at taky dnes něčím přispěju :) aspon takovou blbůstkou ;)
přidáno 04.02.2013
hodnoceno 14
čteno 1191(29)
posláno 0
Neohlížej se zpět, tam už nic nezmůžeš,
dívej se vpřed, ať dobrým věcem pomůžeš.
přidáno 07.02.2013 - 13:55
Clovek ny se mel ucit z predeslych chyb, ne?
přidáno 06.02.2013 - 19:15
;o))
přidáno 05.02.2013 - 12:59
PetrK.: Leslie: alexis: souhlasím se všemi :))) ..jen teprve dospělý člověk se může ohlížet a poučit třebas z dětství...neboť jako dítě spoustu věcí kolem sebe nemohl chápat...jako dospělý může pochopit lépe...takže je k tomu pochopení také nutná jistá vyzrálost :)
přidáno 05.02.2013 - 08:43
Leslie: :-)
přidáno 05.02.2013 - 08:42
páni :D tolik komentářů jsem asi ještě neměla :D já to myslela tak, že cokoliv v minulosti člověk udělá nebo řekne, už to nejde vrátit zpět, neměl by se k tomu myšlenkama vracet, předně by se měl vyvarovat chyb z minulosti, popř. je pokoušet napravit, pokud samozřejmě jdou :)
přidáno 05.02.2013 - 08:36
PetrK.: Jo, tak jo, hlavně že si rozumíme :-) Je pravda, že autorka citátu tam má to slůvko "osobní" :-) Já ho právě třeba na sebe aplikovat nemůžu, nejprve se musím ještě alespoň trochu pošťourat v té minulosti :-)
přidáno 05.02.2013 - 08:32
Leslie: ale já tě chápu, opravdu, naprosto, věř mi!:-) Dokonce jsem s tebou i souhlasil! Citát není univerzální. Např. já; já mám minulost vyřešenou, a proto mě zajímá jen budoucnost, a kromě toho chci páchat i nějaké dobro! takže... :-)))
přidáno 05.02.2013 - 08:25
PetrK.: A mně se pořád zdá, že nechápeš, co se snažím říct :-))) Ale možná se mi to jen zdá. Nicméně to zkusím ještě jednou. Nejde mi jen o to, že se člověk z minulosti může poučit, ale i o to, že v životě se dějou pěkné i nepěkné věci a proto musí být člověk se svou minulostí srovnaný, smířený, a teprve potom si může dovolit se do ní neohlížet. Pokud nemá vyřešenou minulost, tak nemůže být vyrovnaný a tím pádem se nemůže ani dívat vpřed a pomáhát dobrým věcem. Já nevím, ale takhle to vidím já. Že prostě ne vždy to jde, neohlížet se zpátky. A že ne vždy je to špatná věc.
přidáno 05.02.2013 - 08:19
Leslie: ano, souhlasím; ale můžeme se též poučit čtením učebnic, románů, nebo z chyb druhých. a řešit minulost, třeba dluhy, atak... :-)))
přidáno 05.02.2013 - 08:13
PetrK.: Jo tak, já už na ten citát pak nekoukala. :-) No ale někdy si právě musí člověk nejprve vyřešit tu minulost, aby mohl těm dobrým věcem pomáhat. ;-)
přidáno 05.02.2013 - 08:09
Leslie: ne, nesloužit, jen pomáhat; prosím:-)). V tom případě bude, tak nějak více, platit citát. snad:-)
přidáno 05.02.2013 - 08:04
PetrK.: Jak to myslíš "sloužit jen dobrým věcem"? ;-)
přidáno 05.02.2013 - 07:58
dobrý přístup:-)
(Leslie, když budeme pomáhat jen dobrým věcem, nemusíme řešit minulost; ale poučit se můžeme i z toho, to jo...:-)))
přidáno 05.02.2013 - 03:53
On se ale právě z minulosti člověk může někdy poučit. A navíc i když nad ní nehloubá, tak ho neustále provází, a proto je lepší v sobě některé věci z minula zpracovat. A uvědomit si, co jak prožíval a proč. Chápu ale, co jsi tím chtěla říct. ;-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Osobní citát : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Maminko
Předchozí dílo autora : Po kapkách

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Singularis řekla o Severak :
Programátor, obdivovatel veřejné dopravy. Mívá (pro mě) krásné, zajímavé a netradiční nápady. Nebojí se experimentů, občas vystavuje i záměrně nedopsaná díla. Dobře se mi čte.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku