spravedlnost se nemůže rovnat skutečnosti.
přidáno 16.10.2008
hodnoceno 1
čteno 1680(10)
posláno 0
Spravedlnost? Co to je? Nějaké slovo?
Asi ano. Slovo to zřejmě bude, ale jeho význam je doposud neznám. Jak se v podmínkách x nesmí rovnat nule, protože jinak by výraz neměl smysl, tak slovo spravedlnost nemá význam. Je jako x které se rovná nule.
Jak by svět vypadal, kdyby spravedlnost existovala? Všichni by si žili šťastně až do smrti která by však byla také spravedlivá.. byla by to jedna velká utopie světa.
Asi není tak velkou záhadou, proč spravedlnost neexistuje. Kdyby existovala byli by jsme přece všichni šťastní a tohle bohužel v životě nikdy nebylo, není a nikdy nebude.
A tak si budeme pamatovat, že x se nesmí rovant nule, stejně jako spravedlnost se nemůže rovnat skutečnosti.
Ironicky prosté, ironicky smutné, ironicky k smíchu.
přidáno 20.11.2008 - 13:53
snad ti nebude vadit jenda hláška z filmu: ' Jsem vyslancem chaosu. A víš jak se to má s chaosem? Je spravedlivý'

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Ironicky prosté, ironicky smutné, ironicky k smíchu. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Když se z člověka stane nasupený důchodce.
Předchozí dílo autora : Kdybyste se mě zeptali co poslouchám nejraději, odpověděla bych : smích.

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore, štiler
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o ThePočly :
Přemýšlí o věcech, které se jí dějí, a záleží jí na nich. Její úvahy často mají hloubku a opravdu stojí za to si je přečíst a popřemýšlet o nich.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku