Sice jsem to psala asi před půl rokem ve škole (v mediálce, když jsi chyběla, Snářko :D), ale už jsem dlouho nic nepřidala a s Radioactive se to vleče... No další příběh na dost okoukané téma, ale snad se bude líbit :D
přidáno 08.09.2013
hodnoceno 4
čteno 1004(12)
posláno 0
Okolím se nesla hustá mlha a vyděšený křik. Jediné co byste dokázali zaostřit, by byl tenký zářivý plamínek ohně. Čím byste se přibližovali, tím by oheň sílil stejně jako křik, jekot, dokonce i pláč. Rozeznali byste desítky postav kolem ohně. A jednu v něm. Jenže to nevidíte, necítíte ani neslyšíte. To byste museli být mrtví.
„Vydej se nám! Děláš si to jenom horší,“ burácel silný mužský hlas, který se táhl dlouho ozvěnou. Jak je možné, že se lesem nese ozvěna? Díky uzavřenému plášti, který obklopuje všechny města. Každý vyšší hlas, zvuk, tón se šíří stovky metrů bez zábran a není místo, kde by tomu tak nebylo. Jedině za hranicemi. Možná jste to zažili, moci svobodně vykřiknou, aby se váš hlas nerozvibroval na tisíce částeček, mluvit, aniž byste měli před ústy imaginární megafon. Pochybuju, že jste to zažili. To byste museli být mrtví.
Dívka v ohni se zachvěla. Všichni na ni upírali oči plné strachu a zoufalství. Jiné emoce v tomto světě neexistovaly. Nebyla to obyčejná dívka. Ale nebyla ani mrtvá, což bylo teď to hlavní.
Vystoupila jednou nohou z ohně. Všem se zatajil dech. Kolem bosého lýtka se jí obtáčel žhavý plamen. Nekřičela bolestí, nepopálila se. Oheň nebyl její nepřítel, byl její součástí. Konečky vlasů jí hořely, tváře měla rudé. Bylo to něco neuvěřitelného. Nikdo se nedokázal pohnout a odolat tomu pohledu. A to byl jejich konec.
V očích se jí mihl žár, z pusy jí vyšlehl velký plamen a zapálil suchou trávu. Nastalo peklo. Všichni se snažili dostat pryč, co nejdál od ní, od ohně a už je nezajímalo, že ona je to, pro co přišli. Mezi lovci byly i malé děti, které nebyly dost rychlé, a oheň je pohltil. Vřeštění plápolajících a pach spáleného masa byl mnohem intenzivnější než mlha.
Dívka s vlasy rudými jako oheň se dala na útěk směrem k lesu, kde pomalu mizela v husté mlze. Na místě už zbyly jen spálená těla, popel a plamínky dohasínajícího ohně. Všichni se dali na útěk. I vy byste se dali na útěk. A na to byste nemuseli být mrtví.

ikonka sbírka Ze sbírky: In the Fire
přidáno 27.09.2013 - 15:46
Velmi zajímavá povídka... sice chybí cokoliv dalšího, ale zní mi to jako Iron Man 3 a Resident Evil :-) Doufám že bude pokračování... jinak to asi zasadím do svého světa, páč se mi ten úvod sakra líbí. :-)
přidáno 27.09.2013 - 15:44
Dream: Je to hloupá otázka, ale jak je celý jméno tý Bučkový?
přidáno 09.09.2013 - 16:20
Tak tady si moc ráda počkám na pokračování. Výborný styl, napínavá situace, tajemství do budoucna. Moc pěkné.
přidáno 08.09.2013 - 21:31
Tak to jsem zvědavá, jak to dopadne. Nemůžu uvěřit, že jsi to napsala v Mediálce - a že Bučková neměla žádně kecy- :))) Už se těším na pokračování, doufám, že na to nebudu muset být mrtvá... :D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
In the Fire - Prolog : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : In the Fire - 1.kapitola | Jade
Předchozí dílo autora : ..::Radioactive::.. || 1.kapitola

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku