přidáno 19.04.2010
hodnoceno 4
čteno 1552(14)
posláno 0
Alespoň jednou dostat rudou růži. Jednou slyšet píseň, zahranou jen pro ni. Sedávala vždy pod tou nejstarší lípou, uprostřed parku.

Byla kolem ní smutná aura. Zůstávala vždy sama až do soumraku, kdy ji skryla tma. Když hvězdy vysvitly, zářily jen pro ni. Chápaly její samotu. Hvězd bylo na obloze spousta, ale byly příliš daleko od sebe, byly opuštěné.

Se soumrakem přišel jednou i on. Vynořil se ze tmy a požádal ji o tanec. Svolila, a listy staré lípy se rozezněly v rytmu valčíku, hvězdy se rozesmály a oni … tančili. Měla nádherné šaty z větrných pavučin a peří, on byl oblečen do obleku z černé tmy a čisté naděje.

Když o půlnoci zazněly zvony, posadil ji zpět do trávy, políbil na tvář a zmizel na obloze. Ale listy lípy hrály dál, dokud neusnula. Spala až do dalšího soumraku.


Podruhé ji o půlnoci neposadil zpět do trávy. Její oči zářily štěstím. V náručí si ji odnesl na oblohu, mezi hvězdy.

Když se podíváš na oblohu v noci, uvidíš dvě hvězdy těsně vedle sebe, které září jasně. Září pro každého opuštěného, který kdy usedl pod lípu v parku, jejíž listy hrají na požádání valčík.

ikonka sbírka Ze sbírky: Písně viol
přidáno 24.04.2010 - 16:28
Moc hezké, líbí se mi.
přidáno 20.04.2010 - 07:29
Ten jeden co mě tak chtěl
už odešel.
Šum větru v stromu pěl
v milostné hře těl.
přidáno 19.04.2010 - 21:24
Děkuji:)
přidáno 19.04.2010 - 21:20
proč jen v tom vidím jeden ze svých příběhů? Nádherné... chválím zpracování :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Hvězda : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Šepoty
Předchozí dílo autora : Odešel jsi?

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
moonell
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
Liss Durman řekla o kryndy :
Kryndy... Tady asi bez komentáře. Stejně nevim, jak ten náš sesterskej vztah vyjádřit takhle černý na bílým.. My víme a to je hlavní :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku