Aneta šla navštívit svoji kamarádku Amélii.Aneta šla tajemnou cestou,protože Amélie bydlela kousek od města v jednom hlubokém lese.Najednou v křoví něco zapraskalo,Aneta se lekla až se jí málem zastavilo srdce....
přidáno 04.11.2012
hodnoceno 2
čteno 1511(8)
posláno 0
Aneta šla navštívit svoji kamarádku Amélii.Aneta šla tajemnou cestou,protože Amélie bydlela kousek od města v jednom hlubokém lese.Najednou v křoví něco zapraskalo,Aneta se lekla až se jí málem zastavilo srdce.Zastavila se a poohlédla se.Nakonec se rozhodla jít zase dál.O chvilku později před ní vyskočila jaká si postava na hlavě měla klobouk a rozcuchané vlasy.Aneta vykřikla:,,Čarodějnice!“ Postava promluvila:,,Jen klid to jsem já Amálie.“,,To mi spad kámen ze srdce!Víš jak jsem se lekla tohle mi nesmíš dělat.“ Řekla Aneta.Amélie se Anetě omluvila a šly společně k ní domů.Doma se Amálie zeptala Anety:,,Co máš v tý tašce?Za co jdeš na halloween?“,,Doma jsme nic neměly vzala jsem si prádlo chtěla jsem u tebe něco udělat pomůžeš mi?“ odpověděla Aneta.,,Jasně“ vykřikla Amálie.Nakonec udělaly holky obyčejného ducha.A mohly vyrazit.Po cestě slyšely nějaké hlasy ozývaly se z lesa.Amélie se tam chtěla jít podívat,protože měla ráda strach.Ale Aneta tam jít nechtěla šla tam s ní jen,protože nechtěla zůstat sama na té stezce.Šly křovím,trním Amélie si tam roztrhla černé silonky.Nakonec našly jakési malé uřvané,svázané děťátko.Amélie a Aneta se k němu hned rozběhly a odvázaly a odnesly domů.Po cestě si Amélie říkala:,,To je divné nikdo jiný než moje rodina tady dům nemá.Pokud já vím.O chvilku později potkaly nějakého muže vysokého asi 190 cm.Podle obličeje byl naštvaný.Promluvil k Anetě a Amélii:,,Děti co tady děláte,proč jste mi vzaly mého kluka?“,,Ležel tam svázaný a brečel chtěly jsme mu jen pomoc.“ Řekla Amélie.Anetě se to nějak nezdálo proto řekla,že si musí odskočit.A Aneta jí dala klíče a Amélie šla k ní domů.Jenom to hrála zavolala policii.Policie tam byla tak asi do 5 min.Těch 5 minut ten pán prosil,aby jí Amélie dala toho kluka.Když policie přijela muž začal utíkat.Policie ho samozřejmě chytla a zatkla.Prej zvraždil jednu dívku a chtěl zavraždit i toho kluka.Takže Aneta a Amélie nic z halloweenu neměly.Jim to ale ani moc nevadilo,zažily něco mnohem lepšího.
přidáno 05.11.2012 - 13:43
Uááááááááá
přidáno 04.11.2012 - 19:30
No...

Cvič psaní.. A pak uvidíme..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Tajemný les : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ples
Předchozí dílo autora : Jahoda Jana

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
el26
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
MakiLayla řekla o Lusy :
Známe se tak krátce a já se cítím, jakobych ji znala věky. Slova nevyjádří to, co teď prožívám... Jsem šťastná, že jsem měla tu čest ji poznat! Nabídla mi pomoc, když jsem byla v nouzi...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku