svata pravda (jak pro koho)
přidáno 22.01.2012
hodnoceno 12
čteno 1182(19)
posláno 0
naděj,pojem který život dělá pozitivnějším,krásnějším a lehčím.
když však dávám naděj milionům věcem,a ani jedna věc se nesplní ,nastane neduvěra.
Při každý další pozitivní věci ztrácím naděj už od začátku.
Nechci věřit,Nechci mít naděj.
přineslo by mi to jen smutek přeci.
Nejhorší však na to je,že ztráta naděje někdy zabije .
přidáno 22.01.2012 - 22:49
Naděje je stav vědomí, že všechno vždycky nějak dopadne, jenom nevíme, jak. Takže naděje je tu pořád. Naděje nemizí. To jenom někdy může mít někdo takový pocit, že naděje zmizela. Ale není tomu tak.
přidáno 22.01.2012 - 22:15
Devils_PIMP: Ať se hádám s kýmkoliv, mám ho ráda a své osobní pocity do lásky k druhému nezatahuji..., ju?
přidáno 22.01.2012 - 22:11
taron: Ona je taron vůbec moc fain... a my ji tu máme rádi... i když se na nás někdy zlobí ;)
přidáno 22.01.2012 - 22:04
taron: děkuju ty taky ;)
přidáno 22.01.2012 - 21:56
Stebou jsem se zasmála....díky za tu chvilku smíchu, jsi fajn....
přidáno 22.01.2012 - 21:49
taron: aha :D.. jinak dík za otazku .D alspon sem se vykecala ;)
přidáno 22.01.2012 - 21:47
Ale né Veru! My staří se někdy hádáme, mezi sebou a nejsme vzory pro ty mladý , někdy tu jsou hádky i na psancích, bohužel.....
přidáno 22.01.2012 - 21:44
taron: mi sme se nekdy hadaly jo ? :D.. to teda ani nevim každopadně ja na nic takovyho že si najivní nepřišla ja ti jen odpoveděla na otázku to vše
!
přidáno 22.01.2012 - 21:36
Myslím si, že se někdy hádáme a jsme vzorem pro tebe, hi,hi...asi odstrašujícím, viď? Jak jsi poznala, že jsem naivní? Hi,hi..........
přidáno 22.01.2012 - 21:33
taron: asi mě moc neznáš když říkaš že jsem hodná a rozumná. :/ a opravdu netuším kdo řekl že jsou tady všichni blbý ale ja mam radu jedinou nebít najivní a nevěřit těm co tě tolikrat zklamaly podle mě jina rada není ( vím to z vlastní zkusenosti)
přidáno 22.01.2012 - 21:27
Verunko, ty jsi tak rozumná a hodná holka...a my ostatní jsme tu tak blbí...,co mám dělat, když jsem ztratila náděj ?
přidáno 22.01.2012 - 21:26
ztráta naděje zabije vždycky...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ztráta Naděje-nedůvěra : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : chybíš mi
Předchozí dílo autora : kouzelný dědeček

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Le Jerrr řekl o Adrianne Nesser :
Anet... " upe nejvíc v pohodě holčina"--- takoýhle komentář by byl asi v dnešní době populární a zcela normální, ale myslím, že bude prostě stačit když napíšu: " Anet, seš super holka a moc si tě vážím, tak ať ti to zůstane....Už teď, i když mám ještě opici jak hovado, se moc těším na tu oslavu v Díře!!!: )
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku