přidáno 30.10.2011
hodnoceno 4
čteno 997(14)
posláno 0
Všichni o tom povídali, popisovali stavy štěstí a nebo stavy úzkosti. Chtěla jsem to zkusit, poznat nové věci.
Dopila jsem ten čaj a čekám, co bude dál, co přijde.
Kluci říkají, že už to začíná, že se cítí jinak.
Mně to teda nic neděla, všechno je stejné.
,,Nepůjdeme někam ven?“
Stojím před věžákem a všechno kolem je tak krásný…
Jdeme do hospody, posedíme a dáme si pivo.
,,Nikdo nás nechápe, jdeme ven?“…. ,,Jdeme, honem.“
Chodník jakoby byl z hedvábí. Je tu všechno, tak moc krásný a útulný. Stojíme na jednom plácku a povídáme si, co cítíme.
Všichni se přikrčíme a v tuhle chvíli je to neuvěřitelně pohodlné.
Procházíme městem… městečkem, ulicemi, uličkami…
,,Koukněte umělé kytky.“…
Všechno se tak leskne a třpytí. Cítím se šťastně a nebojím se být sama sebou.
,Jsme tu tři a já se cítím dokonale. Zrovna teď mám všechno ráda a nejvíc vás kluci.“
Jdeme dál, omámeni pohádkovou útulností a nádherou naší trasy.
Celým tělem a nejvíce dlaněmi mi prochází mírné vibrace, takové přijemné lechtání. Podobný pocit mívám, když mě někdo pochválí a stejně dobře mi i je.
Čas je najednou nepodstatný, lidé kolem jsou nepodstatní… . Jen my tři to cítíme, jen my tři si můžem užít tuto chvilku… chvilku? …Už jsou to dvě hodiny téhle nádhery.
Chci si šáhnout támhle na ten strom…. Je krásnej, hebounkej.
Jdeme dál, v hlavě mi dolaka jede jedna písnička…
Cítím se, jako Alenka v říši divů…
Cítím se jako hraná postava v animovaném filmu…
Teď jsem štastnááááá…. Mám se ráda. Chtěla bych obejmout celý svět, každou rostlinu, auto, domy, louky, ulice….
Všechno je tak neuvěřitelně útulné. Už jen tohle místečko. Stojíme a vychutnáváme si to pohodlí…
Je mi tak….
Útulně 
přidáno 18.11.2011 - 21:52
Aliwien: Jednou a stačilo :))
přidáno 18.11.2011 - 19:40
Hezky popsané pocity.Ale lépe nezkoušet, aby to náhodou neskončilo daleko hůř.
přidáno 01.11.2011 - 08:19
Za popsání pocitů děkuju :), jen upozorňuju, že na každého mohou mít úplně jiné účinky. Někdo prožívá opravdu nehezké stavy, které vedou až ke spáchání sebevraždy. Pokud bys to chtěl vážně zkusit, měl bys mít o tomto tématu více informací...
přidáno 31.10.2011 - 21:15
"Ucítíl jsem brnění, znamená to že jsem rytíř?" By Kato :) to prostě sedne jak hrnec na prdel :) jojo tohle se mi moc líbí, skvělý popsání pocitů, asi to taky zkusim :D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Houbičky : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nech mě prosím spát
Předchozí dílo autora : Ona sama

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku