36.gif
datum 30.09.2007
ying-yang 39, muž
mailbox

komentáře uživatele komentáře uživatele :

všechny | k cizím dílům
přidáno 13.09.2013 - 12:30
komentářů104(48.)
slnečnica: Houska je žemla.
přidáno 13.09.2013 - 12:29
komentářů104(47.)
Nevím. Zajímala mě podstata tvého postoje. Já mám naprosto stejné dispozice jako ty. Ale zastávám jiný pohled. Takže si myslím, že můj skepticismus je jaksi jiného druhu. Odhalení tvého pramene by pomohlo najít důvod toho mého.
přidáno 13.09.2013 - 12:15
komentářů104(43.)
Ty body by se daly vztáhnout i na mě.
přidáno 13.09.2013 - 11:35
komentářů104(40.)
Mě by to docela zajímalo, z čeho pramení.
přidáno 13.09.2013 - 11:23
komentářů104(37.)
Ano, shodneme se.
přidáno 13.09.2013 - 11:19
komentářů104(34.)
Skepticismus je zdravý. Ten ti schvaluju. I já jsem novodobý nevěřící Tomáš. Pochybuju o všem. Jistotu nemám žádnou. Na co si nesáhnu s tím mám problém. Ale z čeho tedy tvůj skepticismus pramení, když ne z empirické zkušenosti?
přidáno 13.09.2013 - 11:17
komentářů104(33.)
Homér: povedená dáda
přidáno 13.09.2013 - 11:15
komentářů104(30.)
Já na té jediné variantě nelpím. Je pro mě akorát nejlogičtější ze všech ostatních. Přijdi s logičtější. Pravděpodobnější.
přidáno 13.09.2013 - 11:13
komentářů104(29.)
Jak říkáš je to všechno vlastně jen hypotéza. Hypotézu můžeš potvrdit a můžeš ji vyvrátit. Dokud ale nemůžeš ani jedno ani druhé můžeš s ní operovat, aby ses dostal k tomu, jestli je pravdivá nebo není.

Pokud něco neexistuje, tak to nezměříš. Jenže ty a priori nevíš, že to neexistuje. A je to ta možnost, že by to eventuálně existovat mohlo, co ti dává naději onu existenci dokázat. Jako temnou hmotu a jiné věci, které byly napřed jen matematickou teorií. Ty prostě nemůžeš exaktně říct, že to neexistuje, když nemáš důkaz, že to neexistuje. Můžeš akorát tvrdit, že není jisté, nebo že je málo pravděpodobné, že to existuje, ale to je tak všechno. To je ta nejvyšší úroveň, kam si může vědec dovolit zajít, bez důkazu.
přidáno 13.09.2013 - 11:09
komentářů104(27.)
A potom já jsem dalek tomu obracet někoho na ,,víru pravou". Ono empirický materialismus je vlastně taky víra ať chceš nebo nechceš. Takže defakto děláš totéž co já.
přidáno 13.09.2013 - 11:06
komentářů104(25.)
Ne, to je omyl. Já neobhajuju pravdivost té jak říkáš pohádky. Jen obhajuju možnost, že má reálné základy a že může být pravdivá. Odporuju tomu, když to někdo odsuzuje bez pořádného důkazu. Obhajoval bych i rohlík, kdyby jej někdo nařkl z toho, že je houska, protože je ze stejného těsta. A proč? - to bychom sklouzli do polemik o pravdě a nepravdě a to nechci. Ostatně, co se dokazuje líp? Pravda nebo lež?
přidáno 13.09.2013 - 11:02
komentářů5(1.)
Ježišmarjá! Verše!! Dokonce s rýmy!! Špatně ses vyspal?
přidáno 13.09.2013 - 10:58
komentářů104(22.)
Ne, pohádka je něco o čem víš jistě že to tak není.

Helejď ty jsi fyzik (fyzikář), víš jak se věci dokazují. Víš, že na magnetické pole si nemůžu šáhnout a nevím o něm, pokud nepoužiju magnet, abych zjistil, že tam je. Radioaktivitu nenajdu očima, potřebuju dozimetr (nebo Geigrův přístroj, nebo jak se to jmenuje), přesnou teplotu neurčím jinak než teploměrem a podobně. Jak chceš zjišťovat boží existenci? Čím? A uvěřil by ti Aristoteles, že existuje radioaktivita, kdybys k tomu neměl přístroj? Stále žijeme ve vědeckém pravěku a těžko můžeš dnes říct, co všechno je kolem tebe, když jsi to ještě neobjevil. Ale přitom to tady je. Co taková kvantová teorie pole, nebo superstrun, jak mám vědět, že magnetické pole je ovlivněno nějakým kvantem gravitonů v nějakém bodě? Najdi přístroj na měření Boha a budeš mít klid.
přidáno 13.09.2013 - 10:52
komentářů104(20.)
Nedokázal jsem existenci boha, stejně jako tys nedokázal jeho neexistenci. Nejde to. Oba jen interpretujeme své domněnky a názory a představy, těžko mě přesvědčíš o opaku a já tebe.
přidáno 13.09.2013 - 10:50
komentářů104(19.)
A že mají lidi zakrnělé představy o posmrtném vědomí, no.... bylo hůř. Lidi třeba věřili, že musejí sednout na člun, který řídí smrtka, které se musí zaplatit, jinak tě nepřeveze na ostrov mrtvých, kde hlídá tříhlavý pes. I tahle představa se vyvíjí. Ale pořád je to lepší, že se vyvíjí, než aby přestala existovat úplně. Víra je spíš tušení, naděje, doufání než jistota.
přidáno 13.09.2013 - 10:47
komentářů104(17.)
Realismus? Jen dokazuješ nedokázatelné. Ergo je to spíš pošetilost. Jako bys zavíral dveře do pokoje s tím, že tam už není co objevovat. Ne pošetilost, pošetilost ne. Je to rezignace.
přidáno 13.09.2013 - 10:41
komentářů104(12.)
Jistě, ty se s posledním výdechem začneš rozpadat a veškeré tvé bytí bude ukončeno, vědomí zanikne a veškerá energie se rozptýlí do hlíny. Máš zajímavé vyhlídky.

Vy ateisté vlastně nejste schopni oddělit své Já od fyzické podstaty. A proto společně s tělesnými ostatky zmizíte. Transcendence je iluze vlastní pouze těm věřícím.
přidáno 13.09.2013 - 10:34
komentářů104(7.)
A navíc mě pobuřuje, že mají ateisti křesťany za takové pitomce a ještě víc mě pobuřuje, že je v těch falešných představách mnozí křesťané (s papežem a všemi těmihle mozky církve) stále stimulují. Těm katolíkům, co znáš bych jednou docela rád nafackoval, že dělají ostudu všem normálně uvažujícím věřícím.
přidáno 13.09.2013 - 10:27
komentářů104(4.)
No a kam chceš? :-) Do březového háje a rozptýlit se necháš děvčaty?

Mně osobně na té zprávě zarazila jedna malá drobnost. Proč si lidi pořád ještě myslí, že po smrti vyfasují jakýsi obláček na modrém nebi, harfičku, křidýlka a svatozář s bílou košilkou? Baroko skončilo před dvěma sty lety a věřící i nevěřící mají dál tyhle naivní představy o nebi a pekle.
přidáno 12.09.2013 - 22:40
komentářů23(17.)
.... počkej, počkej, jak vtipně paradoxné? Připadám ti, že jsem ve vztazích nezodpovědný? Hm?
1 ... 25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39 ... 115
» narozeniny
werewolfed death [18], sushi [13], zelva990 [13], Petr Lampadump [12], HelenaHa [8], Kuzna [8], Audrey Diamond [6], Cynická Mary [4]
» řekli o sobě
Martin Patřičný řekl o (ne)známá_firma :
Před pár lety literatura přežila i svůj šílený nadbytek, těch, kdo píší, začalo být víc, než těch kdo čtou…ale – došlo k něčemu jinému: Tak dlouho se čekalo, že knihu zlikviduje televize, že knihy a čtení změní čtečky a audioknihy, o internetu nemluvě. Ale njestalo se to. Co se stalo doopravdy? Proměna je v tom, že vyhrály ženy. A vůbec nejde a nešlo o nějaké zápolení či o vítězství. Prostě jen daleko víc žen než mužů kupuje knihy, daleko víc žen čte a dnes myslím že i víc žen píše. Ženy zkrátka převzaly žezlo i otěže literatury a muži se sami odsunuli na vedlejší kolej, mimo mísu. Co všechno se muselo stát a stalo se od těch časů, kdy muži psali skoro všechny knihy a stvořili i všechny ženské postavy, o tom mám pár poznámek pod článkem. Literatura, královna kniha, byla vždycky něčím a nějak „ohrožená“. Teď tedy odkládá brnění a obléká košilku a sukni. Proměna literatury začíná. Co přinese, bůh suď. Nebo spíš bohyně?
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

Wprices.com

Životní náklady - Všechny ceny na jednom místě

© 2007 - 2025 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming