přidáno 09.11.2011
hodnoceno 15
čteno 1184(16)
posláno 0
,,Spíš?... Nedělej… co chci víš.“
,,Odpovíš a nebo mám jít níž?“

,,Nech mě prosím spát, dneska nemám náladu si hrát.“
,,Klidně běž za jinou, jestli by ti nechtěla dát.“

,,Budeš mě dlouho srát?“

Pak přišel pád.
Dívka začala řvát, brečet, křičet…
Další jeho nálada…
Přichází strach.

,,Tak tedy miláčku pojď sem, ukážu ti sen…“
přidáno 17.11.2011 - 22:09
kolikrát jsme my ženy něco takovýho cítily a ty ses nebála to napsat,u mně dobrý
přidáno 10.11.2011 - 20:44
Výborně, tak to nebudeme pitvat...... jen by mě zajímaly k tomu komentářeč "našich" mužskej, třeba Náčelníka, nebo zrovna Homéra,nebo jinejch, třeba by se někdo mohl poučit......vcítit do ženy......
přidáno 10.11.2011 - 20:23
taron: Asi by se to hlavně nemělo takhle pitvat.
přidáno 10.11.2011 - 20:21
Je na místě tato otázka ...Adélko..... ale je to tak ošemetné téma....já ...nevím...prostě...nevím... nechci něco jen tak plácnout, když už jsem to prve nepochopila...Co teda bude dělat ona????? Ale radu hledej spíš u LadyLoby.....já jsem sama bezradná....zklamání...to bych asi cítila, obrovský zklamání.. a to by se ať chceš nebo nechceš zmněnilo časem v nenávist.. prostě pro mě už by to asi nemělo s tím mužem cenu.. a strach bych neměla... už bych se nebála,že ho ztratím, protože už by mi na tom nezáleželo....jen to prostě nějak ukončit.. co nejrychleji...já nevím, co se tam dělo, je to jen můj pocit....
přidáno 10.11.2011 - 20:10
taron: Není spíš na místě otázka, co bude dělat ona?
přidáno 10.11.2011 - 19:38
No, to je teda dobrý.... nevím co na to říct.... toto se mi nikdy nestalo, já mluvím o kompromisu a vono je to "trochu " úplně jinak, to už ale není láska, co bude dělat ten "muž" v uvozovkách za pár let?Hnus.... pro mě to už není muž a ani láska...
přidáno 10.11.2011 - 17:14
LadyLoba: Přesně tak to mělo být pochopeno, asi jsem se špatně vyjádřila. Jsem ráda, že tomu někdo porozumněl :).
přidáno 10.11.2011 - 17:06
taron: já ti nevím, tak jak jsem tu báseň pochopila já, tak jsi ji vzal násilím - a to už mi nepřijde jako kompromis, víš?

vztah založení na strachu není láska ale závislost ...
a závislost je nesvoboda

láska ale potřebuje volnost
přidáno 10.11.2011 - 14:23
Chtěla jsem jen lehčeji znázornit jednu problematiku. Kritika je samozřejmě oprávněná.
přidáno 10.11.2011 - 12:30
..psychedelické...
přidáno 10.11.2011 - 12:02
Po houbičkách:-()?
přidáno 10.11.2011 - 12:02
taron: Jasný...
přidáno 10.11.2011 - 11:26
No, je to jaksi mezi mužem a ženou, kompromis? Musíte si najít sami spokojenost mezi váma, jenom si myslím není dobré pořád ustupovat ať jednou ustoupí i ten druhý a touží po tobe ve své mysli, myslím ,že to lásce neuškodí.....
přidáno 10.11.2011 - 00:33
brrr ...
přidáno 09.11.2011 - 21:42
nooo to je jedna z věcí, která by měla zůstat na místě kde se stala... píšu podobný básně to jo, ale je to jaksi z mýho vesmíru ;) to bylo k obsahu a další část se toho bude silně dotýkat...
Volný verš je strašně ošemetné téma... je těžké napsat něco ve volném verši a zaujmout čtenáře... tady nemá volný verš moc význam, protože obsah už sám o sobě by byl hezčí zveršovaný a pojatý s nějakým nadhledem... pro mě takhle nee. HAUGH!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nech mě prosím spát : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Mozek
Předchozí dílo autora : Houbičky

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
BorůvkaB řekla o Meluzina :
Moc jí v poslední době vděčím za novou vervu, se kterou píši své básně :) Moc si cením jejích komentářů a názorů, se kterými většinou i souhlasím :) A ani její díla jí nemohu vytýkat- protože ta také stojí za velké uznání :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku