím, co asi budou dělat ti lidé, kteří na tomto vydělávali, když jim to přestane vynášet. Začnou si vydělávat poctivě, nebo vymyslí jiný podvod? Těžko říct.

Nicméně literárně mi to připadá spíš jako fejeton než jako povídka (zařadila jsi to do kategorie povídky / ze života).
přidáno 22.10.2014 - 08:11
Máta: zkušenost jako ----- ! :)) Díky!
přidáno 22.10.2014 - 07:06
No jo, každý někdy máme zatmění mozku, že? Zkušenosti jsou potřeba :-D Hlavně že se nekonal ten rozvod. Opět skvěle napsáno. Díky
přidáno 11.10.2014 - 20:17
Amelie M.: :-)
přidáno 30.09.2014 - 11:27
Amelie M.: Dobrý:-)
přidáno 25.09.2014 - 19:15
:-D To je dobrý ... ! Ty to tak umíš podat :-) No, jo, proto taky do "Za kačku svlíkačku" nevolam :-D Vlastně já moc nevolam nikam ... Necham si volat :-) ;-)
přidáno 17.09.2014 - 21:55
Taky jsem to zkusil, volal do Ameriky...no...pravda, byl jsem trochu mladší...:-D
přidáno 16.09.2014 - 23:20
Máš další životní zkušenost.
přidáno 16.09.2014 - 10:52
taron: byla jsi pohotovější, než já :)) život je pestrej, není špatné si ho čas od času okořenit i vlastní "blbostí" :))

"Jsem Jolááánda, odpovím vám i na to, na co se mě nezeptáte.." :))
přidáno 16.09.2014 - 10:51
Amelie M.: Jednou...stálo mne to 70 Kč ....byla jsem pohotová a rychle do 5 sekund vše pochopila ....takže v poho... :)))- já tomu říkám životní zkušenost...ne debilovina, ale nechtěla jsem zbohatnout, ale dozvědět se něco o těch "slavných" věštcích :)) Už jenom to věštění se svým způsobem "podvod" a pak ještě ty prachy za to ....no, nechtěla bych být věštkyní, byla bych přímo čarodějnicí a za to se kdysi upalovalo, jen škoda, že se pak začaly házet do jednoho pytle i nepohodlní lidé...
přidáno 15.09.2014 - 21:31
taron: Taky jsi zkoušela, bo jsi blbostí neposkvrněna? :)))
přidáno 15.09.2014 - 18:43
:-))))

dobrý..., dobrý...
každý si to musí vyzkoušet :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pohádka o deb*lovi aneb.. Jak mě zaslepila vidina rychlého zisku : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Světýlka duší
Předchozí dílo autora : Jak se stát nulou ve třech krocích

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o mannaz :
Moudrá a rozumná spisovatelka. Umí se zamyslet a v jejích dílech lze vypozorovat životní zkušenosti stejně jako pocity v prchavých okamžicích. Má trpělivost a dokáže dotáhnout do konce i dlouhý román. Jsem jí vděčný za pozornost věnovanou mým dílům i za komentáře k nim.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku