přidáno 06.01.2008
hodnoceno 14
čteno 1348(28)
posláno 0
nejsem star ani business class. nejsem v žádný class. kromě tý s a na konci. předtím je vždycky nějaký číslo, který souvisí s tim mym datem narození. teď mam na hlavě červenou kapucu a pod ní se mi vaří hlava..čekam jestli si můj pes pamatuje, že mi má přijít dát dobrou noc. už tu zevlí. mam skoro stejně velký voči jako vona. moje fotka s ocasem.
lebedíme si v posteli, já jim čokoládu, ona mi jí ukusuje vždycky, když na chvíli usnu. takže už mam jen obal roztrhanej po pokoji.
chlupatý podpaží fakt nemam ráda. ty moje chlupy jsou snad posedlý. pořád se chtěj ukazovat. narcistní zmetci. když mě to chytne, tak je žiletkou ukusuju třikrát denně. někdy se k tomu i sprchuju, ale někdy je jenom namočim. používám tínkovo pěnu na holení a kamka šírkotláří mi říká: „hezky voníš, verun, co to je?“ asi by ráda slyšela něco jinýho než gilette serious pro muže. takže mluvím o unisexových voňavkách a bla, bla, bla.. občas trochu lžu.
teď si pán v televizi krknul a naše bičkukakuba stářím prdí. je to normální tyhle zvuky člověka. ale já se tomu vždycky směju. nejvíc mě rozesmívaj ty fekální vtipy. další dětský syndrom.
za hodinu skončí ten film, co teď sleduju a já to ne úplně chci. kdyby nebyla noc, vzala bych to svý zvíře a nutila ho chodit po doubravce sem a tam. chtěla bych, aby ve stránkách šlo střihat jako v obrazech. v knížkách jako ve filmech. ale je to holt něco jinýho. nesrovnávat. neškatulkovat. nerozvádět. se.
sem doma a točim se na židli. pudu si dát sprchu, protože je mi klasicky zima. pořád je mi zima.. mam takovej oranžovo-zelenej olej do vany a špinavej ksicht. musim se někdy usmát na tu igelitovou náplast přes mý tělo. je těžký mít mě rád. chápu, že mu to nejde.
přidáno 11.10.2012 - 09:35
Prvně jsem se dneska usmál, dík.
přidáno 11.01.2008 - 20:02
diky teress...fakt velky slova..diky
přidáno 11.01.2008 - 14:00
snad osobitým výrazem a výpovědí. Je to dobrý
přidáno 08.01.2008 - 17:37
kazdej ma svuj svet. ale nekdo se snazi mit svet jako jeho "kamos" z "husty" crew...ty mas svuj svet za vsech okolnosti...si proste husta ...kdybych s ale z tebe vzala priklad, zaradila bych se mezi ty "husty" "lidi"....
je to skvely dilko. fakt. si skvela
přidáno 08.01.2008 - 16:46
mno já to tam teda vidím, i když to přesně nedokážu vyjádřit, ale naštěstí se asi nemusím moc namáhat, protože tady Tom už to udělal za mě:-) je to skvělý...a ten konec...jestli mu to nejde tak to asi není ten správnej
přidáno 08.01.2008 - 14:58
je to velmi dobry popis, podle me.... ale... i pres vsechna ta dobra slova nevidim... ten zamer.... to co zatim stoji... nejaky dej, neco... je to vsak hezke...
přidáno 08.01.2008 - 13:50
jezis teda vIdim:D:D
přidáno 06.01.2008 - 23:03
krása, nemám slov
přidáno 06.01.2008 - 22:44
joo..tohle je spis people's world:-P..jak rika Tom..v tomhle se lidi videj..je to skutecny....ja se treba vydim v tech fekalnich vtipech:D mimo jine:-)..je to gút.je to jedno z tvejch del...
přidáno 06.01.2008 - 19:35
Nevím, moc mi to nesedlo, některý výrazy a myšlenky dobrý, ale...
přidáno 06.01.2008 - 19:05
diky..vam obema..tome,udelals mi radost,takova rozsahla analyza:)..nic nevysvetluju..:)..diky..jo,neni to..neni to nic..jen napsane mluvim..
přidáno 06.01.2008 - 19:04
...Tome, ty jsi snad oběvil Ameriku :)
přidáno 06.01.2008 - 18:57
šírkotláří, bičkukakuba.... temto slovum nerozumim a nechci vysvetleni, protoze se mi strasne moc libi... celkove se mi ta reflexe libi... neni to nicmoc umeleckeho, neni to nijak objevne a prevratne... ono to vlasnte moc neni... ty myslenky na psa, na film, na zimu... a ani nejde o to, jak je to poskladane... protoze, stejne jak citočíprodesetrozhovorů, to proste nejak pasuje do tech mozku vsech lidi a azh si to prectou tak budou nejak osloveni... a budou mit podivuhodny usmev, usklebek na rtech... nebo budou smutni nebo je zamrazi na zadech... neco uciti, stejne jako ja... protoze to co se tam rika, je opravdove a je to vyborne popsano...
přidáno 06.01.2008 - 18:51
je to pěkný, zajímavý ... i když něčemu nerozumím

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
já´sworld : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : mluvimksobeasemzatimjenomdosem
Předchozí dílo autora : rekviemrekwiemrekviem

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku