nové dilo
přidáno 13.10.2008
hodnoceno 3
čteno 1321(17)
posláno 0
slyším tvůj hlas
kterak mi nadává
jak se chovám a
jak vypadám

prý, že se chovám
dětinsky,
já však již dávno
nenosím dětské
střevíčky

v hlavě opět rotují
mi červíci,
ó Bože objímám se
s opicí
přidáno 31.05.2011 - 03:18
už nevím, proč jsem ti říkala oskare, asi se tak jmenuješ. vzpomněla jsem si na heslo a tak jsem tu zas a chci říct, že teď se mi ta báseň líbí mnohem víc. na křemži už jsem téměř zapomněla, mám z ní pouze zábavné historky, ale iluze si dělat nebudu, lidi se za tu krátkou dobu nejspíš nezměnili. co k básni? netvrdím, že jí víc rozumím, ale že se mi více líbí. možná mi trochu připomněla magora. a je to opravdu takové rozervané, ale není to patetické, není to hloupé, je to skromné, je to stručné, úderné. možná ještě časem něco připíšu. tyhle básně, to je u mně většinou záležitost na několik let, když si ji náhodou zapamatuju. takže gratuluju - jsi mezi šťastnými. no, ale nebudu už obtěžovat hloupostmi.
přidáno 07.08.2010 - 12:25
díky:)

já mám rád Křemži, ale ne ty lidi tam, možná proto se Vám tam tak špatně spalo
přidáno 13.10.2008 - 21:40
dobrý den, oskare. tak já vám nevím, vůbec nevím, jak to hodnotiti. zdá se to být velmi neumělé, ale na druhou stranu v tom něco je. inu. tak. jelikož mi to zní jako ironie, a v křemži jsem byla před třemi lety asi tři dny, mimochodem, špatně se tam spalo, ale rybník byl celkem...dobrý. hlavně jsme šli asi ve skupině po deseti asi v jedenáct večer na hřbitov, ale protže nám bylo tak patnáct, tak jsme všichni byli i tak dost vyklepaní. inu. křemže je celkem hezká. ale my jsme si dovedli zařídit i jiné vzpomínání.))ale co to tu blábolím! prostě je to dobré a basta. nebudu se v tom pitvat a dám nějaká ta procenta, třeba dvě, ať nežeru. anebo trochu víc. ještě neívm.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
vytýkáš mi : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : jedině chcípnout byl by lék
Předchozí dílo autora : STESK

» narozeniny
Páárkchen... [16], mononoke [16], daissy [16], Hledající [16], candy [12], geek [11], Barboratincl [11], Nial [9], Kain257 [8]
» řekli o sobě
Boleslava řekla o Sokolička :
Moc fajn holka, krásný básničky i povídky - to je ideální kombinace! A nemáme společné jenom ty sportovce...přihlásily jsme se přece na Psance ve stejný den (to bude znamení...)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku