75.75
hodnoceno 8
Dal bych to do kategorie "atmosférické", kdyby tu byla, protože jde o jakýsi náčrt atmosféry a nálady.
kategorie básně/věci
čteno 699(30)
posláno 0
Prach už dopadal
   tenké obrazovky ve tmě
zachytily stín
  a pláč
a křik
   a pomalý pohyb mas
a nikdy nekončíčí sten
   kalendář smutků
s dalšími otáčkami
  listy už zrezivělé
krhavě otrhány
   bídné a opuštěné

spící havran
  kovově zachrastil
kamna a chlad
   dýchání mrazu
a zima a mráz
klika bez dveří
lana u židle
a sklo zkalené
   nedýchatelný vzduch
   částice spánku

rovné a pravoúhlé
  padaly do prázdna
přidáno 20.03.2008 - 15:26
me se libi, jak zarovnání, tak celková pointa...ten námět se tam možná ztrácí, ale má to své kouzlo. Přesně jak je to v anonci atmosférické...wow
přidáno 19.03.2008 - 22:22
Zajímavé dílo, které ale podle mého názoru postrádá vyjádření zadaného tématu. Proto procenty nehodnotím.
přidáno 19.03.2008 - 21:27
zarovnani me nerusi... beru z basne jen text a ne jeji podobu... je abstraktni... nesnazila sem se pod ni predstavovat zarovky...a... ani asi nevim, jakou naladu sem si z ni mela odnyst... nevim... nedokazal me pripoutat.
přidáno 18.03.2008 - 11:47
souhlasím s názorem přede mnou v tom, že je to dílo multifunkčně abstraktní, protože ve chvíli, kdy jsem věděla, že tam mám hledat žárovky, tak mi ta atmosféra přišla "žárovková", ale klidně by se v tom dalo najít spoustu jiných emocí na konkrétní věc. Ale styl je krásný, moc se mi líbil.
přidáno 17.03.2008 - 23:06
Naopak mě se zarovnání líbí, ale co postrádám je trochu splnění tématu... ano... téma je abstraktní a i tak se dá chápat, ale tuhle báseň bys pak mohl použivat jako multifunkční pro všechny trochu abstraktní témata a to vůči ostatním, kteří přidali díla není fér... není to špatné, ale to téma mi tam chybí...
přidáno 17.03.2008 - 20:52
Má svoje osobité kouzlo...;)
zarovnání by mi ani tolik nevadilo...jako ta přemíra "a", která jsou tam vyloženě zbytečná...občas je tam i slovíčko /přívlastek/ navíc...
líbí se mi jak na sebe jednotlivé motivy navazují - zejména v první sloce;)
pozor na opakování stejných motivů vedle sebe v druhé sloce - chlad, zima, mráz...
a ještě bych upozornila na - nikdy nekončící sten - to je stupňování slov stejným významem...!
stačí si s ní trošku pohrát...a bude to po čertovsku dobré dílo;)
přidáno 17.03.2008 - 17:53
dekadentní přijde mi:)...ale úžasná...krásné vyjadřovací schopnosti máš...
přidáno 17.03.2008 - 12:21
Atmosféra a nálada je vyjádřena pěkně, ale nelíbí se mi tvoje podivuhodné zarovnání básně, všechno to ruší...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zpověď : [75.7500000000] | trvalý odkaz | tisk | pdf

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku