Vím, že bych se neměla ani pokoušet shazovat před vámi svojí vlastní tvorbu, taky nechci aby to tak vypadalo, jenom chci říct, že se vám tahle báseň bude možná zdát trochu jako klišé, ale pro mě je to něco víc a v tuhle chvíli mně ani moc nezáleží na vašem názoru. V každém případě za ně stejně děkuji.
přidáno 12.11.2011
hodnoceno 80
čteno 2930(101)
posláno 0
Po třech letech slz a smutku
pohled do tvých očí
zahojil mou bolístku

stáli jsme naproti sobě
srdce nám tloukla
jako nejhbitější paličky
do bubnů
když v tom se zastavila
při prvním polibku

stáli jsme dál a svět se točil
v tu chvíli se mi splnil sen
ten svět
co se před lety zbořil
začal se vracet zpět

teď jako bych byla jinde
někde dál než dřív
všechno se zlepšilo
v jediné sekundě
a tak to má být

navždy má lásko
už musíme být spolu
je to osudem dáno
jinak zase spadneme
ke dnu
hluboko
dolů

a já se nechci vracet
k slzám
proto tímto své srdce
s jistotou
ráda ti odevzdávám!

Miluju tě
přidáno 30.12.2020 - 23:29
shane: Děkuji moc, to je milé po takové době :)
přidáno 04.12.2020 - 15:02
Zabloudil jsem sem díky náhodnému výběru. Tehdy jsem nemíval tak často přístup k internetu a popravdě jsem až později seznal, že je tu nějaké mládě jménem Dee, ze kterého mezitím vyrostla hezká holka. Báseň beru jako osobní zpověď, spíše určenou někomu, kdo si ji měl tady přečíst. Nechápu to, co tu předváděl ARA s Eliškou V. Každý se může překlepnout, třeba z mobilu. Upozornit se na to dá i slušně, teď to díky tomu tlačítku "Upozornit na chybu" nemusí být vůbec v komentářích a hádky jsou zcela zbytečné! Nějak nemám ani povědomí o tvorbě těch dvou neomylných, pokud nějaká vůbec byla, ale jejich štěstí, že tu už nejsou! :-)
přidáno 24.11.2020 - 14:55
Líbí jednoznačně...
přidáno 30.04.2018 - 11:40
tohle je fakt nadherny, dost hluboky
přidáno 25.08.2013 - 22:11
..šmánkote..koukám..že je to staré dílko a teď absolutně netuším..jak jsem se k němu dostala:))
přidáno 25.08.2013 - 22:06
..máš tu dlouhou diskusi..číst se mi nechtěla..stejně tu nikoho neznám..
..přečetla jsem však tvou báseň a přemýšlela..
..je mi jasné..že jsi napsala na první dobrou..tak jak jsi to cítila..v tom to případě netoužíš po kritice..tak nebudu kritizovat..jen poradím..

..vymaž první strofu..je absolutně zbytečná a okamžitě shazuje celý text..
..oproti tomu druhá strofa..jooo..to je ono!
..tu dej jako první..zbytek vymaž taky a jeď ve stopě..jako na běžkách..
..a jako žena radím..ani v básní se tak bezpodmínečně neodevzdávat..jsi v opozici..celá natěšená..muž lovec je v koncích..nemá co dobývat..
..ostatně..to platí i v životě..ať už se to někomu líbí..nebo nelíbí..tak to funguje..
přidáno 03.03.2013 - 22:32
Zachytilas dobře kouzlo okamžiku, znám ho a je mi tak dobře povědomé :-) Možná by se hodil trochu údernější konec, ale líbí se mi i tak :-)
přidáno 09.06.2012 - 10:53
Alex: Děkuji, ale už je to minulost :)
přidáno 09.06.2012 - 09:59
krásné!!!! KRÁSNÉ!
přidáno 08.01.2012 - 16:27
slnečnica: děkuji :)
přidáno 08.01.2012 - 16:00
Hodně štěstí, ať vám to vydrží! ;)
přidáno 05.01.2012 - 23:33
taron: Počkej si půlhodinky... jsem zvědav jak se ti bude líbit...
přidáno 05.01.2012 - 23:20
Devils_PIMP: Už toho pro dnešek bylo dost...už konči, uč se , napiš novou báseň, přece chceš, abych si na tu tvou hrůznou poezii přivykla...těším se něco zajímavého.
přidáno 05.01.2012 - 23:07
Ježíši Kriste... ten člověk se mi zdá... slepé koppání....
nic raději zavřu.... pusu....

A nastolte prosím tížený klid...
přidáno 05.01.2012 - 22:57
puero: Své porozumění jsem Dee vyjádřil. A jestli mi někdo poslal soukromě nějakou omluvu, nevím. Do mailu jsem se ještě nedíval. Od tebe tam asi za tvé žvásty nic nebude.
Za urážlivé smělé doměnky s tak silným jakoby důrazem na charakter. Je to jen tvoje chcípácká obrana. nic nového!!!
přidáno 05.01.2012 - 22:41
Eliška Vobrubová: I já se mohu myliti... řekl jsem svůj náhled na tuto nesmyslnost ;)
přidáno 05.01.2012 - 22:41
puero: Dobře ty... :D
přidáno 05.01.2012 - 22:41
puero: to mi pripomina ten for o blaznovi, kterej jede na dalnici v protismeru .... no kdyby jen jeden :)
přidáno 05.01.2012 - 22:38
Eliška Vobrubová: ARA: To mělo být nějaké přijetí omluvy? Další uražená reakce?
přidáno 05.01.2012 - 22:27
alexis: i ty brute? :) a nemuzes se ptat objektivne :))) jsi jen jedna ... jeden subjekt :))) ... trosku ted zertuju, snad mi to promines ...
přidáno 05.01.2012 - 22:27
1. Když někdo dospěje do stadia uklidnění takového, že po té, co přestřelil, je schopen omluvy, s radostí to vítám, a to dokonce i v případě, že se netýká mé osoby.

2. Ať se to komu líbí nebo ne, nejsem si vědoma toho, že bych učinila něco špatného a nevhodného vztahujícího se k textu Odevzdávám… ani vztahujícího se k autorce textu.

3. Je zábavné sledovat, jak někteří z vás interpretovali toto: ´"...stáli jsem naproti sobě..." --- asi jsi myslela ... jsme ...´ – interpretační umění textu má vskutku nepřeberné zdroje.

4. Vyprošuji si, aby kdokoli vytvářel konspirativní teorie týkající se mne a ARY, jakož i kohokoli jiného kdykoli jindy. Pro tvůrce takových teorií mám na to však odpověď v podobě jednoho přísloví: Každý cikán podle svého metru měří.

5. Pokud vím, nemám s nikým na tomto webu uzavřenou žádnou pracovní smlouvu, natož aby v ní bylo uvedeno, kolik mám čeho odpracovat a v jaké době, natož abych měla stanovenou pracovní dobu od – do. Je to možná pro někoho nepochopitelné, ale zkrátka tento web mne neživí, nemusím (ani nemohu a ani nechci) tancovat, jak bude někdo tady pískat. A to prosím ve vší slušnosti a úctě k celé této, jak říká Devils_PIMP, rodině. – A jen tak mimochodem, v rodině to taky může někdy docela pěkně vřít, když dojde na výměnu názorů.

6. Z toho, co jsem napsala v předchozím bodě vyplývá doufám dosti srozumitelně, že až přijdu, až budu mít čas a chuť, tak se k něčemu vyjádřím, a to včetně té omluvy, takže mne nemusí žádný pan učitel ani pan profesor umravňovat a učit mne, že mám povinnost přijmout omluvu.

7. Kdo má problém s gramatiku a upozorňováním na její nedostatky, případně problém s tím, aby si přečetl po sobě text než ho zveřejní, a nechce být na nedostatky upozorňován veřejně, má jedinečnou možnost – učinit aktivním tlačítko Upozornit na chybu. To je naprosté minimum toho, co může pro sebe i pro ostatní udělat. Ještě lepší by bylo, kdyby se sám co nejvíce staral o to, aby se do takových situací nedostával, ale samozřejmě, že jsme všichni omylní.

8. Kdo nechce, aby se kdokoli k jeho dílu vyjadřoval, nebo k nějakému vybranému dílu, má též jedinečnou možnost – zakázat komentáře.

9. Kdo chce, ví, a tedy nezneužívá nastalé situace k popichování, a krom toho, i kdyby to nakrásně byla pravda, že by se všechny mé dosavadní komentáře týkaly jen gramatiky, tak co na tom?


10. Pokud neexistuje na tomto webu nějaké technické zařízení, které by mi bránilo v přístupu na určité stránky, k textům určitých autorů, dál má prostor moje svobodná vůle, která mi umožňuje číst či nečíst a komentovat či nekomentovat co chci či nechci.
přidáno 05.01.2012 - 22:26
TualKraplak: Devils_PIMP: Milý zklamaný Pimpe, ten příměr o rodině mne mne moc nenadchnul. I proto, že už mám dost zkušeností s tímto příměrem a jeho zneužíváním. Ale když už jsi to použil, chce se mi podotknout, že v té rodině není každý ve stejném stádiu dospělosti. Někdo by raději smrádek ale teploučko a jiný jasnou řeč. Tak zdravím Tual. Protože je zřejmé, že ta už několikrát osvědčila svůj střízlivý postoj. Nebo přesněji - schopnost rozpoznat, co je balastem v diskusi.
přidáno 05.01.2012 - 22:25
Nechci se do toho nijak zásadně plést, ale ty vaše "rozhovory" stejně k ničemu nevedou, nebo ano? :) Hlavně ať nezačne někdo ječet, jen se ptám:)
přidáno 05.01.2012 - 22:23
Možná nedosahuje nějakých vysokých objektivních kvalit (ale co to sakra je, ty objektivní kvality?), ale je dost osobní, intimní, přesně chápu, jak jsi tu anotaci myslela...
Ach, já děkuji...zasáhla mě a asi právě proto, že mně se svět zbořil teď a cokoliv bych dala za takový konec, co by byl vlastně začátkem či spíše pokračováním...
Uf, nechala jsem se unést, to tady nemá co dělat.
přidáno 05.01.2012 - 22:20
LoveWillTearUsApart: Děkuji :)
přidáno 05.01.2012 - 22:20
Dee: dobre ty :)
přidáno 05.01.2012 - 22:17
A to jsem myslela, že aspoň tady jsou rozumní a uvědomělí lidé...
Dee... je mi o 3 roky méně než Tobě...a za 3 roky chci totéž. Líbí se.
přidáno 05.01.2012 - 22:12
je tu nejaky spravce serveru? zakazat ten spam od ary ....
přidáno 05.01.2012 - 22:09
ARA: Doma jsem tu já.. Jdi ty!
přidáno 05.01.2012 - 22:03
puero:Vylezl jsi z nory? A teď chceš mravokárně dělat přednášku? A Elišce psát velkými písmeny, že je její povinností .... Vzpamatuj se !!! Veřejně tu píšeš ničím nepodložené doměnkly o tom, že Eliška je tak neschopná se obhájit za ten strašně strašný čin (upozornění na překlep), že mne posílá za sebe. Jak se cítíš Puero? Já bych se cítíl jako debil!
přidáno 05.01.2012 - 21:54
Pitomost? No dobře, i tak se to dá nazvat. Ale přesněji - uražená ješitnost. Nebaví tě to? Ani mně ne. Mohlo to být ukončeno, ale stalo se, že tě chtěli podpořit ti, kdo se v tom začali topit jako malí kluci. Je to příjemné, když se tě někdo zastane a zas ti našeptává: Ty ne ty ne, to Eliška si pozor málo dává? Na duši dítěte? Kecy! Stačilo mlčet, opravit si chybu nebo jen napsat dík. Něčemu na tom nerozumíš? Nejsi sama. Někdo se má jít dohadovat jinam? Tak jdi!
přidáno 05.01.2012 - 21:42
ARA: Aha, tak nepochopil.. bože jděte se všichni dohatovat jinam o jiných pitomostech, já o to nestojím..
přidáno 05.01.2012 - 21:41
Konečně někdo pochopil tvoji anotaci? Zajímá tě jen názor tvého přítele? Tak jsi mu to měla přečíst! A ne to dávat číst těm, kdo jsou ti volní. Rozumíš těm svým rozporuplným výrokům? Asi ne!
přidáno 05.01.2012 - 21:21
Ať Lukio mi promine či ne, já žasnu nad Puerem. Jémine a jejdanáčku, cos to zas napsal, když ses vrátil z Hawaie?
Trus, zdá se mi. Myslíš, že u Puerů ve sborovně jme? Kde dá se téměř v okamžení mezi čtyřma očima vyjasnit to, co jasné není. Ta boží prostota. Má Eliška notebook? Pro Puerovu náhlou diskusi? Ať jsi, kde jsi? Neodletěla také na Hawai? Má na to právo? Ach Adonai.
přidáno 05.01.2012 - 20:48
Divím se, co dokáže vyvolat malý nedůležitý komentář...
přidáno 05.01.2012 - 19:39
taron: puero: :)))) o pulnoci zas preladime na basnickou notu .... ..... hmmmm bude to neco v pravde lonerovskeho :) Yana se asi docka prvniho hrichu .....
přidáno 05.01.2012 - 19:24
puero: Výborně, přišels nakonec....
přidáno 05.01.2012 - 19:23
loner: taron: ale už nechybím, jsme v kompletní sestavě
přidáno 05.01.2012 - 19:21
puero: Ajéjé , Puero, tys tu opravdu chyběl..nic méně jsi to zakončil , já bych to už taky nějak zakončila, Lonere, ty toho prosím už taky nech.. :)))
přidáno 05.01.2012 - 19:21
ARA: Pokud mám být upřímný, nejsou to ramena, o co mám v tvém případě starost. Ale nic jinak spolu nemáme a tak si tu exhibuj dál ...
přidáno 05.01.2012 - 19:00
puero: :) jsi tu jeste chybel:)))) myslel jsem si, ze se udrzis ....
přidáno 05.01.2012 - 18:53
puero: Děkuju, že konečně někdo tu anotaci pochopil :) Je to osobní dílo a je mi jedno jestli si ho bude někdo, krom mého přítele, cenit.. ale nenchám si zrovna pod ním vytýkat chyby a rvát se.. omluvila jsem se a myslím, že to mělo stačit. A pokud to někomu nestačí a nedokáže přijmout, že ne vždy mám skvělé dny, pak mi za to nestojí..
přidáno 05.01.2012 - 18:46
Rád se přidám k diskuzi. A popravdě, napřed jsem si přečetl komentáře a až teprve pak dílo a dospěl jsem k závěru, že není nijak kvalitní a už vůbec ne na to, aby si zasloužilo tolik pozornosti......a věřím, že tím autorku nijak neurazím, protože v anotaci jasně píše, že ji názor na báseň nebude nijak zajímat (je to osobní a tak to má být).

Stran té gramatiky: gramatickou policii, jakoužto službu nám Eliška prokazuje, tenhle server potřebuje jako sůl a nespatřuju na tom původním Eliščině komentáři (výjimečně!) nic útočného. Ale Eliško, když se ti někdo omluví je tvou POVINNOSTÍ to přijmout, což ty neumíš. A posílat za sebe do každé hádky ARU, aby se ti postaral o obhajobu je podlost nejhoršího kalibru. Jedna věc je snášet kritiku a jedna snášet reakce na kritiku a to ty ani ARA neumíte, nemůžete se proto divit, že si moc sympatií nezískají vaše dobře míněné rady. V tomto ohledu má pravdu devilpimp, že vaše reakce na reakci byla krajně neadekvátní.

wau
přidáno 05.01.2012 - 18:42
Znova s bílou vlajkou...

Dělá se mi zle!
Z těch pitomích hádek!
Diskuze mdlé,
z černých řádek!

Kvůli ničemu,
ostré hrany,
za ničemu,
zastánce té dané strany....

Ne nemám rád,
pravý, levý hák,
jen se pro nic prát,
a zvyšovat si tlak.

Jen jsem řekl, co si myslím,
a hned Kainovo znamení,
mír ten mi je vším,
však za něj - kamení.

Omlouvám se všem,
pokud uraženi byli,
ano i těm,
co mě tady "zbili",

Omlouvám se, bez nadsázky,
ublížil-li jsem vašim očím,
na čele zbyly už jen vrásky,
a tímto dílem končím

Myslím že tato basen (prosim nijak nehodnotte kvalitu, nebot to slo ze me ven jak se tomu zachtelo) vyjadruje vsechny me pocity.....
přidáno 05.01.2012 - 18:34
TualKraplak: Zrovna od tebe o žádnou připomínku nestojím, nazdar.

A už toho nechte!
přidáno 05.01.2012 - 18:27
ARA: Ach jo vytáhnem to co chceme a zneužijeme to proti vám... myslel jsem, že se s Vámi vzhledem k Vašemu "soudnému" věku bude dát mluvit ... řekněme mírově.... o jak jsem se spletl... v sobě... a bohužel i ve Vás... mrzí mě to...
přidáno 05.01.2012 - 18:26
Devils_PIMP: Ztráta soudnosti ještě do větší hloubky. Eliška píše jen o gramatice? Tak to ses tedy vyznamenal !
přidáno 05.01.2012 - 18:17
ARA: Vždy to jde jeměji... proč si máme hrát na drsňáky?! Ne promiňte ale ani pro Vašich sáhodlouhých monolozích nechápu - asi jsem příliž mlád - co mi chcete říci. Já Vás přeci neodsuzuji, za to že jste se zastal Elišky... Spíš mě překvapuje na Váš věk mírně přehnaný a zbytečně vygradovaný. Mám pocit, že by tato stránka měla být jakousi naši společnou "rodinou" místem, kam si zajít a potěšit se ne kam si zajít a pohádat se a tak se stává toto místo bojištěm za "pravdu" a v"víru" - neb ten či onen je ve svém "právu" - A vyprošuji si - a i já ač 24 let na chrptě mám, abyste mě na příště urážel... já Váas zde také neurážím, i když bych jistě mohl. jen mi to přijde jakdsi pod mojí a i Vaši důstojnost. Vy očividně také "nevidíte" ten smířlivý tón v mých řádcích a jste zalepen bojem za svou pravu a čest, což je pěkné a úctyhodné, že hájíte své posty, leč mnohdy je i dobré přiznat... i leč mírné pochybení... já osobně jsem člověk překlepů - a jistě jsem rád, když mě na ně někdo upozorní, ale jak to nazval jeden nejmenovaný autor: tohle už je gramatická polidcie...Eliška nepíše jiné komentáře než ty o gramatice a překlepech... myslím, že byste si toho mohl všimnout.
S přáním všeho dobrého
Devils_PIMP
přidáno 05.01.2012 - 18:14
To Dee - píše se o mně ! A TO JE TEN PROBLÉM ! Nikdo tady nesnese kritiku, přitom neumíte ani pravopis !
ARA si dovolil něco napsat, to je tedy něco , viďte ?
Pište si každý co chcete, vyjadřujte se k básním, ať to tu zase za něco stojí, tohle napadání dokola je k ničemu !
přidáno 05.01.2012 - 18:12
ARA: Stejně jako ty víš kulový o mě.. a basta! Končím, další nelogický, trapný a naprosto zbytečný komentáře mě nezajímaj a nebudu si s nima kazit den..
přidáno 05.01.2012 - 17:52
Ne! Nebudu nikdy po nikom vyžadovat, aby se mnou zacházel jako s prvňáčkem, který se sotva naučil trochu psát a všichni se starají, aby mu něco nezkazilo náladu a vůli do učení. Ale i tomu prvňáčkovi lze říct (a to poměrně věcně), že někde přehodil písmenka, rotože jednou bude muset dospět. A to je právě to, co se přihodilo Dee. Obyčejný překlep. A je pro mne velikým překvapením, že se nestydíte dál rozvíjet tu představu, že psanci jsou politováníhodné bytosti, kterým má být věnována speciální péče a pozornost i v případě, že je chce někdo jen upozornit na překlep. Navíc na překlep takového druhu, že je nadevší pochybnost. Cachtáte se v tom tak, že už je to trapné. Nedůstojné. Úplně jste ztratily soudnost. Pokud mi stále nerozumíte, tak si laskavě znovu přečtěte tu jednoduchou Eliščinu větu. Co byste v ní, u všech všudy, chtěli najít jiného? Jaký skrytý význam? Chápete, že už jste se přestali zastávat Dee ?
Ta byla nějak indisponována a ví to. Ale vy už jste úplně mimo. Neboť tu trapně pracujete na představě, jak by měl člověk upozornit na překlep. Třeba přidat smajlík? Jako když dítě u zubaře dostane obrázek? A nutit se do komentáře? I když zrovna nemám co říct? Jako když se zdravotní sestra zeptá malého chlapečka, co dostal od Ježíška, než mu dá injekci? Jste normální?
Možná ano. Nyní nikoli! Pimpe !!! Uvést to nějak jemněji ??? Nemáš dojem, že jsi právě propadl do jeslí? Vám nestačilo, co jsem vám napsal o chůvě? To vás ani na chvilku nanapadlo, že je vám úplně fuk, že víte o Elišce kulový? Že nemáte žádnou představu, kolik má na tohle času? Opravdu jak malí! Eliška bude jistě žasnout, až si to přečte. Že se málo stará o malé psanečky a málo vnímá možné úrazy malých dušiček, když prstíčky udělají překlep. Chudinkové malí.
přidáno 05.01.2012 - 16:34
Se divím že toto dílko není mezi: Kde to nejvíce vře... protože kam se hrabou horké lázně...
DDD: Souhlas.
Dee: Nemáš za co je to můj nestraný názor...
přidáno 05.01.2012 - 16:29
Eliška Vobrubová: Devils_PIMP: Prát se nebudeme (aspoň já ne). Nemyslím, že by Eliščin komentář byl útočný. Spíš neosobní, strohý, studený (předpokládám, že teď zas budu pranýřován za paranormální vnímání). Taky občas někoho upozorním na chybu. Taky jsem rád, když na ni někdo upozorní mne. Jenom to dělám jinak. Pokud jsem se tě tedy, Eliško, jakkoli dotkl, je mi to líto a omlouvám se.
K výlevům Arovým se nehodlám vyjadřovat. Nestojí mi to za to.
přidáno 05.01.2012 - 16:25
Devils_PIMP: Přesně tak, i pro mě to bylo trochu zbytečné, spíš mě mrzí, že se to odehrálo zrovna u téhle básně.. ale jinak děkuji..
přidáno 05.01.2012 - 16:02
Jůůů - už se poprali? Už se poprali?
Tak jestli mohu přinést i já svou trošku do mlýna...
Elišce: Možná to šlo říci jemněji... uvést to nějkým rozborem díla nebo to napsat jemně na mailbox něco ve stylu: "Báseň se mi lííbila, jen jsem si všimlla malé chybičky"... nu nesouhlasím prostě se stylem jakým bylo na chybu upozorněno.
ARA: Ale snad nebude tak zle, pravdou je a to přiznej, že styl Eliščina komentáře a to říkám naprosto nezaujatě i mě přišel drobet útočnější než radno v tomto případě básně. Možná, že Dee neměla takhle zareagovat, ale pokud já mohu soudit... jen na razila na onu neobalenost stejnou neobaleností. Navíc není Vám trošku divné... že se lidé spíše zastávají Dee? Zamyslete se chyba bude někde jinde... Tím nic proti Vám, naopak, vážím si Vás, ale prosím tohle bylo trošku zbytečné...
Howgh domluvil jsem....
přidáno 05.01.2012 - 15:53
ARA: Dee se omluvila....je fakt, že každý může sem napsat svůj komentář, Eliška nic tak hrozného neudělala... a Dee už sama naznačila, že jí občas ujedou slova, která by neměly....stává se to všem...u mě dobrý :)
přidáno 05.01.2012 - 15:38
taron: Eliška Vobrubová: DDD: loner: Jak mnozí jistě pochopili, toto není mateřská školka. Nikdo není tedy povinen předpokládat, že autorům nebude vhod, když budou upozorněni na chybu. Neboť to si právě přejí a toto přání vyjádřili tím, že mají povolené komentáře. Nakolik upřímně, to už nemá být starost komentujícího. Ten má naopak právo "automaticky" předpokládat přijetí takového věcného upozornění. A proto je smělé psát Elišce, že její služba je nabídka bez poptávky. Za koho to mluvíš, Lonere? To z tebe mluví soucit? S těmi, kdo by raději nechali trčet chybu ze svého textu a tváří se, že si přejí maximální kritiku? Dal jsem na tvou radu a pozorně jsem si přečetl znovu tvůj komentář. A co jsem nespatřil? Nespatřil jsem ani slovo o tom nešťastném úletu Dee. Protože jsi měl jinou starost, než se zamyslet, jak se může cítit Eliška.
Měl jsi starost o má ramena. Ty rytíři, který jsi těch svých ramen v tu chvíli pozbyl. Jaká byla ta tvá ochranářská ramena ve vztahu k Elišce a k té její zmiňované práci. Nebyla nepodobna ramenům ohamtaného rýče či útlého uzenáče. Není-liž pravda? Někdy to chvíli trvá, než se člověk vzpamatuje. A do té chvíle se někdy dopouští přinejmenším unáhlených doměnek. I DDD se možná vzpamatuje, až mu dojde, že Eliška si zaslouží úctu za čas, který někteří umějí ocenit, nikoli výtky, že není dost dobrou chůvou. Jak už jsem jednou (marně) psal, pokud má někdo aktivní tlačítko Upozornit na chybu, je to jednodušší. A já té možnosti využívám. A pokud nechci komentovat, jen upozorním na chybu. A NEBUDU se zabývat ( NIKDY) paranormálním vnímáním, jaké tu předvedl DDD. Neboť v Eliščině upozornění nestojí "Máš to blbě". To stojí jen ve 3D vnímání. Nedávno Lukio napsal, že i jemu je to trapné, když pak vidí, že někde udělal chybu. I mně. Nejsem vůči těmto pocitům imunní.
Ale jsem rád, když se chyba "zaskví" jen krátce. Nedivme se Dee, že na chvíli viděla v tom upozornění na chybu to, co tam vidí i zralý muž DDD. Stává se to.
Taron: to je pravda, že záleží i na rozpoložení. Jisté rozpoložení měla jistě i Eliška z té reakce. A takové rozpoložení se dá docela dobře předpokládat v podobných situacích i u jiných. Jakkoli to ne každý vnímá (když se ho to přímo netýká). Takže nemohu a nechci slíbit, že se ta má, pro někoho nepřiměřená, reakce nebude opakovat. Musím uznat, že slovo stupidní také považuji za dost silné. A kdyby sem psala Eliška teprve týden a jevila se jako nafrněná, užil bych mírnější slova.
Elišce: Jistě ses nenechala zmást. Nikdo ti za tu tvoji službu nic nedá, nejsi nikoho chůvou ani otrokem, a je tedy jen na tobě, co a kdy okomentuješ.
přidáno 05.01.2012 - 13:29
Milá Dee, není to příjemná zkušenost. Ani pro mne ne. Ale je to pozitivní zkušenost. Protože jsi nezůstala zaseknutá.
A nejen proto. Také proto, že máš možnost si uvědomit několik věcí. Například to, že když si někdo najde chvilku a upozorní tě na chybu, nemáš v tom hledat jízlivost, ale dobrou vůli. Vůli, která nezavazuje komentujícího k ničemu. Ani k tomu, aby se ti automaticky dostalo i jiné služby - komentáře k básni. Ani experti, kteří píší recenze v rámci své profese, nejsou vždy připraveni se vyjadřovat k dílu. Někdy to nechají uležet, aby se neunáhlili nebo proto, že se na to necítí, nejsou si jisti atd. Samozřejmě, že člověk není stroj a podléhá různým náladám. A v nich může být oslabený mnoha způsoby. Může být i předpojatý. A to se ti včera stalo. No a co? Jsi z toho venku. Tak se raduj za tu zkušenost i za to, že jsi to dokázala dát do pořádku. Zdaleka ne každý to umí!
přidáno 05.01.2012 - 12:18
Eliška Vobrubová: delas tady dobrou praci ... A mas muj dik :) hezky den ..
přidáno 05.01.2012 - 12:08
Eliška Vobrubová: Omlouvám se, opravdu jsem asi reagovala přehnaně, ale přesně jak řekl DDD, asi mě víc zamrzelo, že sis všimla jen hrubky, ale k básni jako takové si nic neřekla, navíc nejsem poslední dobou příjemná na nikoho.. nezlob se..
DDD: Tobě děkuji..
přidáno 05.01.2012 - 09:45
DDD: loner: No, nevím na jakou stranu se přidat, hi,hi, je mi líto, že to tak dopadlo, nicméně, myslím, že všichni mají pravdu a nakonec se všichni dohodnou..Eliška je hodná, nicméně možná mladou Dee jaksi nepochopená, což v jejím věku ještě ujde...my starší už trochu chápeme víc, ARA se Elišky zastal, dosti silně...to je pravda, nicméně je nutné mít určitou úctu ke starším...myslím si, že Eliška až tak nepopichuje, nedělá naschvály atd. atd...Loner se zase zastal Dee, že reakce byla zbytečně hrubá, a myslím, že byla, ale závisí na rozpoložení každého z nás, takže vlastně nebyla..všichni mají ze svého pohledu pravdu, i Loner...Prostě se tady nikdo před nikým neshodil, ani Dee, ani ARA ani Eliška, ani Loner, a DDD to pěkně zakončil, vím, že se máme rádi, a to je to nejdůležitější..., že někdo reaguje přehnaně? To se stává...
přidáno 05.01.2012 - 09:25
ARA: Eliška Vobrubová: Můžu k tomu taky něco říct? Je skvělé, že Eliška upozorňuje ostatní na jejich chyby. Sám jsem už někde psal, že mi chyby dost vadí a kazí mi celkový dojem z díla i autora. Na druhé straně: jestliže Deeina odpověď působí nafrněně, pak působí nafrněně i Eliščin komentář. Není tam nic o básničce jako takové. Stojí tam pouze: "Máš to blbě..." Předpokládám, že Elišku básnička zaujala i něčím jiným než pouhým překlepem. Jinak by jí asi nestálo za to ji komentovat. Možná by bylo dobré se o tom "něčem" zmínit. Pak by jistě i reakce byla jiná... Když už jsme u toho - básnička se mi líbí. Sice jsem už četl i hezčí, ale je to pěkné vyznání :-)
přidáno 05.01.2012 - 09:07
ARA: máš pravdu, není v mých možnostech ti vysvětlit, oč jde, neboť tě to nezajímá. Kdybys četl pozorněji můj komentář, nahlédl bys, že mám výhrady vůči tvému arogantnímu chování, paternalistickému moralizování, že se vskutku nezastávám chování TÉ mladé holky, avšak tě kárám za tvoji aroganci a pýchu.

Jestli se v tvých očích a možná také i jiných shodím ? Ó ano ... pokud to tak je, jsem rád. Je to otázkou mého přesvědčení. Bylo to tak, je a bude. Ty milý ARo s tím nic neuděláš.
přidáno 05.01.2012 - 08:49
Eliška Vobrubová: no, reakci jsi už viděla ... ale v dobrém .... já osobně tvoji službu velmi oceňuju, nicméně připouštím, že je to nabídka bez poptávky a tudíž není možné automaticky předpokládat, že každému bude vhod.
Tvé otázce: ano, zachoval.
přidáno 05.01.2012 - 06:59
loner: Zajímalo by mne, zda bys byl tak velkorysý ty, kdyby ta mladá holka byla dejme tomu tvoje dcera a na upozornění na drobnou chybu by reagovala tak, jako ta, nad níž jsi tu roztáhl svá ochranná křídla.
přidáno 05.01.2012 - 02:44
loner: Není v tvých možnostech vysvětlit mi, oč jde. Neboť asi není v tvých možnostech ani pochopit, oč jde. Ta mladá holka si chybu opravila. A opravila si ji nepochybně proto, že si Eliška udělala na tu mladou nevděčnou holku čas. Poslední slovo tedy mělo znít: "Omlovám se, na chvíli jsem ztratila soudnost."
Tu tvou domněnku o mně a mojí potřebě mít poslední slovo vnímám jen jako průhledné zastírání zřejmé skutečnosti: Že odpověď té mladé holky byla nesmyslná, jízlivá, ironická, nafrněná. A ty, Lonere, ty ses zachoval tak trochu jako sralbotka, který si sice vysloužil poděkování té ješitné slečny, ale musel jsi za to zaplatit i tím, že ses shodil. I tím svým smělým předpokladem, že moje vyjádření nějak souvisí s jejím věkem.
přidáno 05.01.2012 - 02:03
ARA: Děkuji za rytířské zastání:-)

Jistěže jsem tu nafrněnost z autorčina "poděkování" za upozornění poznala. Ale co s člověkem, který na upozornění odpoví takhle...
No jistě, má problém s přijímáním kritiky, tak nevím, jak se to má s jejím "toužím po maximální kritice", když neutrální upozornění na překlep vyvolalo u ní takovou reakci.
Ale popravdě řečeno, mě už to nezajímá, protože Dee mi podala o sobě svou čitelnou vizitku.
přidáno 05.01.2012 - 00:39
loner: Děkuji..
přidáno 05.01.2012 - 00:38
ARA: ... nemám co dodat
přidáno 05.01.2012 - 00:38
ARA: sorry chlape, ale cekal bych, ze budes vic velkorysy ... nemusis ukazovat ramena na mladou holku ... nejde o nic vic , nez ze potrebujes mit posledni slovo ... tak vydechni a pust to k vode ju ? :)
přidáno 05.01.2012 - 00:30
Když se někdo zachová jako malej spratek a lze si to "očividně" přečíst, má vnitřní problém, přestože si ho neuvědomuje.
přidáno 05.01.2012 - 00:26
ARA: Já problém nemám, ale ty očividně jo..
přidáno 05.01.2012 - 00:14
Supidní byla zcela určitě! O tom nepochybuj! Ale problém nemáš jenom ty. Každý, kdo si toho všiml a nedošlo mu to.
přidáno 05.01.2012 - 00:10
ARA: Možná byla stupidní, ale zámek je nepoškozen :)
přidáno 05.01.2012 - 00:06
!!! POZOR POZOR !!! Dee se někdo vloupal do bytu, našel její přístupové heslo a napsal Elišce stupidní odpověď za její upozornění na překlep!
přidáno 04.01.2012 - 23:53
Láska je ten nejkrásnější dar... Hodne stesti a at to vydrží - az navěky veku amen. :)
přidáno 04.01.2012 - 23:13
Eliška Vobrubová: Ano, občas se překlepnu.. bohužel nejsem dokonalá, abych mohla popichovat ostatní.. Ale díky za upozornění..
přidáno 04.01.2012 - 22:52
"...stáli jsem naproti sobě..." --- asi jsi myslela ... jsme ...
přidáno 13.11.2011 - 17:38
taron: Děkuji!
přidáno 13.11.2011 - 13:41
Je krásná, není to klišé, je to splňený tvůj sen a to je to nejdůležitější, mám radost, že se ti to po třech letech splnilo, a ... stálo to za to...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Odevzdávám.. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Minutková
Předchozí dílo autora : my tři na pohovce

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku