Nevěděl jsem to kam přiřadit tak jsem to dal do nemoci a smrti a za ty nějaké chyby mě prosím neukamenujte.Myslím jako čárky a tak.
přidáno 06.09.2014
hodnoceno 6
čteno 989(11)
posláno 0
Takže jsem přišel, náhle jsem uslyšel.
Pláč, křik?
Ta bolest je ostřejší než žiletky břit..
Pověz mi chlapče uvidím ještě ranní svit..?

Procházím tmou..
Asi bych měl už přestat s touhle hrou..
Jenže ta s kosou je mnou posedlou..

Při úplňku hvězdy tančí na bále.
Hledají svého měsíčního krále.
Bolest jej ale pro dnešní noc zakryla.
Jeho duše za světla zmizela.

Ptám se tedy znova.
Pověz mi chlapče uvidím ještě ranní svit..?
Nebo už mi nepostačí můj kryt?
Pokud ale už přijdeš tak vím že už budu mít věčný klid..-Anonymus
přidáno 25.10.2014 - 20:41
vanovaso: Já se dá se říct řídím svým pravidlem ''Život je boj, ale když ho vzdáš prohraješ''.
Děkuju moc za tu podporu cením si toho, ano máš pravdu je to hrdinštější zůstat a bojovat ale potřebujeme mít zkušenosti a sílu na to..
Pro mě je taková zbraň ty mé texty a ten můj životní sen stát se rapperem, nejsem první a ani poslední rapper co začal texty psát na tom že se nesrovnal věcma ve svém životě.Bohužel jsem přišel o dětsví proto už jsem takový klidný když přijde na tvrdý a to se často lidé diví proč se chovám bezcitně v různých směrech, je to už tím že jsem zažil tu bolest a mě se sice pokoušejí samé věci zabít ale většinou se mě ani nedotknou.Říká se čím horší minulost tím lepší budoucnost. :-)U některých ta budoucnost je ještě horší protože třeba začnou s kriminalitou kvůli šikaně, ale já si myslím že mám silnou vůli a jsem schopen to i říct hrdě protože vím že jsem ustál mnoho bolestí a ztrát.Věřím že se budu ještě držet ať už mi život nadělí cokkoliv, důležité je věřit že to dokážeme protože naděje existuje i vtu chvíli kdy vám leží nabitá zbraň u hlavy. :-) Děkuju moc.
přidáno 25.10.2014 - 20:28
jj, básnička je to pěkná, ale nedáš mi spát... myslím na to, jak máš asi složitý život a jak se urputně snažíš z toho svrabu dostat a myslím, že by sis to zasloužil... ale nedokážeš to tam , kde jsi, s těma ,co jsi - zkus popřemýšlet co s tím, kam se obrátit o pomoc, ono je hrdinštější zůstat na místě a bojovat s Chimérou, ale musíme na ní mít sílu a zkušenosti, a oporu v zádech a to si nejsem jistá, že máš... ztratil si dětství, a přicházíš o mládí, nenechej si brát dál... važně ti to přeju , život je těžký a krátký , i když je relativně "normální" - ale tohle , co popisuješ a já ti to věřím, k žití není... drž se ...
přidáno 10.09.2014 - 13:27
Nothing: Děkuji moc :o)
přidáno 09.09.2014 - 22:54
Anonymus: Nádherný! :)
přidáno 08.09.2014 - 21:12
Izzy: Děkuju Izzy O:-)!
přidáno 08.09.2014 - 20:57
Nádhera, jasně nějaký chyby to má,třeba úplně první řádek se mi moc nelíbí,ale nevím proč přesně :D Ale jinak je to opravdu nádherná báseň :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Bolest? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Léčka smrti?
Předchozí dílo autora : Otrok pravdy.

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Yana řekla o kmotrov :
Jeho nadšení pro věc je tak nakažlivé, jeho projev je tak moudrý a tak plný života, že jsem hrdá na to, že znám kmotrova a že jsme si blízcí, je to pro mě pocta, znám kmotrova- tak zatichlého a tak hlasitého, plného inspirace a bohémského ducha, jo, a je strašně milé když se z něčeho raduje a směje se
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku