přidáno 09.05.2011
hodnoceno 7
čteno 1492(30)
posláno 0
Tak já jdu prát. Povlečení z naší manželské postele. Tak vyprávěj!
Jo, vždyť vidím stopy poslední milostné pranice. Tady, na rohu postele. Díry do tebe rozdrásané od další děvky, která
tu naposledy strávila noc. Jaká byla tentokrát? Snad lepší než ta první. Jeden by řekl, že lepší nemít do čeho píchnout, než tohle.
Snad ale nebyla tak hezká jako ta třetí. Nebo to byla čtvrtá? Prostě ta blonďatá buchta, na kterou jsem narazila v koupelně po příchodu z noční.
A jaká byla asi ta z minulého měsíce? Krajky a podvazky zapomněla pod polštářem. Asi zkušená. Však jí taky šukal hned týden potom. Polštář opět
zahalen do povlaku z Chanelu. A ta malá černovlasá rajda? Snad prý jí už bylo patnáct, říkala sousedka. Nejspíš jí pěkně vylízal, křičela prý na celý panelák.
Parádní ostravština, váš starej už dlouho neměl borku z moravy. Ty dávaj zabrat, to já znám! Ale ten váš, to je jinačí frajer. Za víkend pak zvládnul ještě dvě.
Prej zrzka a bruneta. Oh, lásko, lízej mi koule. Máš jí tak krásnou a ty tvoje kozičky.. Hodinovej orál a pak pěknej šuk.

Miláčku? Co kdybychom se pomilovali.
Promiň lásko, jsem unavený. Ale můžeš mi ho vykouřit...
Ano. Jsme svoji už dva měsíce.
přidáno 27.05.2013 - 21:24
O takovejch lidech už sem slyšel, jsou schopný mít každou holku, ale jen na jednu noc. Nejsou schopný delšího vztahu, i když by třeba chtěli. Je mi jich líto... něco jako tohle si musej strašně často řikat.
přidáno 12.05.2011 - 01:10
Ještě jednu poznámku. Nemyslel jsem bolest hlubší ve smyslu těžší patologie. Ale třeba starší a ne zcela zahojenou. Ne docela poznanou a uvědomovanou. Takovou, která pak může prosakovat a kalit světlé dny pocity z neznámých zákoutí duše. :-)
přidáno 10.05.2011 - 21:41
Klidně mi tykej. Nevím, jak nejlépe začít. To Tvoje dílko mne vyděsilo. Kdybych necítil právě tu bolest, řekl bych, že je to jen dekadentní. I s přihlédnutím k tomu, co jsi napsala předtím. I bolest, která nemá prameny hlubší a je jen reakcí na současné zklamání nebo nelehké a neuspokojivé prožívání světa (vztahu) může způsobit, že se člověk vyjadřuje temně. Ale tak temně... ? Myslím, že tak temně se může vyjadřovat jen ten, jehož bolest má ještě hlubší prameny. A ty právě chladí život. Něco, co dává zhořknout i tomu, co by jinak tak hořce nechutnalo, nebo by se to nechtělo polykat. Nebo by se to i vyplivlo. Ze života. A pak by se mohlo žít zas nějakou kvalitu. Hlavně asi citovou kvalitu. V níž by bylo milování. Ne ponižující bolestiplné uspokojování na chvíli. Jen jako náplast na neuspokojení.
přidáno 10.05.2011 - 21:03
Naopak. Řekla bych, že chápete. Já bohužel nevím, jak si vyložit 'bolest která chladí život' a velmi by mě to zajímalo.
přidáno 10.05.2011 - 20:19
Pardon. Asi nechápu. Jeví se mi to jako zpověď někoho, kdo nemůže jinak, než si nechat ubližovat. A nebo to potřebuje. Někde pod tím vším je zřejmě bolest. Bolest, která chladí. Která chladí život.
přidáno 10.05.2011 - 13:43
Ano, to je.
přidáno 10.05.2011 - 12:59
Che sciocchezza.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Věčná : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Život je perfektní

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Liss Durman řekla o Adrianne Nesser :
Skvělej člověk, kterej nikdy nezklame!! Je s ní prdel.. Kdo nezažije, nepochopí! Chybíš mi, ty i ten zbytek supr lidiček ze třídy...!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku