přidáno 18.12.2007
hodnoceno 24
čteno 1728(29)
posláno 0
nemam bejt sama
aspon (o vanocich)
(nebo na stedrej den)
neverim

brecim ti do vany
varhany na prstech hrajou rekviem

sem sama

rikej cokoliv

telefon lze

ty lzes

ja lzu

rekviem


nemuzu se rozhodnout spravne
vzdycky to bude bolet

koho
KOHO

nevim
ja nevim
na nic se me neptej
chci jenom spat
porad spat
aby byl konec
konec
konec
toho vseho

zmiz
a uz se nevracej

odejdi

uz nemam silu
s tebou zit
verun

přidáno 19.12.2007 - 20:26
spis i nezaslouzim cist komentare typu - tohle neni cestina.....ale v oukeji..sem si rikala,ze ti ani nestoji za koment...unahlena...zase...sem byla...

dekuju za chut neco rict, neco mi sdelit..moc hezky...

tyka netyka...asi jo...ne..??...si clovek..tak je to i tva vec....moje teda vic....dik
přidáno 19.12.2007 - 20:22
ten obrázek...ten to vystihuje líp než cokoliv co bych řekla...je mi z toho divně a je mi fuk že se mě to vůbec netýká...
skvělá věc..je to asi blbý říct, ale když seš v takovým rozpoložení tak se mi zdá že píšeš nejlíp:-) už mlčím.-) ale bude líp, uvidíš, možná ne dneska ani zítra ani za dost dlouho...ale bude. a ted už to radši ukončuju, jiank se ještě dostanu ke kecům typu merry x-mas a to si fakt nezasloužíš:-)
přidáno 19.12.2007 - 19:07
Je to zvláštní...když je bez háčků a čárek...vzbuzuje to ve mně pocit krátkých výkřiků...nebylo by správný o takovéhle básni říkat jestli se mi líbí nebo ne...prostě je...a popisuje hodně emotivní zážitek...;)
přidáno 19.12.2007 - 18:39
asi je pěkná... ale nelíbí se mi, že píšeš bez háčků a čárek... to pak není čeština...
přidáno 19.12.2007 - 14:35
to by vzkaz pro tebe mariaanne..
přidáno 19.12.2007 - 14:34
mylis se...ale dekuju..i kdyz tohle existuje,neni to tema my veci...
přidáno 19.12.2007 - 14:02
jo jak rika teress..takova energie vsechno to rict.. padaj silny slova..a pak.. ticho...a kazdej sam....
přidáno 19.12.2007 - 13:26
Z ženského pohledu: vztah a láska chcípají na lež, což narcistické polovičky nestíhají zaznamenat. Lež považují za prostředek k dosažení svého cíle v nepřátelském světě. Ale ve vztahu k ženě nechápou, že žena není nepřítel (ani odpadkový koš na jejich nevyrovnané pocity a postoje) Pro ženu/dívku je sladká lež horší než nejkrutější pravda. Je-li rozhodnuta ukončit pro lež vztah..."rekviem pro mrtvou duši" tak hledá způsob jak tedy říci NE! Aby pochopil , že s tím nelze žít. Než mu to dojde ... musí si ona protrpět své. Nebo se mýlím ? Taky se s tím setkávám...
přidáno 19.12.2007 - 09:25
ahoj tome..na konci je verun...to sem ja..a neni to podpis...nejsem v haji ze vztahu..........ale dekuju..
přidáno 19.12.2007 - 08:54
zdravim verco... ja jen nechapu proc vsecky holky kdyz jsou dojebane ze vztahu chcou jen spat a spat.. ja vim ze je to takovy utek, kde clovek nic nevnima a proste ten cas utece... ale precejen to spatne nezmizi... vim o cem mluvim, deje se to mym dvema kamoskam a delaj to same... bohuzel jim vsak nedokazu poradit nic lepsiho... a tak smutne prykyvuju s pranim at je lepe...
přidáno 19.12.2007 - 00:08
hezké vánoce vietname
hezké vánoce banánovým republikám
hezké vánoce i tobě, saláme
hezké vánoce všem utrženým klikám

...a příští rok bude hustější než lógr...
přidáno 19.12.2007 - 00:03
tobe..
přidáno 19.12.2007 - 00:03
nee...hustaa reakce..lepsi nez cela moje basen...lepsi nez cokoliv...leto...hlavne at je pryc tahle noc tenhle tejden...tenhle cas a to trapny pocitani..vlastni litost a tricko velikosti prilis maly na to abych si ho oblikla..tleskala sem ti..mozna malo,boli me v krku,jim banany,ctu bukowskiho...delam...jako....

hezky vanoce...
přidáno 18.12.2007 - 23:57
jo, tu kterou vidí a slyší všichni ostatní...slyšel jsem ji...zaposlouchám se znovu...a slyším jen řev maskovaný tichem...a potlesk natož provolávání bravo nikde...a přitom jsme v divadle /v životě/ a opona je pořád zatažená...a...jen melu slámu...a raději se kouknu do slamu...merry christmas /=tomu říkám kýč/...rýčem do hlavy...už aby bylo léto...
přidáno 18.12.2007 - 23:43
spletla sem se...byla to jina cast.....me.......
přidáno 18.12.2007 - 23:38
tak jaktože tě slyším tleskat? ;)
přidáno 18.12.2007 - 23:31
jo..diky...zrovna mi (asi) upadly ruce...
přidáno 18.12.2007 - 23:30
mazec...drž se /čehokoliv chceš/...
přidáno 18.12.2007 - 22:14
ne..ok..diky...tak se mej lip--
přidáno 18.12.2007 - 22:14
myslim...
přidáno 18.12.2007 - 22:10
jo..?...hmm
přidáno 18.12.2007 - 22:06
podobny pocity ;)
přidáno 18.12.2007 - 21:51
dekuju teress...
přidáno 18.12.2007 - 21:49
ty woe vercoo...strasne silna..asi tak popsala moje pocity,sice mame kazda uplne jinej pribeh ale ja sme te dstrasne nasrana a thole melo tkaovou dinamiku a spad...proste strasne kvalitni,husta vec....fakt ma to pribeh....dosbry..ne dobry..vyborny..nejlepsi!!!!!!!!!!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
rekviemrekwiemrekviem : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : já´sworld
Předchozí dílo autora : citočíprodesetrozhovorů

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku