75.00
hodnoceno 15
Tohle jsem nikdy nepsal, neberte to vážně, nemá to pointu ani nic... jen jsem si prostě zahrál se slovíčky a vyšly mi z toho krásné nesmysly :-)))
kategorie básně/ostatní
čteno 745(38)
posláno 0
Ve světle úsporných žárovek

Akvarijní rybička a ochočený mravenec.
Silueta slona a navoněný růženec.


Propletené stébla trávy s Tvými prsty,
Nebo Tvé prsty propletené se stébly trávy.


Akvarijní rybička a ochočený mravenec.
Silueta slona a navoněný růženec.


Otočená nota vzhůru nohama,
I když noty nohy nemají.


Cigaretová krabička a počítačový nadšenec,
Načančaná primadona a zahalený spiklenec.


Obraz krajiny s dálnicí přes stromy,
Nebo stromy přes dálnici i s obrazem?


Cigaretová krabička a počítačový nadšenec,
Načančaná primadona a zahalený spiklenec.


Za horizontem z perníku skýtá se …
Šípková Růženka. Která hulí trávu?!


Naražená hlavička a přejezený kojenec,
Pak kouzelná babička i simulantský spojenec.


Za dvě padesát šunku s rohlíkem,
A nebo rohlík se šunkou…


Naražená hlavička a přejezený kojenec,
Pak kouzelná babička i simulantský spojenec.


Plácám nesmysly se smysly, ale prý to všechno jde.
Ve světle úsporných žárovek!


přidáno 19.03.2008 - 14:03
Já jsem si z ní odnesla smích.. Hodně mě to pobavilo.. Podle mě ten konec vysvětluje celou básničku, každý vidí ve světle úsporných žárovek něco jiného.. Navíc každý vidí toto téma jinak...
přidáno 18.03.2008 - 00:15
Děkuji za názor. Nevím, kolik básní tu splňuje zadané téma. :-))) A o žárovce psát nebudu.
Připouštím, že tohle ani není o těch světlech z úsporných žárovek. Nesnažil jsem se do toho nějak narvat pointu. Jistě, toto téma mi nesedlo a chtěl jsem ho mít za sebou, ale chtěl jsem, aby z té básně šlo něco cítit... Což se mi, bohužel jak koukám, asi tak úplně nepodařilo no :-)))
přidáno 17.03.2008 - 23:51
zajímalo by mě, o čem by báseň musela být, aby splňovala téma... o žárovce...? přeci každý může to téma pojmout po svém... možná, že nedává úplně smysl, ale to se mi na ní líbí... prostě zajímavé...
přidáno 17.03.2008 - 23:13
Byť snesu docela ostrou kritiku, tohle mně docela dostalo. Díky za názor, že "sabotuji" soutěž.
přidáno 17.03.2008 - 23:00
Dosazené... jako byses snažil o sabotáž této soutěže tímto dílem... s tématem to nemá společného vůbec nic... takže kvůli spravedlnosti a určitým "regulím" soutěže dám zatím nejméně, co jsem dal... ale jinak... být to běžný příspěvek... pak bych řekl, že ta jistá originalita a dosazenost, co téměř působí jako lehkost... se mi tam líbí a dali bych určitě více...
přidáno 17.03.2008 - 22:47
Zajímavé. Která z těch básní splňuje zadané téma. :-))) To by mně zajímalo.
přidáno 17.03.2008 - 21:04
Taky jsem si z ní dvakrát nic neodnesla...ale rozhodně je osobitá;)...
s tématem to nemá sice nic moc společného...ale za pokus to stálo, ne?;)
přidáno 17.03.2008 - 17:52
můžu říct, že mě absolutně nechytla...
přidáno 17.03.2008 - 17:49
myslím si že konec to všechno vysvětluje...ano..tohleto můžu:)..je to hravé a roztomile to dává prostor fantazii:)
přidáno 17.03.2008 - 17:01
Násilné?! To, že to je bez pointy, přiznávám. Ale nic násilného v tom, bohužel, nevidím.
přidáno 17.03.2008 - 16:47
Tak tohle se zadaným tématem nemá nic společného, je to násilné, bez pointy, nehodnotím.
přidáno 17.03.2008 - 15:31
zajimavy
přidáno 17.03.2008 - 12:25
Mně se to líbí, je to originální... :D
přidáno 17.03.2008 - 12:12
nelibi... bezesmyslne... prinde mi to, jakobys chtel neco napsat za kazdou cenu...
přidáno 17.03.2008 - 01:10
takový smyslně nesmyslný experiment, při psaní snad někdo hulil tu trávu nebo co :P

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ve světle úsporných žárovek! : [75.0000000000] | trvalý odkaz | tisk | pdf

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku