Jsem puberťačka,která nemá kamarádky.Má jen jednoho kamaráda do ,kterého jsem zamilovaná už víc jak jeden rok.Nemám,ale dost odvahy mu to říct.....
přidáno 10.11.2012
hodnoceno 14
čteno 1231(20)
posláno 0
Jsem puberťačka,která nemá kamarádky.Má jen jednoho kamaráda do ,kterého jsem zamilovaná už víc jak jeden rok.Nemám,ale dost odvahy mu to říct.Kdybych o Harrymu pověděla asi bych omdlela.Nevím ani jestli je do mě zamilovaný také.Ale o přestávkách po mě pořád kouká.Já na něho také,ale když se mi podívá do očí vždycky s míma očima uhnu.Jsem prostě srab.Později jsem ale zjistila,že kouká na holku která sedí vedle mě.Což mě pěkně naštvalo.Jednou ve škole nám paní učitelka sdělila,že bude ples.Já jsem byla totálně v jiném světe.Když odešla.Zeptala jsem se Harryho:,,Harry prosím tě nevíš co říkala učitelka?Byla jsem jak si mimo.“,,Evelin měla by jsi dávat pozor.No prý bude ples.A všechny holky si mají koupit stejný šaty.Nevím proč.To neříkala.Asi se bude hrát nějaká hra.“odpověděl mi Harry.Já jsem si v duchu řekla:,,OMG“.To zas bude Julie si bude chtít určitě koupit nějaký drahý šaty na ,které já prostě nebudu mít.O pár minut ještě přišla paní učitelka a promluvila k holkám:,,Holky vybrala jsem Evelin ať všem koupí šaty.Všichni ji do týdne donesete 500 Korun a kdo ne nejde na ples.A Evelin za ně koupí všem holkám šaty.Když učitelka odešla přistoupila ke mně Julie a řekla mi:,,Tady máš těch 500 Korun a prosím neber mi šaty z popelnice.“Celá třída se začala smát tedy až na mě.Doma jsem seděla u počítače se svěšenou hlavou.Hledala jsem asi 2 hodiny v různých obchodech na PC nějaké ty šaty a nic.Potom přišla maminka a sdělila mi,že dneska jdeme nakupovat do Greenu.Můj oblíbený obchod.Sice tam pracují ťamani,ale já proti nim rozhodně nic nemám.A tam jsem našla šaty!Koupila jsem je celé třídě.Sice mi pěníze ještě nedaly,ale byly o levný šaty takže jsem je mohla koupit za 10 šatů chtěly pouhých 1 000 korun to je co!Ve škole jsem je všem rozdala a Julii vrátila 400 Korun a ti co my donesly těch 500 Korun.Tak jsem si vzala jen 100.Julie řekla:,,Páni to jsou fajnový šaty.Beztak je koupila někde v nějakým blbým obchodě.“Já jsem ji ale neposlouchala.Ples měl být za týden a všichni měly oblečení už teď.Ten týden uběhl celkem v pohodě.Ale naše malá kulička přibrala další 2 kg.Proto jsme na poslední chvíli šly vrátit její šaty a vyměnit je.Naštěstí tam měly o číslo věčí a ty ji padly jako ulitý!Den před plesem jsem nešla do školy.Celý den jsem proplakala.Nechtělo se mi na ten ples.Už kvůli tomu že nemám žádné kamarády,ale i kvůli tomu že můj idol kouká po jiný holce.No ael nakonec jsem se rozhodla,že tam půjdu!A řeknu mu všechno!Ten den jak já říkám:,,Den D.“ Jsem si ráno vyčistila pořádně zuby,ať mi z ní nepáchne.Učesala vlasy do drdolu.Hodila jsem na sebe oblečení.Dala jemný lesk na rty.Pořádnou dávku řasenky.Světlé oční stíny.Vzala kabelku,kde jsem měla mobil,klíče,kapesníky,antiperspirant,…
A nejistě jsem vyšla z domu.Ve škole už byly všichni až na Harryho.Trochu jsem si oddychla,ale zase mi bylo do breku.Neměla jsem na plesu žádného kamaráda.Když už se začalo tancovat,z nenadání se objevil přede mnou Harry a řekl mi:,,Ahoj Evelin jsem rád,že jsi přišla.Smím prosit o tanec?“Já jsem kýla a šla tancovat.,,Víš Harry já,já tě už asi rok miluji.“ Vykřikla jsem nahlas tak,že to slyšely všichni kolem mne!Všichni se začali smát,ale Harry se na mě jen podíval a začal mě líbat.Přede všemi.Smích ustával až úplně utichnul.A celý den jsem protancovala s Harrym.Na tento den nikdy nezapomenu.A od té doby spolu trávíme veškerý svůj volný čas.Chodíme do kina,jsme pořád spolu.Už nás nic nerozdělí.
přidáno 11.11.2012 - 08:22
Zarathustra: Tak to jsme dva, co se rádi necháváme unést .. :)))
přidáno 10.11.2012 - 23:42
taron: Máš pravdu asi som to prehnal :) Nechal som sa uniesť pocitmi.
přidáno 10.11.2012 - 22:46
Zarathustra: Upřímně ? Tak jo, upřímně . Dalo se třebas napsat : - Znám14-letou dívku, co umí psát rozhodně o mnoho lépe, než ty - ..možná i to by stačilo ...proto jsem upřímně zase já napsala, že se tvá kritika dá sdělit i jinak, hlavně jsi-li muž a chceš-li se učit galantnosti ...já osobně kritiku stylem: -jdu se vyzvracet - nepreferuji, podle mě to není kritika, ale hulvátství ...

dobře, už mlčím, nechci se hádat....vytočil mě tvůj první koment u této básně , to je vše ....
přidáno 10.11.2012 - 20:09
A je to jedna kamarátka nie nič čo sa dlho hľadá na nete :D
přidáno 10.11.2012 - 20:03
taron: Môžem ti do správy poslať čo napísalo jedno dievča v štrnástich rokoch ak chceš vidieť ten rozdiel. Máš pravdu, že som v trinástich rokov nič nenapísal, ale ako pozerám na toto dielo, dobre som spravil :) Áno každý hovori, že je to pekne lebo ma 13, ale ak jej to bude každý hovoriť stále iba preto, že sa bude báť napísať pravdu, bude takto skvelo písať aj naďalej. A máš pravdu dalo sa to aj slušnejšie. Ale keby chcem napísať čo si naozaj myslím bolo by to oveľa neslušnejšie.
přidáno 10.11.2012 - 18:30
Zarathustra: Já si jen myslím , že se dalo reagovat slušněji :))
přidáno 10.11.2012 - 18:26
Zarathustra: Hej , ráda bych viděla tvou slohovku ve třinácti letech ...máš nějakou ??
Vyhováranie na vek...co ti mám říct ...tobě je devatenáct viď ? Hm....a vidíš určitě rozdíly mezi 19 - letými holkami a 13 - letými holkami? Ten rozdíl je tam už od pohledu viditelný, hej ?...tak stejně jak viditelné , jsou i - neviditelné další rozdíly ..
přidáno 10.11.2012 - 17:19
Tak já se taky přidám.
Fakt je, že to dílo je hrůzné... Má naprosto zásadní chyby formálního rázu (jak psal FallenAngel) - mezery po tečkách, čárkách, před uvozovkami dole, pořadí uvozovky a tečky, funkčnost odstavce... Tohle všechno je ale jen "první třída" - něco jako počítání do deseti v matematice. To se bere jako samozřejmost.
To vlastní "psaní" je až nad tím. Jde o to napsat příběh, který čtenáři přijmou - já říkám, kterému uvěří - a je jedno, jestli se odehrává teď a tady, před sto lety nebo na cizí planetě. Ty sis, bohužel, vybrala prostředí, které všichni dobře známe, a proto ti to vůbec "nevěříme". Jinými slovy: píšeš o něčem, co jsi neprožila a tvoje představy jsou hodně nedokonalé.
Na druhou stranu máš odvahu (nebo drzost ? .-) ) a chuť psát. Tak piš, ale jednak se nauč pravidla českého pravopisu a jednak čti. Hodně čti a na text se dívej, jako bys ho chtěla kritizovat. Co napsala autorka (autor) špatně. Všímej si obratů, všímej si, jak pracuje s s přímou řečí, napětím, s city - a srovnávej. Prostě uč se od zkušenějších.
přidáno 10.11.2012 - 16:55
Za dva roky to budou slohovky na docela jiné úrovni. Úvahy o jízdě na trojském koni. Ve třinácti nemít kamarády, ale mít už lásku? Jaká pošetilost!

Řekl bych, že na lepší společnost světa velkého umění si budeš muset ještě počkat. A až se dočkáš, sama tenhle ROMÁN zlikviduješ.
přidáno 10.11.2012 - 16:24
Nemám rad vyhováranie na vek
přidáno 10.11.2012 - 16:05
No..myslím , že nejlepší komentář pode mnou je komentář od FallenAngela, i když nebyl zřejmě spokojen alespoň se pokusil ti poradit ...nevidím nic tadyk na pogrcání ...., nebo dokonce na vyzvracení ...a mě se líbí ..je to styl 12 - 13 - 14 letých holek , s touhou po lásce, takové té milé , krásné, romantické, růžové lásce = na kterou máš v tomto věku nárok ..., gramatické chyby se dají vždy opravit, už si na ně budeš určitě dávat větší pozor, obsahově je to nedokonalé , nesourodé , ale i to patří k tvému věku , já bych tam jen dala naše česká jména, když je to pravděpodobně o české lásce :))))
přidáno 10.11.2012 - 15:42
Ne. Absolutně ne. Nelíbí.
přidáno 10.11.2012 - 15:37
Chcel by som len povedať, že sa idem vygrcať.
přidáno 10.11.2012 - 15:06
Prosím. PROSÍM, dbej na interpunkci. Teď nemluvim jen o umístění čárek a teček, který je katastrofický, ale i o umístění mezery po znaku interpunkce. Tohle je jen bordel. A je to povídka, ne román. Romány mají hodně částí.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ples : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Smrt je jen začátek
Předchozí dílo autora : Tajemný les

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku