přidáno 24.09.2008
hodnoceno 4
čteno 1142(12)
posláno 0
Už jste někdy pomohli naprosto cizímu člověku jen tak? Je to zvláštní pocit. Jdete pak ulicí, nasáváte čerstvý vzduch a prostě se usmíváte. Někde v hloubi duše vás hřeje, že jste někomu pomohli, ačkoliv to byla jenom malá pomoc.. něco jako když někomu pomůžete s taškama, nebo se na něho jen usmějete. Možná se vám to zdá málo, ale když se nad tím zamyslíte.. kolik lidí tohle dělá? Hodně málo, že? A v tom je to kouzlo.. aneb citováno z reklamy na toyotu yaris blue "malý velký - když něco malého má vlastnosti něčeho velkého". Na tomhle je hodně pravdy. Nezáleží na tom, jak moc velký čin uděláte. Stačí i malá drobnost a pocítíte tu euforii z toho, že jste udělali něco pro jiné. Vzpomeňte si, kdy jste naposledy šli po ulicí a kolem vás prošel někdo a usmál se na vás. V první chvíli horlivě přemýšlíte kdo to mohl být a v hlavě vám probíhá fotogalerie všech vašich známých. A když zjistíte, že ho vlastně vůbec neznáte tak se pro sebe pousmějete - a to jo ono. Nemusíte někomu darovat auto, nebo dům na mallorce (ne že by se nehodil^^) stačí jen úsměv, který dokáže druhému zvednout náladu. V tom je celé to tajemství .. nic víc, nic míň - malý velký.
Tenhle článek mi nejde zobrazit celý, zobrazuje se mi jenom polovina, bohužel ale netuším, jak to mám udělat, aby se mi zobrazoval celý..

[0x]
Promiň, fakt netuším jak to udělat..
[0x]
Fajn, napíšu ti to do komentáře :)


hlasovat mohou pouze přihlášení
přidáno 20.11.2008 - 21:12
:) moc pěkná uvaha
přidáno 24.09.2008 - 18:53
oj, poznám ten pocit ...

moje zkušenost navíc -
nefunguje to,vědomě
spíš, když se to stane jen tak -
spontánně a samozřejmě
jako když dýcháš :)
přidáno 24.09.2008 - 17:13
nedávno jsem pomáhal jedné mladé mamince s kočárkem do vlaku
stáli jsme sami na nástupišti, bylo mi jasný že jí musím pomoct
tak jsem popošel kousek k ní, ani nemusela nic říkat, pomohl bych jí automaticky
a děkovat neměla za co ;)
přidáno 24.09.2008 - 16:55
Přiznám se, že když tohle náhodou udělám, cítím se prvních deset vteřin jako naprostý a naivní kretén. Teprv pak mi naběhne euforie. Holt mám asi pomalejší rozjezd. ALe je to vyjádřeno moc krásně, lidi dneska nedávají body zato, že jsou někomu užiteční. Protože užitečnost se nenosí. Bohužel.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Malý velký - když má něco malého, vlastnosti něčeho velkého. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Naivní, naivní In.D r e a m!
Předchozí dílo autora : Nikdo není normální. Protože dosud nikdo neurčil hranici normality.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku