složeno ve škole přímo v hodině takže poměrně kratší než je mým zvykem. Jinak vím že trošku nesedí 2 verš druhé sloky, ale boužel si nejsem jist jestli je dobré vynechat to "ani" děkuji za návrhy ;)
přidáno 15.02.2012
hodnoceno 14
čteno 1531(16)
posláno 0
Položím život za tu vlast svou,
udělám to, co jen vlastenci dovedou.
Že jsem Čech, na to jsem hrdý,
pro vlast štít budu a pěkně tvrdý.

Do války půjdu, i kdybych zemřít měl,
dozadu necouvnu, ani za zvuku děl.
Kupředu poběžím, za vlast se bít
já pro vlast mečem jsem, já jsem lvův štít.

přidáno 10.12.2016 - 00:03
Jsoucno: V pohodě. není to kostlivec :)
přidáno 05.12.2016 - 21:02
Lasak: Promiň mi to, ale že je dílo staré řadu let jsem si všiml až po vložení komentáře. Jinak bych staré kostlivce ve skříni nechal ležet...))
přidáno 05.12.2016 - 21:00
Jsoucno: Zajímavé. Dlouho ležela tahle díla už v prachu.
Ono pokud člověk má tyto vlastnosti, tak ji podle mě píše stejně dobře a stejně lehce, i když nouze není. Spíš jde o to, jak je společností přijímána.
Je pravda že by tam více sedělo ni. Tady to nechám v původní verzi ae kdyby se to někdy někam měl přepisovat, tak už jedině s "ni" :)
přidáno 05.12.2016 - 15:30
Ruchovci revival. Vlastenecká poezie se nejvíc píše v době, kdy se náš "hrdý" národ cítí nejvíce ohrožen. Patriotismus/ nacionalismus/vlastenectví- nazývej to jak chceš- není zločinem. Pro někoho přežitek, pro někoho nezbytná součást světonázorů. Je to Tvůj názor, a proto téma nebudu nijak soudit.) Ke stylistice- možná bych místo "ani" dal "ni," potom by to lépe vycházelo. Ze stylistického hlediska jinak dobré, nicméně poněkud jalové a spíš než vlastenecky, to na mě působí agitačně.
přidáno 14.04.2012 - 14:24
jusuej: važně ti děkuji a jsem rád za tvé uznání. V mém okoloí se jej boužel nedostává :D
přidáno 14.04.2012 - 12:25
Super,napsaný hezky,zlej posměvačnej řekne hele vlastenec a mladej prd ví o válce,cením si toho co píšeš,mohl bys sedět v parku na lavičce a trávu sfukovat v tlamičce ,nebo fičet na perníku-ale místo toho pises o tom co citis..a to značí že seš dobrej borec.
přidáno 06.03.2012 - 23:02
Dezzy: díky a máš vtom pravdu a ikdyž uznávám sportovce ČR tak je mi loít že všichni vydí hrdiny jen v nich a ano posilují a makají na sobě a udělají jméno vlasti, aloe dělají to kvůi sobě nato nezapomínejme. Jenže je tady skupina loidí co makají minimálně stejně jako oni a ktmu nasazují vloastní životy a to jsou speciální síly, před kterýma já osobně se klaním a vzhlížím knim (každýý kdo mne zná ví že se neskloním ani před vlastním otce nebo před někým jiným a raději dostanu několik ran než se před někým "sklonit" a ukázat mu tím svou podřízenost vůči němu) , aloe tihloe loidi si to zaslouží to tihle lidi dělají to nelepší jméno české vloastvi a českému národu!
přidáno 05.03.2012 - 17:14
Je to v pěkné myšlence a je to tak málo kterej Čech kouká na to že je Čech a má svou výjmečnou vlast ale jak je nějakej národák nebo olympiáda tak jak vý rychle jak vypadá naše vlajka ale aspon že nás neco spojujue :-)
přidáno 18.02.2012 - 09:21
Doporučuji ti podívat se na film Jdi a dívej se. Abys byl nejen odhodlán, ale i opravdu připraven.
http://www.csfd.cz/film/99087-jdi-a-divej-se/
přidáno 15.02.2012 - 23:09
Heleme ho, siláka...vítej mezi námi, obránče...taky pořád něco a někoho bráním a nakonec uteču jak zbabělec...tak aspoň, že ty jsi statečný, hi,hi..:))
přidáno 15.02.2012 - 23:05
Vždycky si cenim toho kdo je hrdý že je Čech, nějak nám údajně to národní sebevědomí schází. Máš na co být hrdý, jsi mládě, jsi Čech a ještě psanec.
přidáno 15.02.2012 - 22:59
Díky za uvítání rád se přidám ;) Hlavně mezi vlastence co by jako jedni zmálá pozdvihli zbraň a šli se bít pod bílým lvem :)
přidáno 15.02.2012 - 22:53
P. S. Vítej mezi námi
přidáno 15.02.2012 - 22:52
"ani" nikde nevidím mě se to jako patriotovi velice zamlouvá... :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Za vlast : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : náš stát

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Severak řekl o Singularis :
Díky němu jsem tu: Prokliknul jsem se sem přes stránky jeho seriálu Ester Krejčí. Jinak jeho nápady a díla nejsou uplně hlavní proud, ale o to jsou v nich zajímavější nápady.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku