opustila mě a já tomu nedokázala ubránit.Bolí to a moc.Jenže co mám dělat když ona nechce??Todle je moje starší dílko.Nikdy na tebe nezapomenu.
přidáno 11.11.2007
hodnoceno 5
čteno 1282(14)
posláno 0
Sedím na molu a pláču.
Ona kterou jsem tak milovala mě opustila.Je to jako kdyby umřela,ale jenom ve mě.Vlastně jsem umřela já,ale v ní.
Odešla ode mě jako matka zavrhne svoje dítě které má nějakou vadu.Já mám vadu.Jsem temný anděl a ona to neunesla.
Pane bože za co mě trestáš??
Já jí miluju a kusy.Nevim co mám dělat.

Vlastně vim,všemu učinim rázný konec.

Beru do ruky athame.Udělala jsem si ho sama,protože společně jsme k tomu už nedošli.
První co dělám je,že se řežu do zápěstí.
Potom si zasazuju přímou ráno do srdce.Athame zajíždí pomalu.Vychutnávám si tu bolest.
Ikdyž to utrpení neni tak velký jako jsem začila s ní.

Když v tom....

Je tu,bere mě do náruče a pláče."Ne,to jsem nechtěla,nemělo to dojít až tak daleko..."
"Teď už je pozdě"chrčim.
Umřela jsem jí v náručí.Ještě dlouhou dobu seděla na molu s mojí hlavou v rukách.Brečela a naříkala.
Jenomže já už tu nejsem.Splnila jsem její prozbu,ale po svým.

Te iubeste meus archangelos.

Navždy.
přidáno 24.06.2010 - 16:41
Todle nepochopíte...je to ze života...minulost...přitomnost..budoucnost...
přidáno 24.06.2010 - 16:23
te iubeste meus caecus archangelos. et te oddise... navždy...
přidáno 22.01.2008 - 19:51
Je to strach naháňajúce. Keby som hodnotil, tak by si sa nepotešila.
přidáno 14.11.2007 - 19:51
Souhlas s Kitty. Nehodnotím, ten pravopis to opravdu kazí a celému tomu povídání chybí nějaký náboj, děj, něco, co zaujme čtenáře.
přidáno 11.11.2007 - 19:28
přemýšlela jsem, jestli mám vůbec komentovat, ale mohla by sis aspoň opravit ty hrubky "vydět" a "prozbu"...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Konec všeho : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Strom života
Předchozí dílo autora : Zamilovaný anděl

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku