přidáno 01.10.2008
hodnoceno 2
čteno 1281(12)
posláno 0
Láska? Někdo by řekl: chemie, někdo by řekl: něco krásného, a já říkám: něco co nelze popsat. Na popis slova láska nestačí jedno slovo, ale ani celá kniha, která může být sebevětší. Na papír můžete předat své složité myšlenky, ale lásku? Na to přece nemůžete ani pomyslet? To všechno, to všechno nepopsatelné? Je to něco, co nemá pravidla, něco co není ničím ohraničeno. Něco co nemá žádné zábrany ani zákony.. je to něco. Jen blázen se může o něco takového pokusit.Já jsem byla jeden z těch bláznů. Ještě asi před pěti minutami... I já chtěla napsat ze začátku úvahu o lásce.. jenže dopadlo to nekonečným mazáním naivních slov a mačkáním klávesnice s nápisem „Backspace“. Možná nemusí být všechno popsáno slovy.. možná stačí když to bude jen vyryto navěky v srdci.
přidáno 20.11.2008 - 14:08
Možná nemusí být všechno popsáno slovy.. možná stačí když to bude jen vyryto navěky v srdci.

pěkný konec :)
přidáno 01.10.2008 - 21:03
láska láska láska láska láska láska láska láska láska láska láska láska láska láska láska láska........je jí tolik, že mi leze na nervy. hrozně mi leze na nervy. Nedá-li se něco popsat slovy, tak ať se to radši vůbec nepopisuje a pokud ano, tak ať to stojí zato. Zprvu jsem si řekl, že to bude další kýč o lásce mladé teenagerské holky co si myslí, že je zamilovaná, ale spletl jsem se. Naštěstí. Udělalas dobře, že jsi to nerozepsala moc dlouhé a ještě líp, že jsi z toho neudělala obyčejnou říkankovou básničku. Takhle to člověka osloví. Prima dílko!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Naivní, naivní In.D r e a m! : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Mít tak červenou pastelku a gumu...
Předchozí dílo autora : Malý velký - když má něco malého, vlastnosti něčeho velkého.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku