přesně tak, jak se mi to nejvíc líbilo – být podřízená, bezmocná, trošičku mučená…
přidáno 28.07.2014
hodnoceno 9
čteno 5344(22)
posláno 0
Seděla jsem se Simonou uprostřed místnosti a obě jsme byly nahé. Podávaly jsme si láhev rumu a střídavě z ní upíjely malými doušky. Před námi na starém gauči sedělo pět chlapců a užívalo si tu podívanou. Seděly jsme s pokrčenými koleny, chodidly opřenými o desku stolu, takže mezi našimi stehny se klukům otevíral výhled na naše žádostivé mušličky. Jeden z chlapců – Tomáš, konečně pochopil, natáhl ruce a vrazil prsty do obou našich mušliček, až jsme se prohnuly v zádech. Viktor vykřikl: „začněte se líbat!“ a my se Simonou jsme k sobě vášnivě přisály rty a vyměňovaly si dlouhé francouzské polibky. Začaly jsme se osahávat na prsou a přitom převrhly láhev rumu, nikdo si toho ale nevšiml a tak nápoj vytékal na podlahu. Jsem v oblasti hrudníku více než obdařená, a když si sundám podprsenku, prsa mi silou zemské přitažlivosti lehce poklesnou, ale stejně si s nimi každý rád hraje a mačká je. Simona je naopak hubenější, má ploché břicho a prsíčka malá a pevná. Obě jsme však velmi divoké a svolné téměř ke všemu, takže jsme se vášnivě líbaly, sály si navzájem bradavky, hladily se po zádech a přitom ze všech sil roztahovaly nohy, aby měli kluci nejen dobrý výhled, ale i dobrý přístup k našim jeskyňkám. Však jsme také za chvíli se Simonou měly dírky zaplněné prsty různých rukou, které se nám tam navíc různě střídaly. Stále jsme více a více vzrušeně vzdychaly a prsty kluků nám přestávaly stačit, tak jsme se od sebe rozdělily a položily se na stůl tak, abychom ležely na zádech hlavami k sobě. Nohy nám přečnívaly přes okraj stolu, tak jsme je musely znovu pokrčit a tím i roztáhnout od sebe.
Jakub si vyskočil k nám na stůl, klekl si a rozepnul si zip na kalhotách. Vytáhl své péro, několikrát přes něj přejel nahoru a dolů a naklonil se k mým ústům. Poslušně jsem jej chytla rukou, nadzvedla hlavu a začala ho po celé délce olizovat a nasávat. Byl krásně tvrdý a pevný jako skála. Po chvíli jsem přestala a Jakub se přemístil o kousek vedle a Simonu pověřil stejným úkolem. Když mu ho Simona celého olízala, klekl si jí obkročmo kolem ramen a zasunul jí svůj klacek hluboko do krku, chytil ji pod hlavou a přitáhl, aby jí mohl zajíždět opravdu až k mandlím. Ostatní kluci sledovali, jak Simona Jakuba kouří a mezitím se svlékali nebo alespoň rozepnuli své kalhoty a pomalu si honili své stojící nástroje. Viktor zabořil hlavu mezi mé nohy a začal mě zkušeně olizovat a dráždit jazykem až jsem z toho kňučela a celá se kroutila. A tak mě Matěj přidržel a zároveň mě se Standou začali kousat každý do jedné bradavky; ne nijak jemně, ale přesně tak, jak se mi to nejvíc líbilo – být podřízená, bezmocná, trošičku mučená…
Ani Tomáš, který zůstal poslední, nekoukal jen tak. Využil volného místa a vrazil Simoně tři prsty do dírky a začal ji drsně projíždět. Šťávu, která z ní vytékala, pomalu rozmazával až k její prdelce a nakonec tam hladce vklouznul ukazováčkem druhé ruky. Jakub, který se celou dobu nechával Simonou kouřit, mezitím dospěl na pokraj vyvrcholení, vytáhl rychle svůj penis ze Šárčiny pusy a postříkal svou bílou smetanou její prsa. Vrátil se na gauč, tam seděl jako král a sledoval pokračující představení před sebou. Orgasmus jsem měla i já, když mě Viktor tak mistrovsky lízal, ale na rozdíl od Jakuba, já jsem nemohla odejít na gauč a odpočinout si, byla jsem nemilosrdně drážděná dál. Matěj od mé mušličky Viktora vyhnal a sám do mě strčil své pořádně naběhlé péro. Nezbývalo mi nic, než jen divoce koulet očima a hlasitě vzdychat, protože Matěj na to šel opravdu tvrdě. Zvedl mi obě nohy a opřel si je o ramena, což mu umožnilo ještě hlubší průnik a intenzivnější dráždění mojí nebohé jeskyňky.
Tomáš mezitím zvedl Simonu ze stolu, posadil se místo ní a nabodl si ji na sebe. Sima na něm začala rajtovat v poloze napůl na koníčka, napůl jako klíště a hlasitě sténala. Standa vyskočil na stůl a zacpal jí pusu svým penisem. Matěj se už také blížil k vrcholu, postříkal mi celé břicho a jeho místo ihned a bez váhání zaujal Viktor. Klekl si na stůl a dal mi nohy až za hlavu, takže do mě pronikal z vrchu a pořádně hluboko. Slastně jsem vzdychala a užívala si Viktorův pevný klacek ve své mušličce. Kluci se párkrát ještě prostřídali a čekalo se, až všichni vyvrcholí, tím pokaždé skončilo první kolo radovánek. Když se tak stalo a bylo po všem, kluci se posadili zpět na gauč a načali novou láhev, protože zjistili, že ta předchozí je beznadějně rozlitá po podlaze. Vesele se bavili a popíjeli a my se Simčou jsme jen tak ležely a oddechovaly na stole. Různě po těle se nám rýsovaly bílé mapky od zasychajícího spermatu, měly jsme zarudlé tváře a pod očima rozmazanou řasenku, ale i tak nám bylo nádherně.
Tomáš se natáhl do jedné police na stěně a vzal odtamtud napůl vyhořelou rudou svíci. Už z ní nezbýval moc velký kus, byla ale hodně tlustá. Roztáhl rty do ďábelského šklebu a podíval se na nás, my mu pohled opětovaly se slovy: „to si děláš prdel?“ Ale Tomáš si srandu nedělal a řekl: „Jedna z Vás bude mít tohle za chvíli vražené do pičky, těšíte se? Ale protože svíčku máme jen jednu, zahrajeme si takovou hru – která z Vás se dřív udělá, tak bude dnes ušetřena. Tak do toho, ke startu připravit! Pozor! Teď!“ Obě jsme si rychle vjely rukama do svých rozkroků a začaly se samy uspokojovat. Žádná z nás nechtěla prohrát, protože být projetá takovou svíčkou by znamenalo nedat nohy bez bolesti k sobě pořádně dlouho. Náš úkol byl o to těžší, že už jsme každá za sebou měla minimálně dva orgasmy, takže trvalo déle, než se nám podařilo udělat se znovu. Simona dávala přednost prstům v lasturce, to mě více vzrušovalo divoké rejdění po poštěváčku. Chlapci jen pozorovali naše vlnící se těla a odpočinuté klacky se jim opět začaly stavět. Nakonec byla první Simona, vykřikla a svaly v podbřišku a na stehnech se jí rozklepaly. Zatvářila jsem se trochu nešťastně, ale byla jsem tak nějak smířená se svým osudem. Než jsme se stačila vzpamatovat, všech pět kluků se na mě vrhlo, znovu mi dali nohy za hlavu a pevně mě drželi, abych se nemohla bránit. „Dělejte, roztahujte ji!“, zavelel Matěj a už jsem cítila, jak se mi mušlička roztahuje do různých směrů a postupně do mě vnikalo stále více prstů. Šíleně mě to vzrušovalo, o to víc, že jsem se před chvílí sama vydráždila téměř k vrcholu. Byla jsem dost vlhká, ale pro jistotu mi Viktor na mušličku několikrát plivnul a sliny pečlivě rozetřel po okrajích. Mezi koleny se mi na obličej nakláněla Simona a líbala mě, aby mě uklidnila a vydráždila. Slyšela jsem ještě několik dalších plivanců, které směřovaly na svíčku, a v zápětí mi na roztaženou jeskyňku dosedl studený vosk. Kluci mi tam nejdřív svíčku zkusili strčit rovnou celou, ale na to byla samozřejmě příliš silná, proto ji nejdřív protáhli čtyřmi prsty a pak svíčku různě nahýbali a otáčeli, aby do dírky dobře zajela. Když se konečně začátek svíčky ocitl uvnitř, Jakub ji krouživým pohybem zatlačil dovnitř celou. Sténala jsem jak zběsilá, protože ten tlak byl skoro nesnesitelný, nepříjemný, ale zároveň neuvěřitelně dráždivý. Zkusila jsem stáhnout poševní svaly, ale nešlo to, protože jsem je měla úplně natažené okolo voskového válce. Kluci jen jásali a zase se spravedlivě střídali a dráždili mě svící jako nějakým monstrózním obrovským umělým penisem. Takové zacházení jsem nemohla dlouho bez úhony vydržet, během chvíle jsem zažila ohromně silný orgasmus, při kterém jsem možná na pár vteřin ztratila vědomí. Když jsme přišla k sobě, svíčka už ze mě byla venku, pokrytá vrstvou poševního hlenu. Aby Simoně nebylo líto, že nezažila takové mučeníčko jako já, tak ji všichni kluci popořadě znovu ošukali a vystříkali se jí do pusy.
Chatka postavená v polích kousek za městem byla svědkem takových událostí pravidelně, od jara do podzimu se tu skoro každý víkend ozýval sbor vzrušených vzdechů. Někdy přišly na řadu různé pomůcky, nebo se střídaly nadřazené a podřízené role. Po každé takové akci však trvalo skoro celý týden, než jsme v mušličkách přestaly cítit slabé pálení a tupou vzdálenou bolest.
přidáno 14.02.2023 - 01:40
Máš tam navíc Šárku ;) Jinak asi dobrý,bez nějakých zbytečných řečí. Čistý porno.
přidáno 26.01.2016 - 23:36
Homér: Zasmála jsem se :-D díky za pobavení, dobrou ;-)
přidáno 26.01.2016 - 23:33
A alespoň trojku jsi zažila? M+F+M/F+M+F? A víš jak se říká M+M+M+M+M+M....? Vláček. Tři, dva, jedna, smích...dobrou noc
přidáno 26.01.2016 - 23:23
Homér: Zkušenosti nějaké jsou, ale asi tě zklamu, tohle je pouze čistá fantazie ;-)
přidáno 25.01.2016 - 09:26
Ufff. By mě zajímali tvé vlastní zkušenosti...
přidáno 07.08.2014 - 20:11
Páni
to musí být velká spotřeba svíček..
přidáno 07.08.2014 - 18:54
Povidka pěkna, jedinou pripominku, kterou bych k tomu mel ja, je asi to same, co tady napsal Severak, ale kazdy autor ma svuj styl, a tak to ma byt...
přidáno 29.07.2014 - 13:39
Severak: to si můžeš přeci domyslet, mě se to takto líbí víc, nepotřebuji k tomu tu "omáčku" kolem, ale za názor děkuji ;)
přidáno 28.07.2014 - 23:26
už jsem to u tebe jednou psal - in media res je vhodné třeba pro krimithrillery, u erotických povídek bych raději dal přednost zpočátku klidnějšímu tempu. Tak například, zůstává nezodpovězena otázka, co se v té chatě vlastně slejzá za lidi a proč tohleto vlastně dělají, jak se k tomu dostali...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Chata za městem : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nečekaná návštěva
Předchozí dílo autora : To byl zase den…

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Aliwien řekla o ivkaja :
Příjemná žena, se kterou jsem měla možnost setkat se i osobně. Nesporný talent v napsaných básních se nezapře. I když - básnění ve spojení s "nostalgikem" se mi rozhodně líbí víc a nemá chybu.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku