Denně 57 600 Kč na účtě, kdo by to řekl:)
přidáno 08.01.2009
hodnoceno 2
čteno 1479(23)
posláno 0
Když si to tak logicky uvědomim, tak i přes můj minimální plat jsem velmi bohatá žena. Jeden křesťan mě kdysi požádal, ať si představim svůj bankovní účet v jiném rozměru. Každý ráno mi na tento účet přibyde 57 600 korun. Každé ráno jsem tedy v balíku, ovšem háček je v tom, že ať peníze za den utratim či ne, večer mám na kontě nulu a ráno mi opět banka vloží na účet 57 600 korun bez ohledu na to, jestli mi nějaké zbyly z dřívějšího dne. Je to pěkná hra, ale jen do té doby, dokud banka neřekne stop a nedá mi již ani halíř.
Když se nad tim opravdu zamyslim, musim uznat, že můj drahý duchovní měl opět pravdu. 57 600 korun denně ukazuje 57 600 vteřin v každodenním dni a je na mě, jestli je využiju k užitku či k marnosti. Ovšem, dokud banka neřekne stop a já nezemřu.
přidáno 09.01.2009 - 06:52
nádhera!!!!
přidáno 08.01.2009 - 18:04
Velmi moudře a vtipně řečeno. Super úvaha. Třeba se nad tím spousta lidí zamyslí.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Velmi bohatá : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pravda o pekle
Předchozí dílo autora : Lykantrop

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Rozárka :
Bylo nebylo.. a jednou přeci jen bylo.. a vůbec nikomu nepřišlo důležité, jak je to daleko /jako to obvykle v pohádkách bývá/... viděly se, poznaly se.... a minimálně jedna nikdy nezapomene na slečnu, která si na jejích kolenou četla deník....protože když ji obejmeš, zahrně tě nekonečnou důvěrou tak, že zapomeneš... jaký by to mohlo být, kdyby.... někdy prostě "kdyby" neexistuje.. a pohádky v našich srdcích mají neuzavřené konce, za které na oplátku dáváme a dostáváme naději na "příště"... jsem strašně ráda, že jsem tě mohla poznat... a doufám, že se ještě někdy uvidíme :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku