aneb životní praxe..
přidáno 17.10.2008
hodnoceno 1
čteno 1443(10)
posláno 0
Je záhadou proč se s přibývajícím věkem stává z milého ochotného člověka, nabručený a mrzutý důchodce. S takovými exenpláry životního koloběhu se asi nejčastěji setkáme v tramvaji. Jejich charakteristické znamení by se dalo identifikovat zcela jednoduše.
Většinou totiž nasupeně prskají na "děti mládeže", nebo pokud se v jejich okolí nepohybuje žádný takový jedinec (nebo je příliš daleko) osloví jiného postaršího důchodce a začne si stěžovat "na tu dnešní mládež" s ním zatímco horlivě mává svojí taškou (hle kde se v nich bere ta energie?)
Výsledkem je to, že zatímco se mladiství budou překřikovat s důchodcem, normální dospělý člověk bude tiše sedět opodál a radši ani nedutat, aby ho náhodou nezasáhla taška plná rajčat z trhu která nebezpečně létá vzduchem.

Z toho vyplývá, že člověk prochází třemi životními obdobími.
První období je mladistvý věk. Ano, to je ta část co se v autobuse znaveně sesype na sedadlo dokud k němu nepříjde nasupený důchodce.
Pak přichází nejnevinnější fáze - dospělost.
A dále následuje třetí fáze - důchodový věk jehož hlavními vlastnostmi je chronická nasupenost a tašky plné rajčat létající nebezpečně vzduchem...
přidáno 17.10.2008 - 21:40
ta drzost! Kdybys holčičko věděla, jak to máme my staří lidé těžké, nemoci, smrt na krku a nevděk na každém rohu, tak bysis z nás důchodců nedělal srandu to si piš! Vás rodiče málo mlátili!!! A když musíme stát celou cestu v tramvaji, jen proto, že nějaký mladý floutek nectí skušennost a práva nás starých a nemocných, tak se sakra nediv, že jsme nerudní a nasupení!! My pamatujeme totalitu, děvenko! Totalitu!!! Víš ty vůbec co to bylo?! Hm? Asi ne! NE! A válku pamatujeme, v tvojich letech my stáli frontu na maso s přídělovými lístky a kolikrát nezbylo!!! Ani nevíte co je to práce! Všecko za vás rodiče udělají, jste zkažení a....ále co vůbec, konec světa! Tám to všechno spěje! K definitivní mravní zkáze, Ano!!


* no, promiň že si dělám legraci, ale touhle reakcí jsem chtěl říct, že vím přesně o čem píšeš a celkem souhlasím.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Když se z člověka stane nasupený důchodce. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Co nevidíme, to není. Co existuje, existovat vůbec nemusí..
Předchozí dílo autora : Ironicky prosté, ironicky smutné, ironicky k smíchu.

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore, gajda, Homér
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Dívka v modrém řekla o Severak :
Dlouho jsem přemýšlela, co napsat, ale ztrácím se v tom a nemám slov. Strašně silně mi imponuje a já nevím proč. Chci to zjistit!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku