Sama se divím co mě to napadlo, ale touha po nezkušeném panici byla větší než má náklonnost k mužům, kteří jsou už světa znalí...
přidáno 18.01.2016
hodnoceno 0
čteno 5098(15)
posláno 0
Bylo kolem deváté večer, zrovna jsem si oblékala župan po koupeli, když někdo zazvonil. Šla jsem otevřít dveře a za nimi stál Pavel. Sousedovic malý Pavlík, no malý? Už dávno ne, teď už je to vysoký mladý muž, je mu kolem šestnácti let a jeho postava mi imponovala již dříve, ale nedokázala jsem ho oslovit.
Žádal mě, jestli bych mu nepůjčila nějaké světlo nebo baterku, že musí jít do sklepa a nemá si čím posvítit, protože zase někdo ukradl žárovky. Sama se divím co mě to napadlo, ale touha po nezkušeném panici byla větší než má náklonnost k mužům, kteří jsou už světa znalí... a pozvala jsem ho dále. Vešel do mého bytu a zůstal stát. Kymácel se nervózně ze strany na stranu a snad se i třásl, bylo to až roztomilé. Řekla jsem mu ať si odloží kabát a posadí se do křesla, které stálo poblíž gauče. Poslechl mě a najednou byl jako doma.
Odešla jsem pro víno a postavit na kávu, za chvíli jsem se vrátila. Pavel se zatím snažil pustit nějakou hudbu – podařilo se. Sladkým pohledem uvítal láhev vína a kávu. Zeptala jsem se ho jestli tančí, vytřeštil oči, ale nakonec přikývl a nechal se přivinout na mé nadmuté prsa. Tančili jsme pomalu a ladně, naše těla se k sobě tiskly tak těsně, že jsem za chvíli cítila jak mu stojí péro. Mé stehno bylo útočištěm jeho rozmaru, prsa jsem měla zabořená v jeho hrudníku. Stále jsem byla pouze v tenkém župánku a bylo na něm vidět, že nemyslí na nic jiného, než na to jak jej ze mě strhnout.
Osmělil se a sundal si svetr. Přepnula jsem písničku a uchopila ho kolem krku, opět jsem pocítila tu horkost v jeho těle a hlavně na mém stehně. Chytila jsem ho za volnou ruku a vsunula ji pod župánek. Nahmatal má prsa, vylekaně se na mě podíval a v tu chvíli jsem ho políbila. Nebránil se, rychle pochopil a jeho ruka rychlým pohybem rozvázala župan, který po chvíli sklouzl na zem. Byla jsem nahá a dále pokračovala v tanci, Pavel mě stále líbal. Stáhla jsem jeho hlavu na má prsa a jedno mu vložila do pusy, začal okamžitě sát a cucat jako malé mimino. Dráždil mě tak silně, že i má „profesionální“ mušlička začala okamžitě vlhnout a slintat. Plnila se a poštěváček se mi jen chvěl, chtěla jsem ho čím dál více. Rychlým nacvičeným pohybem jsem mu rozepnula opasek, knoflík i zip kalhot a zajela mu rukou pod poklopec, dvěma lehkými tahy jsem mu kalhoty svlékla. Nic nevnímal, protože byl tak zabrán do mých prsou, snad si ani nevšiml, že už je také nahý.
Přejížděl rukama po mém těle, mačkal mi prsa, sál bradavky. Byla jsem tak rozdrážděná, že jsem mu nastavila svůj rozkrok. Stáhla jsem ho za vlasy přímo mezi nohy aby mohl nasát mou mušličku. Rejdil zběsile jazykem uvnitř a já jsem ho vzrušenými výkřiky nabádala k dalším zběsilým pohybům. Kroužil jazykem kolem poštěváčku a najednou jsem ucítila v rozkroku jeho ruku, hezky dlaní nahoru mi do mušličky zasunul dva prsty a začal s ní pohybovat. Hrál si se mnou, zkoumal mě, zkoušel vše možné, přidával a ubíral prsty a já ho slovně navigovala abych si to nejvíc užila.
Řekla jsem Pavlovi aby si lehl na zem, poslechl a já mu nasedla na jazýček a sama jsem se věnovala jeho mladému, tvrdému péru. Stál jako sloup, přejela jsem mu jazykem po špičce žaludu a nasála jsem ho. Hýbala jsem hlavou nahoru a dolů a rejdila jazykem jako zběsilá. Byl z toho u vytržení, ale nezapomínal však na moji mušličku, prstil mě až jsem stříkala šťávičku všude kolem.
Prstoklad mu šel moc dobře, ale mě to bylo za chvíli málo, nemohla jsem to už déle vydržet, tak jsem se otočila a naskočila si na něho jako na koně. Pohybovala jsem pánví nahoru a dolů, kroužila jsem se, kroutila a svíjela v přicházejících orgasmech. Svalil mě ze sebe a převrátil mě na břicho, jen jsem vyšpulila zadeček a on mě začal píchat zezadu. Pořádně mě nakládal a jsem se zase svíjela v dalším orgasmu. Přirážel a přirážel. Za chvíli vykřikl a začal mě plnit svým semenem, svalil se vedle mě a oba jsme oddechovali a smáli se na sebe.
Otočila jsem ho na záda a začala mu olizovat zbytky semene z péra, pár pohybů jazykem a za chvíli mu zase stál tvrdý jako sloup, mládí je mládí... Nasála jsem ho až po kořen a začala jsem ho kouřit, dráždila jsem ho jazykem a sem tam mu trochu zmáčkla koule a převalovala jeho varlata. Cítila jsem jak mu škube v péru a ještě jsem zrychlila, za chvíli jsem měla plná ústa semene, málem jsem ho ani nestačila polykat, ale nakonec jsem spolkla i poslední dávku a vše zapila vínem, protože už Goethe řekl, že víno rozradostňuje lidské srdce...

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nečekaná návštěva : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zpestření mateřské
Předchozí dílo autora : Chata za městem

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Nikytu řekla o Psavec :
Umí-li někdo spojit báseň a vtip, pak je to právě Psavec! U jeho básní ze vždy dobře zasměju a za to mu moc děkuju.-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku